Olen ollut törkeässä humalassa viimeiset 5 viikkoa, joten olen hieman sekaisin maailman menosta.
En silti ole muuttunut - olen yhä itserakas narsisti ja kusipää.
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa
Joko Ukraina on antautunut?
6
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ja työni on SAK:n piiritoimitossa
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
AKT:n pomo on pujopartainen piimähomo
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
Ukraina on romahtanut, hävinnyt ja antautunut joka viikko viimeisen puolen vuoden aikana - ainakin mikäli siis uskoisimme palstan ryzzävouhottajia. Mutta emmepä taida uskoa kun Ukraina edelleenkin porskuttaa vahvana ja tuottaa paljon paljon venäläisiä raatoja pitkin poikin ukrainalaisia peltoja.
- Anonyymi
Ja länsimedia toitottaa joka päivä että Venäjä on häviämässä, että viime taistelu oli käänteentekevä.
Totuus on kuitenkin se että tulos on plus miinus nolla ja sota junnaa paikallaan jonkinlaisessa stalemate-tilanteessa. Kumpikaan ei ole tantereella parempi toistaan.
- Anonyymi
Vain joku nimeltä mainitsematon kirjoittaja kertoo noin jonka elämä ei voi olla niin huonosti jota ei voisi vielä viinalla pilata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643766
- 1153682
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 902962
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364