Oksasilppurin.
Moottorisahan.
Jätesäkkejä.
Pistolapion.
Suuren muovipressun.
Kasvovisiirin.
Kumisen esiliinan.
Kyynärpäämittaiset kumihanskat.
Ei maksanut kovinkaan paljon. Nyt vaan odottelemaan.
Sain Temusta tosi edullisesti
13
224
Vastaukset
- Anonyymi
Puutarhakausi on jälleen alkanut.
- Anonyymi
Lisäsin tilaukseen vielä:
Turvakengät.
Kuulosuojaimet.
Suojalasit.
Pölynimuri.
Käsipuhallin.
Sähköruohonleikkuri.
Työkalupakki.
Työvaatteet.
Kertakäyttöiset suojahanskat.
Hygieniapyyhkeitä. - Anonyymi
Ai sait.... Mut oottelet😆
- Anonyymi
Kerkisin laittaa samalle tilaukselle nämääkin:
Työpöytä.
Työtuoli.
Tietokone.
Tulostin.
Toimistotarvikkeita (kyniä, muistilehtiöitä jne.).
Kalenteri.
Puhelin.
Nimikyltti.
Keräyslaatikko.
Arkistokaappi.
Pöytälamppu.
Sähköpistokkeet.
Puhdistusaineita.
Puhtaat pyyhkeet.
Kahvinkeitin.
Vesipullo.
Terveellisiä välipaloja.
Yrityksen esitteitä ja mainosmateriaalia.
- Anonyymi
kiinalainen krääsämoottorisaha niin olisi varmaan kannattanut tilata samalla hauta-arkku. Hauta-arkun laadulla ei ole niin väliä kun se menee kolme metriä mullan alle.
- Anonyymi
Elokuvasta Fargo.💀
- Anonyymi
Maatuu silputtuna nopeammin.
- Anonyymi
Tosi on. Minulla K-raudasta ostettu halpis-Gern -silppuri ; murskaava ratas vetää oksat itse sisään . 14 vuotta olen oksia silpunnut. Jopa 40 mm menee joskus.
- Anonyymi
Temu, Teemun kaveri!
Temu, Teemu's friend!
👀😂🤣 - Anonyymi
Ultrapikaverkkokauppa ohjaa Temun ja Sheinin ekosysteemejä tuottamaan jatkuvasti uusia tuotteita, joiden ei ole edes tarkoitus olla pitkäikäisiä. Yksittäisten ostosten kuljetukset erillisinä paketteina suoraan kiinalaiselta tehtaalta kuluttajalle tarkoittaa myös usein sitä, ettei ostoksesta makseta tullia. Lisäksi EU:n tasoinen kuluttajansuoja ei toteudu, jos tuotteet hajoavat helposti tai tuoteselosteet ja -käyttöohjeet eivät ole asianmukaisia.
- Anonyymi
Sen sijaan, että oksennat tänne oman pääsi luulotautista sisältöä, voisit ottaa selvää asioista. Temu ei myy mitään vaan Temu antaa alustan maailman tavarantuottajille. Temu toimii kuten itsepalvelukirppis josta voi ostaa itselleen pöydän ja laittaa siihen omia tavaroitaan myyntiin.
- Anonyymi
Luuletko et pelottaa
- Anonyymi
Temu koukuttaa. Ja antaa alustallaan myydä roskaa, halvalla kaikkea käyttökelvotonta moskaa.
Ja te ostatte niitä turhia härpäkkeitä.
Perille ei tule kuin murto-osa noista. Ja osina. Niistä puuttuu tärkeimmät osat joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703