Hotellissa masturbointi

Anonyymi-ap

Työskentelin joku viikko sitten opiskelun ohella siivoojana läheisessä kylpylässä. Huoneisiin ei saa mennä koputtamatta ja odottamatta sen jälkeen riittävän kauan ennen kuin voi varovasti avata oven.

Nyt sitten eräs päivä oli jo kello hiukan yli huoneenluovutusajan ja menin lyhyemmällä odottamalla kun mielestäni olin nähnyt henkilön lähtevän siitä huoneesta hieman aikaisemmin. No ei ollut, tai ainakin se mies oli yhä siellä ja veti käteen sängyllä. Käännyin samantien ja poistuin, joskin se oli sen sortin runkkaamista että paikat hieman tais kostua.

Kollegani oli ollut töissä pitkään ja sanoi kerran tulleensa sisään väärällä hetkellä, kun tällä kertaa naispuolinen huoneen käyttäjä oli täydessä käsihommassa. Onko teille sattunut hotelleissa tai muissa osittain ”julkisissa tiloissa” että olisitte sattuneet tuommoiseen..?

Toi siis toisaalta ällötti toisaalta kiihottikin. Olis kiva sattua paikalle myös naisen touhuihin 😊

N24

11

2057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja nyt spede on n.24 buaahaa

• Anonyymi

Paskamahan pitäs mennä lekuriin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskamahan pitäs mennä lekuriin..

Mitäs et mene rapamaha hähähää

• Anonyymi

En ole töissä kylpylää, mutta Naantalissa oli ovi ilmeisesti vahingossa jäänyt hiukan auki. Kuului sänkyäni, litinää ja raskasta hengitystä. Huoneesta poistui vain yksi työporukan mukana pyörinyt nelikymppinen nainen. En edes yrittänyt kurkkia oliko hommissa yksin vai oliko siellä joku. Tää oli just ennen huoneen luovuttamisaikaa..

• Anonyymi

Sänkyääniä, litinää siis.
        (Äskeinen)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sänkyääniä, litinää siis.
        (Äskeinen)

Ja tämä daami työkaveri. Ujon oloinen ja käsittääkseni naimisissa.
        (Äskeinen)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä daami työkaveri. Ujon oloinen ja käsittääkseni naimisissa.
        (Äskeinen)

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

Tästä jo jokunen vuosi aikaa, olin phuketissa ja vaimoni lähti ostajille katselemaan vaatteita. Torkahdin ja heräsin kun kullin seisoi kovana, noh kännykästä poke pyörimään ja käsitöihin. Juuri kun olin laukeamassa niin siivooja tuli koputtamatta huoneeseen ja näki kun sperma lensi kunnolla. Kumpainenkin siinä naama punaisena tuijotettiin toisiamme...

• Anonyymi

Spede tuijotti koppinsa seiniä niuvanniemen suljetulla buaahaa

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi

Masturboitko itse sen jälkeen hotellin vessas?
      Nopea orkku ..

Ehkä se olin minä

M5hki

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe