Luin uutisia, että Norja, Espanja ja Irlanti aikovat tunnustaa terroristien hallinnoiman Palestiinan. Tuo linjaus on vaarallinen, joka johtaa kolmannen maailmansodan syttymiseen. Israelhan ei koskaan tule hyväksymään murhanhimoisten vihollistensa hallintoa alueilleen.
Juutalaisvastainen sivistymättömyys
39
1086
Vastaukset
- Anonyymi
Norja pitäisi nyt erottaa myös Natosta. Se on rikkonut pyhät periaatteet.
- Anonyymi
Espanjakin siis antisemitistinen. Jo on kummallista.
- Anonyymi
Nämä valtioitten johtajat rohkaisevat selkeästi Hamasia. Miksi he luovuttaisivat panttivangit, tai antautuisivat, jo nyt hävinneen sotansa lopettamiseksi ? Nämä kolme Hamasille hyödyllistä idioottia, ovat säälittäviä tekohurskaita, joko rikkaiden öljyvaltioiden lahjomia, tai muuten vain järkensä menettäneitä pahan nuoleskelijoita. Surullista, että noin propagandaan langenneita, löytyy länsimaistakin.
- Anonyymi
Terroristi valtio tässä on vain Israel. YK teki valtavan virheen antaessaan juutalaisille tuon maa-alueen. Se tulisi peruuttaa, koska se oli virhe. Minkään uskonnon ei tule saada etuoikeutetta miltään kansainväliseltä organisaatiolta. Israel toteuttaa samaa ghettostrategiaa, jonka uhriksi itse joutuivat.
YK on tehnyt huonoja päätöksiä. Nyt tämä järjestö keskittyy ilmastonmuutos hysteriaan, koska sillä ei ole keinoja sotien lopettamiseen.
Mutta ihan aluksi se voisi peruuttaa Israelin valtion.- Anonyymi
Sitähän islam on yrittänyt koko ajan YK:ssa olevan islamin uskoisten ylivoiman avulla. Mielummin he tietenkin tappaisivat kaikki juutalaiset, kuten he ovat vuosia uhitelleet. YK on katsellut tätä peruskirjansa rikkomusta kymmenet vuodet, eikä kukaan ole protestoinut. He ovat porukalla tehneet yllätyshyökkäyksiä, mutta aina saanee selkäänsä ja paenneet verissäpäin. Eikä YK ole tehnyt mitään. YK on tehtaillut kaikkea mahdollista ja mahdotonta Israelia vastaan. Mutta Israel tulee asumaan ikuiset ajat Jumalan antamassa maassaan jonne Jumala laskeutuu Uudessa Jerusalemissaan kaikessa loistossaan , tämän maailmanajan lopussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän islam on yrittänyt koko ajan YK:ssa olevan islamin uskoisten ylivoiman avulla. Mielummin he tietenkin tappaisivat kaikki juutalaiset, kuten he ovat vuosia uhitelleet. YK on katsellut tätä peruskirjansa rikkomusta kymmenet vuodet, eikä kukaan ole protestoinut. He ovat porukalla tehneet yllätyshyökkäyksiä, mutta aina saanee selkäänsä ja paenneet verissäpäin. Eikä YK ole tehnyt mitään. YK on tehtaillut kaikkea mahdollista ja mahdotonta Israelia vastaan. Mutta Israel tulee asumaan ikuiset ajat Jumalan antamassa maassaan jonne Jumala laskeutuu Uudessa Jerusalemissaan kaikessa loistossaan , tämän maailmanajan lopussa.
tuet siis alueele tunkeutuneiden juutalaisten terroristien,
kyltymätöntä murhanhimoa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuet siis alueele tunkeutuneiden juutalaisten terroristien,
kyltymätöntä murhanhimoa...Kyllä, tuen Israelin sivistys valtiota murhanhimoisia naapureitaan vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tuen Israelin sivistys valtiota murhanhimoisia naapureitaan vastaan.
ei ole kovinkaan sivistynyttä,
alistaa, nöyryyttää, ryöstää, kiduttaa ja murhata arabeja...
- Anonyymi
Nykyään näyttää olevan muodissa tunnustaa mikä hyvänsä sellainen valtio, mikä ei liity Venäjään millään tavalla.
- Anonyymi
https://youtu.be/rVvpPY557Lg?si=yXfANJnY0xBnXXCU
Aloittaja sinä olet 5ietämätön kuten muutkin tänne asiaanne txt.
