Kyllä laihat naiset

Anonyymi-ap

on rumia. Vinttikoirassakin on enemmän naisellisuutta kun laihassa riukunaisessa. Ja sitten typerimmät ukot panee jyskyttää niitä. Pullukka nainenkin on kauniimpi kun laiha ruipelo. Ruipelot ovat kuin syöpäsairaita. Onko se nyt sitten hyvä? Naisessa kuuluu olla muotoja. Sanna Marin on hyvä esimerkki riukunaisesta. Viekää nyt ukot edes kerran kuukaudessa ne ruipelot vaikka hesburgeriin jotta saavat vähän lihaa syöpäsairaisiin jäseniinsä. Eihän niillä Riu uilla ole edes ⌛ vartaloa, mikä on kaikkein kauneinta.

20

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä samaa mieltä ettei nuo hintelät mitään nättejä oo.

      • Anonyymi

        Sinähän oletkin vastenmielinen rapamaha yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän oletkin vastenmielinen rapamaha yök

        Mitäs olet peilis ei valehtele yök yök buaahaa


      • Anonyymi

        Omanlaisensa viehättävyys heissäkin usein on, vaikka en sellaista ihanteena pidä.


    • Anonyymi

      Nuukat miehet ei malta tuhlata hesburgeriin. Näkyy muijassa 🤣

    • Anonyymi

      Aloittaja ei saa edes läskiltä, omakin käsi nauraa hälle.

      • Anonyymi

        Siinäpä omakohtainen kokemus puhuu. Oletko muuten tavannut aloittajan.


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Ei tarvitse miehen kuin nauttia. Hoikka kunnostaan ylläpitävä jaksaa ratsastaa eikä ryntään hölsky ja pauku holtittomasti. Tiukka mimmi tuntuu verrattuna siihen kuin tulpatonta mopoa polkisi jos reiän löytää massan seasta.

      • Anonyymi

        Ruipelot on useimmiten lahnoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruipelot on useimmiten lahnoja.

        Eikös lahna ole kala.


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä.
        Hoikat on kauniita siinä se luonnollisuus, kauneus, naisellisuus ja normaalius , lihavuus on vaan sairasta.


    • Anonyymi

      Normaali on parasta, hoikka jo malli/missi / kestävyys urheilija. mutta paksut ja suuret on aina rumia mitään seksikkyyttä ei ole kun on ylipainoa, velttoja ihroja, löysää nahkaa ja löllyä, lähinnä etovaa valaaan kanssa.

      • Anonyymi

        Ryhävalas tietää


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ilmeisesti ole saanut naista 10-40 vuoteen ?

    • Anonyymi

      Kerran kun pääset itsetunto-ongelmaista melkein anorektista mimmiä panemaan huolella, niin muuta et edes halua. He tekevät mitä ikinä vain keksit pyytää.

      • Anonyymi

        Kahden tuollaisen kanssa olen ollut suhteessa. Seksi on ilmiömäistä. Tosiaan haluavat toteuttaa kaikki pyyntösi melkein missä vain. Muu elämä tuollaisen kanssa taas ei olekaan niin ilmiömäistä.


    • Anonyymi

      Sopusuhtainen nainen on mun mielestä ulkoisesti kaunein täsä jää si taas aivan vitusti tulkinnan varaa mikä on sopusuhtainen kenenkin mielestä

    • Anonyymi

      Henkilökohtaisesti pidän todella laihoista naisista. Sanna Marinkin on liian tavallinen. Todella laiha, pienet rinnat ja takapillu. Pienenpienissä bikineissä kaunis näky rannalla.

      • Anonyymi

        jees!
        Läskeillä ei oikeastaan kannata kamalasti esiintyä julkisesti vähin vaattein ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jees!
        Läskeillä ei oikeastaan kannata kamalasti esiintyä julkisesti vähin vaattein ...

        Puhun nyt todella laihoista. Aiemmin esimerkkinä käytetty Sanna Marin on makuuni liian iso.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2152
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      378
      1599
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1186
    4. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1140
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1009
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      963
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      938
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      828
    Aihe