Sinkkunaisen himot

Anonyymi-ap

Olin pitkän avioliiiton na eron jälkeen varmasti ainakin puoli vuotta ilman seksiä. Ei vaan kiinnostanut eikä huvittanut minnekään lähteäkään. Talvella jossain vaiheessa alkoi jo seksiä tehdä mieli ja päädyinkin muutaman kerran selvästi nuoremman miehen kanssa sänkyyn.

Sen jälkeen seksiä on ollut useita kertoja sellaisten parikymppisten miesten kanssa. Kiihottavaa kun tämän ikäinen mainen heille tuntuu olevan hyvinkin kuuma ja haluttava. Toinen ääripää on sitten noin 60-vuotiaat ja vanhemmat Miehet. Niin sanotun oman ikäluokan miesten kanssa ei ole nyt ollut mitään. Nuoremmat on kiihkeitä ja heille olen varmaan jonkinlainen saalis. Vanhemmat Miehet taas ihannoivat kroppaani ja seksikin on hyvää. Nuorten kanssa kyllä kiihkeämpää.

En ole vastaavaa seksinhimoa itsessäni tuntenut pariin kymmeneen vuoteen luin nyt. Vaikka selsiä oli ja se oli hyvää avioliiton aikana niin tuntuu, että olen päässyt nyt "irti" ja nautin seksistä todella paljon.

N46

4

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sinulla hyvä perse?

      • Anonyymi

        Juu hiivalle lemuava turska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu hiivalle lemuava turska

        Hyi helvetti mitäs olet. Etkö osaa pesulle mennä.


    • Anonyymi

      Olen 65 v. herrasmies. Iän karttuessa minua ovat alkaneet kiinnostaa itseäni huomattavasti nuoremmat naiset. Suuri ikäero kiihottaa todella paljon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3466
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2889
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2534
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2045
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1806
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1608
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1306
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      253
      1260
    Aihe