Olen ollut törkeässä humalassa viimeiset 5 viikkoa, joten olen hieman sekaisin maailman menosta.
En silti ole muuttunut - olen yhä itserakas narsisti ja kusipää.
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa
Joko Ukraina on antautunut?
6
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ja työni on SAK:n piiritoimitossa
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
AKT:n pomo on pujopartainen piimähomo
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
Ukraina on romahtanut, hävinnyt ja antautunut joka viikko viimeisen puolen vuoden aikana - ainakin mikäli siis uskoisimme palstan ryzzävouhottajia. Mutta emmepä taida uskoa kun Ukraina edelleenkin porskuttaa vahvana ja tuottaa paljon paljon venäläisiä raatoja pitkin poikin ukrainalaisia peltoja.
- Anonyymi
Ja länsimedia toitottaa joka päivä että Venäjä on häviämässä, että viime taistelu oli käänteentekevä.
Totuus on kuitenkin se että tulos on plus miinus nolla ja sota junnaa paikallaan jonkinlaisessa stalemate-tilanteessa. Kumpikaan ei ole tantereella parempi toistaan.
- Anonyymi
Vain joku nimeltä mainitsematon kirjoittaja kertoo noin jonka elämä ei voi olla niin huonosti jota ei voisi vielä viinalla pilata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204428Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 351770
- 221767
- 681761