Mies ei meinaa laueta seksiä harrastaessa, mutta masturboidessa kyllä. Itse sanoi, että masturboidessa pystyy säätelemään paremmin ja, että voin kysyä keltä tahansa mieheltä niin ovat samaa mieltä.
Joten miehet, onko ihan normi ettei puolison kanssa saa orgasmia, mutta masturboidessa kyllä?
Ei ole merkitystä onko emätin-, anaali- tai suuseksiä vai teenkö käsillä töitä.
Miehen laukeaminen
10
442
Vastaukset
- Anonyymi
Mätisäkin ulosanti yök
- Anonyymi
Nai Nai Nai
- Anonyymi
Nai Nai Nai
- Anonyymi
voi kun saisin mieheni runkkaamaan enemmän, ukko tahtoo jyystää pitkään ja mulle riittäisi ihan vaan orgasmiin asti.
- Anonyymi
Et taida juurikaan pitää seksistä edes ainakaan ukkosi kanssa ite ainakaan miehenä mitään muuta niin mielellään tekiskään mu aina ei aika riitä muu elämä kun vie aikaa siittäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida juurikaan pitää seksistä edes ainakaan ukkosi kanssa ite ainakaan miehenä mitään muuta niin mielellään tekiskään mu aina ei aika riitä muu elämä kun vie aikaa siittäkin
Mieheni saa minut tulemaan ennen häntä, saattaisit ehkä ymmärtää lukemaasi paremmin jos olisit joskus tyydyttänyt naisen.
- Anonyymi
Ei ole normaalia itse veikkaisin että hän ei edes tunnista tunne saavansa orgasmia jos ei näe siemensyöksyä tai si hän vai pitää omasta kädestään enemmän kun sun pillusta
- Anonyymi
Pisa tulosten perusteella, saamme tämän tason kommentointia lisää. Miksi vastaat, kun et osaa lukea?
- Anonyymi
Aloittajalle.
Missä päin olet niin kokeillaan.
itse olen lahden seudulla.
Laukean sinun kanssasi kaikilla tavoilla.
Tykkään kaikenlaisesta heteroseksistä. - Anonyymi
Lyhyt vastaus: Aivan normaalia toisinaan.
Usein jos nainen ei ole täysillä mukana seksissä ja omissa haluissaan, niin ei se laukeaminen tule miehenä helposti. Tylsää vain panna. Tuhat kertaa hauskempaa, kun nainen nauttii ja saa. Usein saatan jättää koko homman kesken, jos nainen vaikuttaa miettivän aivan muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748