Ne ovat saatanan Luciferin palvojia.Rabni videolla puhuu niiden olevan että terestial alkuperä. Muualta voi lukea että Annunakien hybridejä joilla on eri geenit siis Dna kuin human ihmislajilla jota johtuu niiden poikkeavat asiat.
Luulette te että koilkukirjijen höpö ja valheet ovat totta. Juuatalista uskontoa ei ole eivätkä ko otukset ole koskaan asuneet Israelissa. Holokaustin ei ollut vaan ZYYLKISET MURHIIN YM tervehtivät uhreiksi.
Ihmiskunna vihollisia ne ovat ajan olleet.
Ettetkö tajua että Hyvä Jumala ei ole heitä,valinnut. Lopettäkää tyhmät juttunne olette vaajoamass paskassa jo. haha hah reppana. - Anonyymi
https://x.com/SabrinaGal182/status/1825616239374512606?s=19
KHAZAARIT OVAT VALE JUUTAALAISIA JOILLA EI OLE MITÄÅN HTEYTTÄ PALESTIINAAN ALUEESEEN.
Pelkkiä valheita. Rikoksia ja murhia pedofiliaa ja ihmisyöntiä.
voi teitä,höplättyjå - Anonyymi
Tomppeliavaaja ei kykene erottamaan juutalaisvastaisuuden israelin politiikkaa kritisoivasta.
Eikö avaaja edes tiedä, että YK:kin on kritisoinut vahvasti Israelin edesottamuksia?
Myös Israelin sisällä löytyy suuri joukko kansalaisia (ei-arabeja) jotka kritisoivat Bibin raakaa hyökkäystä palestiinalaisia siviilejä vastaan. - Anonyymi
Palestiinalaiset, jotka kannattavat terroristijärjestö Hamasia, on luettava terroristeiksi.
Palestiinalaisten on luovuttava terrorismistaan ja vihamielisyydestään Israelia vastaan. Muussa tapauksessa Israelin on pakko poistaa heidät alueiltaan, Gazasta ja Länsirannalta. Samoin tulee toimia Libanonissa. Israelin tulee ottaa haltuunsa Libanon ja liittää se itseensä. Kaikki terrorismin hyväksyvät Israel-vastaisuus pitää lopettaa.
Tämä on ainoa rauhan mahdollisuus Lähi-Idässä.- Anonyymi
Mossad Zion sen Hamasin perusti,hölmö.
- Anonyymi
Tietämättömät fantasioi juutaalisista ja pilin leikkelystä.
Ketä ne ovat teidän mielestä?.
Eivät aiankaaan Jeesuksen seuraajia. Hakekaa tietoa khazarian mafia Rotschild yms. Miten voi olla noin naivia ja silmät ummessa eläviä hölmöjä. - Anonyymi
Palestiinalaisten (Hamasin) terrorismin hyväksyjät ovat julmia ihmiskunnan vihollisia.
- Anonyymi
Gaza ja Länsiranta pitää mitä nopeimmassa tahdissa liittää Israelin hallinnon alaisuuteen. Rauhan tilaa ei tule ennen.
- Anonyymi
Ei sitä rauhaa tule sittenkään. Kaiken pahan alku Israel, pitäisi kieltää olemasta.
- Anonyymi
Antisemitismi on pahin rauhan ja sivistyksen vastaisuus-aate.
- Anonyymi
zionin terroristit,
mielellän uhriutuvat... - Anonyymi
Jesaja:
43:1 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun. > Jakeen lisätiedot
43:2 Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta. > Jakeen lisätiedot
43:3 Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. > Jakeen lisätiedot
43:4 Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi. > Jakeen lisätiedot - Anonyymi
Hienoja Raamatun lupauksia Israelille.
