Onko Petri Paavolan vaimo uskossa Jeesukseen kun ei puhu tällä videolla Jeesuksesta ?

Anonyymi-ap

Saako kristitty puhua asioist, joilla ei ole näkyvää yhteyttä Raamatullisiin asioihin?

Luultavasti Petri ei olisi naimisissa jumalattoman kanssa tai ainakaan samalla tavalla omistautunut kristinuskolle jos vaimo hangoittelisi vastaan saatanan lapsena. Mielestäni Petrin vaimo vaikuttaa kristityltä tällä videolla. Hänessä on sitä jotakin elekielestä ja puhekielestä päätellen vaikkei puhukaan mitään Jeesuksesta.

Mitä mieltä olet. Onko toi uskossa Jeesukseen vai ei? Petristähän on sanottu että hän olisi "väärä". Mä en kyllä oikein tajua miten jokin opilinen kiista tekis Petristä väärän ja pelastumattoman.

Rakastaako täällä kukaan muu Petriä kuin mä? Olen kokenut että sen sanomisesta ääneen joutuu hyökkäyksen kohteeksi aika nopeasti ja kuulla kertomuksen mikä Petri on ja tietenkin mikä pataluha mäkin oon kun rakastan Petriä.

https://www.youtube.com/watch?v=3UaLYuMZEVQ

36

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä se toisen uskottomuus sinulle kuuluu.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus on kyllä törkeyden huippu, mutta niin helluntailaista. Miten aloittaja kehtaa... Ja peräti maalittavan otsikon on laittanut.

        Sanojaan ja tekojaan ei saa koskaan takaisin, niistä on vain vastattava.

        Näin myös Petrin vaimosta tuli helluntaiuskonnon uhri, ellei ollut tätä jo aiemmin.

        Meillä kullakin on omat käsityksemme siitä mikä on pelastavaa uskoa ja mikä kadottavaa. En usko, että aloittaja itse on pelastavassa uskossa. "Usko jonka Jeesus vaikuttaa" ei kirjoita tuollaisia, mutta vastakkainen "herra" varmasti.

        En tiedä tuon vaimon uskosta, eikä se minulle (meille) kuulu, kuten ei itse Petri, tai kukaan muukaan.

        Jeesus sanoo kullekin meistä erikseen: "Seuraa SINÄ minua."


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä usko on? Se on uskoa raamatun totuuteen Kristuksessa.

      • Anonyymi

        Näin on. Kristillisen uskon kohde ei ole eri ihmiset, vaan Jeesus Kristus.

        Itse en ole uskossa esim. kenenkään vaimoon.


    • Anonyymi

      Liian lyhyt riippumatto pituus vähintään 3,5m niin voi nukkumisesta tulla jotain

    • Anonyymi

      Kristinusko on uskoa Kristukseen.

    • Anonyymi

      Minä tiedän sen, että Petrin vaimo on nöyrä uskovainen nainen.

      Pidän häntä jalompana / pyhempänä kuin Petriä.

      Petrillä on ollut ja on yhä paljon väärääkin opetusta ja kirjoittelua ja myös toiminta on ollut ja on yhä monin puolin jopa todella heikkoa.

      Mutta se toki ei tee hänestä vielä uskosta osatonta.

      Ylpeys ja paisuneisuus ja kopeus vain ovat mätiä hedelmiä.

      Ja se on Petrin kohdalla sanottava, että nöyrän esittäminen on aivan eri asia, kuin aito nöyryys.

      • Anonyymi

        Petri Paavolan vaimo ei noudata käskyä nainen vaietkoon seurakunnassa. Hän on ainakin yhdellä videolla saarnannut seurakunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Paavolan vaimo ei noudata käskyä nainen vaietkoon seurakunnassa. Hän on ainakin yhdellä videolla saarnannut seurakunnalle.

        Tuollaista Jeesuksen käskyä ei ole.

        Paavali kirjoittaa naisista, jotka huuteluillaan miehilleen häiritsivät kristittyjen kokoontumisia:

        Juutalaisuudessa miehet ovat synagogan keskilattialla ja naiset joko parvekkeella tai sivusermien takana. Kun naiset eivät kunnolla kuulleet esim. Paavalin puhetta, he huutelivat miehilleen "Zaki, mitä se sanoo? Mitä se sanoo?" tai profetioiden kohdalla: "Herbert, mitä tuo tarkoittaa? Mitä tuo profetia tarkoittaa?" Muutoinkin kyseessä on kehoitus käyttäytyä kokoontumisissa asiallisesti ja järjestyksessä, kuunnella hiljaa, eikä pulista ympäristönsä kanssa.

        1.Kor. 14: 29-40
        29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;
        30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
        31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.

        32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
        33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa, (!!!!!)

        34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
        35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa. (!!!!!)

        36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
        37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
        38 Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.

        39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta. (!!!!!)
        40 Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.

