Miehen laukeaminen

Anonyymi-ap

Mies ei meinaa laueta seksiä harrastaessa, mutta masturboidessa kyllä. Itse sanoi, että masturboidessa pystyy säätelemään paremmin ja, että voin kysyä keltä tahansa mieheltä niin ovat samaa mieltä.

Joten miehet, onko ihan normi ettei puolison kanssa saa orgasmia, mutta masturboidessa kyllä?

Ei ole merkitystä onko emätin-, anaali- tai suuseksiä vai teenkö käsillä töitä.

12

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mätisäkin ulosanti yök

      • Anonyymi

        Nai Nai Nai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nai Nai Nai

        Niinkö mitäs sä buaahaa yrität tuolla selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö mitäs sä buaahaa yrität tuolla selittää.

        Nai Nai Nai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nai Nai Nai

        Oooh mitäs vajakin ulosannille on päässyt käymään. Kuka sulle on tollesen opettanut.


    • Anonyymi

      voi kun saisin mieheni runkkaamaan enemmän, ukko tahtoo jyystää pitkään ja mulle riittäisi ihan vaan orgasmiin asti.

      • Anonyymi

        Et taida juurikaan pitää seksistä edes ainakaan ukkosi kanssa ite ainakaan miehenä mitään muuta niin mielellään tekiskään mu aina ei aika riitä muu elämä kun vie aikaa siittäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida juurikaan pitää seksistä edes ainakaan ukkosi kanssa ite ainakaan miehenä mitään muuta niin mielellään tekiskään mu aina ei aika riitä muu elämä kun vie aikaa siittäkin

        Mieheni saa minut tulemaan ennen häntä, saattaisit ehkä ymmärtää lukemaasi paremmin jos olisit joskus tyydyttänyt naisen.


    • Anonyymi

      Ei ole normaalia itse veikkaisin että hän ei edes tunnista tunne saavansa orgasmia jos ei näe siemensyöksyä tai si hän vai pitää omasta kädestään enemmän kun sun pillusta

      • Anonyymi

        Pisa tulosten perusteella, saamme tämän tason kommentointia lisää. Miksi vastaat, kun et osaa lukea?


    • Anonyymi

      Aloittajalle.
      Missä päin olet niin kokeillaan.
      itse olen lahden seudulla.
      Laukean sinun kanssasi kaikilla tavoilla.
      Tykkään kaikenlaisesta heteroseksistä.

    • Anonyymi

      Lyhyt vastaus: Aivan normaalia toisinaan.

      Usein jos nainen ei ole täysillä mukana seksissä ja omissa haluissaan, niin ei se laukeaminen tule miehenä helposti. Tylsää vain panna. Tuhat kertaa hauskempaa, kun nainen nauttii ja saa. Usein saatan jättää koko homman kesken, jos nainen vaikuttaa miettivän aivan muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe