Olen ollut törkeässä humalassa viimeiset 5 viikkoa, joten olen hieman sekaisin maailman menosta.
En silti ole muuttunut - olen yhä itserakas narsisti ja kusipää.
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa
Joko Ukraina on antautunut?
6
244
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ja työni on SAK:n piiritoimitossa
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
AKT:n pomo on pujopartainen piimähomo
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
Ukraina on romahtanut, hävinnyt ja antautunut joka viikko viimeisen puolen vuoden aikana - ainakin mikäli siis uskoisimme palstan ryzzävouhottajia. Mutta emmepä taida uskoa kun Ukraina edelleenkin porskuttaa vahvana ja tuottaa paljon paljon venäläisiä raatoja pitkin poikin ukrainalaisia peltoja.
- Anonyymi
Ja länsimedia toitottaa joka päivä että Venäjä on häviämässä, että viime taistelu oli käänteentekevä.
Totuus on kuitenkin se että tulos on plus miinus nolla ja sota junnaa paikallaan jonkinlaisessa stalemate-tilanteessa. Kumpikaan ei ole tantereella parempi toistaan.
- Anonyymi
Vain joku nimeltä mainitsematon kirjoittaja kertoo noin jonka elämä ei voi olla niin huonosti jota ei voisi vielä viinalla pilata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451