- Anonyymi
Herra Varma asustaa
Varmassa kaupungissa
Kauppiaiden talossa
Varmassa valtiossa
Hän avaa aina samoja
Varmoja ovia
Varmoilla avaimillaan
Varmassa maailmassaan
Neljä naista ratsastaa
Kalpeana aamuna
Halki kuivan erämaan
Kohti kaupunkia
Kauppiaiden talossa
Pilarien varjossa
He vahvistavat valansa
Ja heittävät kranaatit saliin
Heidän vaatteilleen sataa verta
Kun räjähdys vaimenee
Kaikki nuo arvokkaat vieraat
Ovat kuolleet ja silpoutuneet
Herra on ilman päätä
Ja hänen vaimonsa vaikertaa
Kadonnutta pikku kättään
Joka piteli piirakkaa
Halleluja Siionin tyttäret
Tulivat ja tappoivat jokaisen
Nuku rauhassa muinainen Jerusalem
Olet nähnyt jo kaiken
Me tiedämme sen
Kuolevaiset katsokaa
Heidän valkoisia vaatteitaan
Kaikesta huolimatta
Ne ovat tahrattomat
Nuo mystiset sotilaat
Sotkevat naamansa
Halvalla puuterilla
Ja istuvat lasisen kuution sisään
Ja nousevat korkeuksiin
He puhuvat suurista tehtävistään
Joista kukaan ei käsitä mitään
Ja jättävät palavat kaupungit taakseen
Ja vaipuvat huokauksiin... - Anonyymi
KR 1933/-38
1Piet. 2:9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa; > Siirry
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
2Moos. 19:5 Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun. > Siirry
2Moos. 19:6 Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.' Sano nämä sanat israelilaisille." > Siirry
5Moos. 7:6 Sillä sinä olet Herralle, Jumalallesi, pyhitetty kansa; Herra, sinun Jumalasi, on valinnut sinut omaisuuskansakseen ennen kaikkia muita kansoja, mitä maan päällä on. > Siirry
Jes. 62:12 Ja heitä kutsutaan "pyhäksi kansaksi", "Herran lunastetuiksi"; ja sinua kutsutaan "halutuksi", "kaupungiksi, joka ei ole hyljätty". > Siirry
2Kor. 4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa. > Siirry
Ef. 1:14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi - hänen kirkkautensa kiitokseksi. > Siirry
Kol. 1:13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan. > Siirry
Ilm. 5:10 ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä". > Siirry
Biblia (1776)
1Piet. 2:9 Mutta te olette valittu suku, kuninkaallinen pappeus, pyhä kansa, omaisuuden kansa, ilmoittamaan sen voimaa, joka teitä pimeydestä ihmeelliseen valkeuteensa kutsunut on,
- Anonyymi
"Heräjä, heräjä, pukeudu voimaasi, Siion; pukeudu juhlapukuusi, Jerusalem, sinä pyhä kaupunki. Sillä ei koskaan enää astu sinun sisällesi ympärileikkaamaton eikä saastainen." Jesaja 52:1.
Tämä tilanne alkaa olla kohta valmis. - Anonyymi
" Eivät ainakaan Jeesuksen seuraajia "
Kaikille kävi varmasti selväksi, että raivokkaiden purkausten esittäjä oli kristillistä uskoa tunnustava, Jeesusta seuraava 'lahjavanhurskas ', joka on aivopesty juutalaisvihaan, ja muuta hänen on vaikea ymmärtää, Hän ei tunne oloaan turvalliseksi omassa uskonnossaan, elleivät myös juutalaiset käänny siihen.
Hän ei ymmärrä sitä, että kuollutta Jeesusta on vaikea seurata, ellei itse myös kuole ensin. Eihän Jeesus ole täällä, vaan hänen uskotaan olevan taivaalla. Pitää siis antaa henkensä ensin pois, kuten Jeesuskin teki ja sitten nousta taivaaseen. Mutta usko ei taida riittää siihen, että etsisi kuolemaa, niin että paljastaisi hänelle itsensä.- Anonyymi
Kyllä olette lapsellisia. Jeesus EI ollut juutaalinen. Hassuja olette.
Jeesuskaan seuraavilla on aian toinen kansallisuus. Eikä mitään tekemistä ns jewssien kanssa. Jee nimen roistot keksi itse myöhemmin.hah.
Aivopesty uskoo kaiken. Hävetkää.
Ne jwesit on khasaareita. Eikä mitään tekemistä palestiinalle kuuluneen aluen jamkuuluvan kanssa. Satua ja valhetta, hah
- Anonyymi
Juuda ja Samaria eli Gaza ja Länsiranta ovat osa ikuista Israelin aluetta.
- Anonyymi
Kyllä . Se on vanhoissa kartoissa.
Gaza kuuluu Juudan alueelle. - Anonyymi
Antisemitismi eli juutalaisvastaisuus tarkoittaa vihamielistä suhtautumista juutalaisiin joko heidän juutalaisen uskonsa tai kansallisuutensa vuoksi. Antisemitismi voi kohdistua juutalaisiin yksilöinä tai ryhmänä, ja se voi ilmetä esimerkiksi vihana, syrjintänä tai väkivaltana. Antisemitismin voi jakaa eri luokkiin, kuten poliittiseen, taloudelliseen, uskonnolliseen, nationalistiseen ja rodulliseen antisemitismiin. Nykyisin jotkut puhuvat myös uusantisemitismistä, jolla tarkoitetaan tietynlaista Israelin ja sionismin vastustuksena ilmenevää juutalaisvastaisuutta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Antisemitismi
Tämä lienee vakavaa
Kun vakavasti puhutaan kaksoistandardeista, ei heti ensimmäisenä mieleen tulisi tämä?
https://ylilauta.org/file/9977cdef61c86957
Oli yllättävä nähdä miten kieroa peliä äärivasemmisto pelaa.
Mitä mieltä asiasta olette?- Anonyymi
Niin, vihaoikeistolla on oikeus murhata...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, vihaoikeistolla on oikeus murhata...
Mitäön et3t tiedä
- Anonyymi
Juuri näin se on.
Ja antisemitismi on lisääntynyt kaikkialla maailmassa. Se johtuu suurelta osin mm. siitä, että uutistoimistot levittävät terroristijärjestöjen keksimiä uutisia. Palestiinalaisten uutislähde on Hamas. Sitä mm. YLE käyttää.- Anonyymi
kummallista että,
juutalaisia on vihattu aina,
läpi historian... - Anonyymi
Niin. Outoa, että ihmisiä vain kuolee, kun Israel tulittaa ja pommittaa. Jotain pointtia uutisoinnissa kyllä on.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253
mainostan makkarraani - Anonyymi
Israelin maahyökkäys Libanoniin on alkanut.
Euroopan ulkoasiainvaliokunnan jäsenenä seuraan tilannetta tarkkaan ja avaan sitä hieman.
On syytä palauttaa mieleen kokonaisuus, mistä tässä on kyse.
Kuvittele, että kotimaasi olisi kahden suuren terroristijärjestön jatkuvien iskujen kohteena. Kuinka paljon tällaista pitäisi sietää?
Israelissa tämä on ollut arkipäivää. Liika on liikaa. Siksi Israel käy nyt voimalla näitä terroristijärjestöjä, Hamasia ja Hizbollahia, vastaan.
Nämä terroristijärjestöt haluavat tuhota Israelin valtion ja heidän tavoitteenaan on tappaa israelilaisia siviilejä.
Israel puolestaan haluaa tuhota nämä terroristijärjestöt. Raaka fakta on, että se vaatii voimankäyttöä, jotta terroristien tukikohtia ja avainhenkilöitä saadaan eliminoitua.
Jos niitä yritetään piilottaa keskelle siviilejä, se kertoo, etteivät nämä terroristit piittaa edes omistaan. Terroristijärjestön etu menee heillä siviilien hengen edelle.
Israelissa tämä menee toisin päin. Jotta siviilejä voitaisiin suojella, terroristijärjestöt halutaan lyödä nyt voimalla polvilleen.
Pidän tätä enemmän kuin oikeutettuna.
Jokaisella kansalla on mahdollisuus ja moraalinen velvollisuus hoitaa oma tonttinsa - hoitaa terroristit pois keskuudestaan. Jos näin ei tehdä ja oma alue toimii hyökkäysalustana toista kansaa vastaan, on toisella kansalla enemmän kuin oikeutus hoitaa tämä laiminlyöty tehtävä.
Jos kansallisvaltio ei nouse suojelemaan omia kansalaisiaan, kuka heitä sitten suojelisi?- Anonyymi
Kerropa alkajaisiksi "Euroopan ulkoasiainvaliokunnan jäsenenä" MITKÄ OVAT ISRAELIN VALTION RAJAT? Kyllä sun pitäs tietää noin tärkeässä asemassa.
- Anonyymi
Jeesus Kristus on Herramme. Sen tähden me rukoilemme menestystä Israelille.
Raamatullinen usko Jeesukseen on aina Israel-myönteistä. Rakastamme Israelia, koska Jumala rakastaa sitä.
Kristityille kuuluu oikea oppi, että ainoa Israelin Jumala on "Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, Jeesuksen Kristuksen Isä.
Jeesuksella on siis Jumala, "meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Isä ja Jumala".
1 Piet. 1:3.
2 Kor. 1:3.
ja Efes. 1:3.
Isä , näkymätön Jumala toimii ainoastaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Hänessä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949