Eli käykää ostoksilla paikallisessa apteekissa ettei sekin palvelu lopahda ohiajajien takia..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/987bdd95-1b5d-4766-a0df-ab495ff8c4b2
Koitetaan edes apteekki pelastaa
3
258
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen kun apteekki väki sanoo ett 40% lopettaa jos uudistukset menee läpi..miksi apteekkarit järjestään ovat rikkaita..oma pussiko siinä on kyseessä..kyllä hinnat apteekissa ovat sen verran kovat
- Anonyymi
Muistelen aikaa, kun apteekki yrittäjistä puhuttiin, tienasivat silloin vuodessa reilut 300.000 euroa? Ymmärrän sen, että jos on noinkin hyvin tienannut per vuosi ja joutuu ansiotason tiputtamaan nykyisestä puoleen tai jopa alle sen niin tulevaisuus kuulostaa heille liian hapokkaalta?
Hyvä tienesti tekee ihmisen sokeaksi todellisuudelle. Ja liian hyvän tienestin menettäminen synnyttää ärtymystä heissä. Syntyykö heissä silloin hajoata ja hallitse- ajattelua? Minusta tämä hyvin mahdollista, koska kuka haluaa menettää saavuttamiaan etuja? Rikkaudesta syntyy ahneuden siemen?- Anonyymi
Itse olen ymmärtänyt asian niin, että nuo ”miljoonatulot” ovat APTEEKIN eikä apteekkarin. Apteekin tuloista menee rahaa työntekijöiden mm. palkkoihin, laskuihin ja vuokraan. Jostakin luin, että apteekkarintulot vuodessa on keskimäärin 60000-70000€. On tuo siltikin korkea summa, mutta kaukana siitä mitä ihmiset sanovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839