Politiikan suuntaviivat

Anonyymi-ap

...ovat menneet oudoiksi.
Amerikan ja suomalaisten tahot ovat yhteneväisiä.
Amerikka on haluamassa valehtelevan, tuomioita odottelevan presidentin johtoonsa ja suomessa on pääministeri, joka valehtelee lisänneensä Sote-uudistukseen rahaa. Ihmettelee kansalta saamiaan moitteita ja vaatii huomioimaan valtavan rahamäärän, jonka hänen hallituksensa on antanut Soteen lisää.
Näin inttämällä ja valehtelulla saadaan musta muuttumaan valkeaksi ja jatkamaan kansan kurjistamista.
Lukekaapa tämänpäivän Hesarin kolumni, niin asia selkiää.
Onhan selvää, että kun väki vanhenee, niin euroja tarvitaan lisää hoitoihin.
Tämän hallituksen toive on, että kun hoitoonpääsyä pidennetään 3 kk:een ja hoitavat apukädet ja lääkärit jäävät yksityiselle puolelle huolehtimaan terveistä kansalaisista,niin odotettavissa on, että heikentyneestä kansanosasta suurin osa kuolee, eikä rasita yhteiskunnan varoja. Näin pääministerikin voi nukkua rauhassa.
Toisaalta olen ymmärtävinäni, että verorahat, jotka kansalta ja yhteisöiltä kerätään, olisi tarkoitettu kaikkinensa kaikkien suomalaisten hyvinvointiin.
"Viisaat" edustajat ovat vuosikymmenien aikana paisuttaneet omaa edustustaan ja suoneet korkean palkkansa ja palkkioidensa lisäksi valtavat etuisuudet vain itselleen; ilmaiset verottomat kulukorvaukset, lounaat, päivälliset matkat, j ja terveydenhoidon. Kuitenkaan kaikilla ei ole alkeellistakaan koulutusta valtio-t. muistakaan yhteiskunnan opeista.
Hyvänä esimerkkinä toimimisesta eduskunnassa lienee eläköitynyt edustaja, jonka ei tarvinnut lantin lanttia kuluttaa mihinkään. Senkun vain hyppäsi taksiin ( ilmaiseksi) ja kierteli pippalosta toiseen syömässä ja nauttimassa virvokkeet.
Eipä nämä kansankukot tee töitäkään niinkuin rahvas, vaikka ovat arvostelemassa toisia suut ammollaan. Töitä on vain puoleksi vuodeksi, loput huilaillaan ja mietitään uusia säästökohteita kansalta.
Jos muuta ei keksitä, niin ahneudessaan voivat yrittää EU-mepiksi.
Kuinka suomalaiset ovatkin näin typeriä.

"Kuinka vaikeaa onkaan herättää vastakaikua tyhjissä päissä"

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
        Tunteet
        47
        5146
      2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
        Ikävä
        326
        1918
      3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
        Ikävä
        113
        1838
      4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
        Tuusniemi
        70
        1517
      5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
        Ikävä
        68
        1467
      6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
        Ikävä
        81
        1214
      7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
        Ikävä
        32
        1213
      8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
        Ikävä
        36
        1056
      9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
        Ikävä
        42
        1035
      10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
        Ikävä
        21
        984
      Aihe