        - Jae 39 selvästi kehoittaa kielilläpuhumiseen, kunhan se tapahtuu asiallisesti ja järjestyksessä, muita kunnioittaen ja heitäkin kuunnellen. Kielilläpuhe ei vaadi minkäänlaista kiekumista tai muuta dramatiikkaa, teatraalista "ylistystä", vaan asiallista, hiljaista keskustelua Jumalan kanssa, Jumalaa ja muita kunnioittaen.

        Helluntailaiset kylläkin opettavat, että Jumalalle pitää huutaa niin että sali kaikuu, että kuulee Taivaaseen asti (Hgin Saalem, mahd. N. Ylivainio tai joku muu pomppija, joskus 1980-luvulla, ehkä). Noin ei kuitenkaan Raamatun UT = Jeesus ja apostolit opeta.

        Kaikki kielilläpuhe ei ole profetiaa, ei suurin osakaan, vaan rukoilijoiden henkilökohtaista (myös profeetallista) rukousta ja keskustelua Jumalan kanssa. Näitä rukouksia ei tulkita, sillä ne eivät kuulu muille. Mutta mikäli joku saa profetian kielilläpuhuen, hänen profetiansa tulisi saada myös ymmärretylle kielelle. Kummankin puheen, niin aidon kielilläpuheen kuin sen aidon suomennoksenkin vaikuttaa, ei tuo ihminen itse, vaan Jumalan Pyhä Henki. (Tämäkin oli muinaista helluntai-opetusta. He puhuivat ja opettivat monenlaista ja minä kuuntelin kaiken tarkkaan.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista Jeesuksen käskyä ei ole.

        Paavali kirjoittaa naisista, jotka huuteluillaan miehilleen häiritsivät kristittyjen kokoontumisia:

        Juutalaisuudessa miehet ovat synagogan keskilattialla ja naiset joko parvekkeella tai sivusermien takana. Kun naiset eivät kunnolla kuulleet esim. Paavalin puhetta, he huutelivat miehilleen "Zaki, mitä se sanoo? Mitä se sanoo?" tai profetioiden kohdalla: "Herbert, mitä tuo tarkoittaa? Mitä tuo profetia tarkoittaa?" Muutoinkin kyseessä on kehoitus käyttäytyä kokoontumisissa asiallisesti ja järjestyksessä, kuunnella hiljaa, eikä pulista ympäristönsä kanssa.

        1.Kor. 14: 29-40
        29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;
        30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
        31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.

        32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
        33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa, (!!!!!)

        34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
        35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa. (!!!!!)

        36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
        37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
        38 Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.

        39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta. (!!!!!)
        40 Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.

        - Jae 39 selvästi kehoittaa kielilläpuhumiseen, kunhan se tapahtuu asiallisesti ja järjestyksessä, muita kunnioittaen ja heitäkin kuunnellen. Kielilläpuhe ei vaadi minkäänlaista kiekumista tai muuta dramatiikkaa, teatraalista "ylistystä", vaan asiallista, hiljaista keskustelua Jumalan kanssa, Jumalaa ja muita kunnioittaen.

        Helluntailaiset kylläkin opettavat, että Jumalalle pitää huutaa niin että sali kaikuu, että kuulee Taivaaseen asti (Hgin Saalem, mahd. N. Ylivainio tai joku muu pomppija, joskus 1980-luvulla, ehkä). Noin ei kuitenkaan Raamatun UT = Jeesus ja apostolit opeta.

        Kaikki kielilläpuhe ei ole profetiaa, ei suurin osakaan, vaan rukoilijoiden henkilökohtaista (myös profeetallista) rukousta ja keskustelua Jumalan kanssa. Näitä rukouksia ei tulkita, sillä ne eivät kuulu muille. Mutta mikäli joku saa profetian kielilläpuhuen, hänen profetiansa tulisi saada myös ymmärretylle kielelle. Kummankin puheen, niin aidon kielilläpuheen kuin sen aidon suomennoksenkin vaikuttaa, ei tuo ihminen itse, vaan Jumalan Pyhä Henki. (Tämäkin oli muinaista helluntai-opetusta. He puhuivat ja opettivat monenlaista ja minä kuuntelin kaiken tarkkaan.)

        Höpö höpö !

        Tuollaista satua ei Raamatussa ole, jonka sinä itse laitoit !

        ----------------

        " Paavali kirjoittaa naisista, jotka huuteluillaan miehilleen häiritsivät kristittyjen kokoontumisia:

        Juutalaisuudessa miehet ovat synagogan keskilattialla ja naiset joko parvekkeella tai sivusermien takana. Kun naiset eivät kunnolla kuulleet esim. Paavalin puhetta, he huutelivat miehilleen "Zaki, mitä se sanoo? Mitä se sanoo?" tai profetioiden kohdalla: "Herbert, mitä tuo tarkoittaa? Mitä tuo profetia tarkoittaa?" Muutoinkin kyseessä on kehoitus käyttäytyä kokoontumisissa asiallisesti ja järjestyksessä, kuunnella hiljaa, eikä pulista ympäristönsä kanssa. "

        -------------------

        Joten älä sinä puhu mitään väärästä Raamattuun lisäämisestä !

