Hotellissa masturbointi

Anonyymi-ap

Työskentelin joku viikko sitten opiskelun ohella siivoojana läheisessä kylpylässä. Huoneisiin ei saa mennä koputtamatta ja odottamatta sen jälkeen riittävän kauan ennen kuin voi varovasti avata oven.

Nyt sitten eräs päivä oli jo kello hiukan yli huoneenluovutusajan ja menin lyhyemmällä odottamalla kun mielestäni olin nähnyt henkilön lähtevän siitä huoneesta hieman aikaisemmin. No ei ollut, tai ainakin se mies oli yhä siellä ja veti käteen sängyllä. Käännyin samantien ja poistuin, joskin se oli sen sortin runkkaamista että paikat hieman tais kostua.

Kollegani oli ollut töissä pitkään ja sanoi kerran tulleensa sisään väärällä hetkellä, kun tällä kertaa naispuolinen huoneen käyttäjä oli täydessä käsihommassa. Onko teille sattunut hotelleissa tai muissa osittain ”julkisissa tiloissa” että olisitte sattuneet tuommoiseen..?

Toi siis toisaalta ällötti toisaalta kiihottikin. Olis kiva sattua paikalle myös naisen touhuihin 😊

N24

12

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja nyt spede on n.24 buaahaa

      • Anonyymi

        Mitä oletko buaahaa spede nyt jo 24v nainenkin.


      • Anonyymi

        Paskamahan pitäs mennä lekuriin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskamahan pitäs mennä lekuriin..

        Mitäs et mene rapamaha hähähää


    • Anonyymi

      En ole töissä kylpylää, mutta Naantalissa oli ovi ilmeisesti vahingossa jäänyt hiukan auki. Kuului sänkyäni, litinää ja raskasta hengitystä. Huoneesta poistui vain yksi työporukan mukana pyörinyt nelikymppinen nainen. En edes yrittänyt kurkkia oliko hommissa yksin vai oliko siellä joku. Tää oli just ennen huoneen luovuttamisaikaa..

      • Anonyymi

        Sänkyääniä, litinää siis.
        (Äskeinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sänkyääniä, litinää siis.
        (Äskeinen)

        Ja tämä daami työkaveri. Ujon oloinen ja käsittääkseni naimisissa.
        (Äskeinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä daami työkaveri. Ujon oloinen ja käsittääkseni naimisissa.
        (Äskeinen)

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Tästä jo jokunen vuosi aikaa, olin phuketissa ja vaimoni lähti ostajille katselemaan vaatteita. Torkahdin ja heräsin kun kullin seisoi kovana, noh kännykästä poke pyörimään ja käsitöihin. Juuri kun olin laukeamassa niin siivooja tuli koputtamatta huoneeseen ja näki kun sperma lensi kunnolla. Kumpainenkin siinä naama punaisena tuijotettiin toisiamme...

      • Anonyymi

        Spede tuijotti koppinsa seiniä niuvanniemen suljetulla buaahaa


      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Masturboitko itse sen jälkeen hotellin vessas?
      Nopea orkku ..

      Ehkä se olin minä

      M5hki

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2162
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      377
      1624
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1260
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1186
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1019
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      994
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      973
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      948
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      868
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      828
    Aihe