Huostaanotetun perheen taloyhtiötalkoot

Minä olen puuha-Teemu, jolla on pitkään jatkuneita mielenterveyshuolia, ikätason vastaisia pahoja puheita, mentalisaatiohäiriö, kyvyttömyys itsereflektioon, kyvyttömyys näyttää yhteiskunnassa toimimisen mallia, kyvyttömyys erottaa aikuisen, lapsen ja vanhemman roolia, kyvyttömyys erottaa omia ajatuksia ja tunteita Toivon ajatuksista ja tunteista, jumissa olemista avioliitossa ja huostaanoton perusteissa. Niin kirjoittivat 29-vuotiaat sosiaalityöntekijät päätökseen.

https://youtu.be/PeID5tyWUlQ?si=b_T95flRRBin1Dge

8

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teemunideapaja, sinulla on ns. päähenkilösyndrooma, eli kuvittelet koko maailman pyörivän sinun ympärilläsi. Kuvittelet, että koko Internetiä kiinnostaa mielenterveyshuolesi, huostaanottosi ja taistelusi sosiaalivirastoa vastaan. Et ole julkkis etkä edes mitenkään erityinen, joten ei kiinnosta. Olet vain yksi tuhansista ihmisistä jotka kompuroivat yhteiskunnan portaissa. Postailet netin täyteen videoita joiden ainut pointti on kiillotella imagoasi ja näyttää että olet huippuisä huostaanotosta huolimatta. Miksi yrität todistella tätä koko maailmalle? Todista se sosiaalivirastolle, älä minulle.

Tämän lisäksi touhu on liian läpinäkyvää. "Kattokaa järjestin talkoot, olen siis kykenevä isäksi. Kattokaa, korjasin talon, Toivo kuuluu siis minulle. Kattokaa, asumme 6km päässä rannalta, joten sosiaalihuolto on todistettu vääräksi. Kattokaa, tienasin 5000e kuussa, joten minulla ei voi olla mielenterveysongelmia."
      Näetkö itse mikä virhepäätelmä tässä toiminnassa on?

• Anonyymi

Koska täydellinen kykenemättömyys itsereflektioon, niin mahdotonta nähdä virheitä omassa toiminnassaan! Huostaanotto on aina ikävä asia, mutta tässä tapauksessa lapsen parhaaksi!
        Jostain syystä en kyllä haluaisi olla mukana Meemun pihatalkoissa, mutta voihan niissä olla mukavaakin...

• Anonyymi

Minkälaiseen itsereflektioon sinä persenaamanarsisti kykenet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiseen itsereflektioon sinä persenaamanarsisti kykenet?

Tämä. Teemu on oikeassa ja ulisija persenaamat väärässä.

• Anonyymi

Mitä jos sinä keskittyisit laittamaan asiasi kuntoon?

• Anonyymi

Teemu haluaa taas kuulemma testata karheaa, vyömäistä aluetta! Tästä voi tulla taas eri kivaa!

• Anonyymi

Mistä kuulit? LISÄTIETOJA!

• Anonyymi

sekavaa touhua ja miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      194
      2725
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      151
      2444
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1142
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1028
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      931
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      837
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      830
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      801
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      796
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      728
    Aihe