        No, luetaanpa se mitä Sana, eli siis siten Jumala sanoo Sanassaan:

        34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
        35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
        36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
        !!!
        37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
        !!!

        Tämä on niiiin selvästi sanottu ja oikein useaan kertaan ns. alleviivattu !

        Siis:

        1) olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne !

        Vaiti, eli ääneti !

        2) sillä heidän ei ole lupa puhua !

        Ei ole lupa puhua !

        3) vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. !

        Naisen alamaisuus on selvääkin selvemmin kerrottu Sanassa:

        1. Tim. 2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.

        4) Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään !

        Siis ei mitään hälinän kieltoa vain, vaan tarvittaessa kotona sitten kyselevät !

        5) sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa. !

        Onko tässä yhä jotakin epäselvää ?

        Ei pitäisi olla, mutta vielä Paavali alleviivaa:

        6) niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky. !

        Herran käsky !

        Ei oikeastaan oikein mitään muuta asiaa ole näin voimakkaasti ja useaan kertaan alleviivattu Raamatussa !

        Mutta silti kaltaisesi Totuuden vastustajat yhä kertovat omia satujaan !

        Voi voi voi sentään !

        15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

        Tuossa Pietari puhuu näistä kieroon vääntäjistä !

        Ja huom, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN !

        tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Paavolan vaimo ei noudata käskyä nainen vaietkoon seurakunnassa. Hän on ainakin yhdellä videolla saarnannut seurakunnalle.

        Sinulle sen verran tiedoksi, että:

        Petri on perheen päänä vastuussa vaimonsa toiminnasta Jumalan edessä !

        Kun Petri itse on tässä asiassa eksyksissä ja on uskonut ihmisten satuja ja tarinoita, niin hän ei myöskään ohjaa vaimoaan oikein, vaan vaimo toimii siten myöskin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista Jeesuksen käskyä ei ole.

        Paavali kirjoittaa naisista, jotka huuteluillaan miehilleen häiritsivät kristittyjen kokoontumisia:

        Juutalaisuudessa miehet ovat synagogan keskilattialla ja naiset joko parvekkeella tai sivusermien takana. Kun naiset eivät kunnolla kuulleet esim. Paavalin puhetta, he huutelivat miehilleen "Zaki, mitä se sanoo? Mitä se sanoo?" tai profetioiden kohdalla: "Herbert, mitä tuo tarkoittaa? Mitä tuo profetia tarkoittaa?" Muutoinkin kyseessä on kehoitus käyttäytyä kokoontumisissa asiallisesti ja järjestyksessä, kuunnella hiljaa, eikä pulista ympäristönsä kanssa.

        1.Kor. 14: 29-40
        29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;
        30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
        31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.

        32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
        33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa, (!!!!!)

        34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
        35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa. (!!!!!)

        36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
        37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
        38 Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.

        39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta. (!!!!!)
        40 Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.

        - Jae 39 selvästi kehoittaa kielilläpuhumiseen, kunhan se tapahtuu asiallisesti ja järjestyksessä, muita kunnioittaen ja heitäkin kuunnellen. Kielilläpuhe ei vaadi minkäänlaista kiekumista tai muuta dramatiikkaa, teatraalista "ylistystä", vaan asiallista, hiljaista keskustelua Jumalan kanssa, Jumalaa ja muita kunnioittaen.

        Helluntailaiset kylläkin opettavat, että Jumalalle pitää huutaa niin että sali kaikuu, että kuulee Taivaaseen asti (Hgin Saalem, mahd. N. Ylivainio tai joku muu pomppija, joskus 1980-luvulla, ehkä). Noin ei kuitenkaan Raamatun UT = Jeesus ja apostolit opeta.

        Kaikki kielilläpuhe ei ole profetiaa, ei suurin osakaan, vaan rukoilijoiden henkilökohtaista (myös profeetallista) rukousta ja keskustelua Jumalan kanssa. Näitä rukouksia ei tulkita, sillä ne eivät kuulu muille. Mutta mikäli joku saa profetian kielilläpuhuen, hänen profetiansa tulisi saada myös ymmärretylle kielelle. Kummankin puheen, niin aidon kielilläpuheen kuin sen aidon suomennoksenkin vaikuttaa, ei tuo ihminen itse, vaan Jumalan Pyhä Henki. (Tämäkin oli muinaista helluntai-opetusta. He puhuivat ja opettivat monenlaista ja minä kuuntelin kaiken tarkkaan.)

        Kysyn nyt vielä sinulta sitä, että oliko sellainen Herran käsky vai ei ?

        Valehteliko Herran opettamaksi tullut Apostoli Paavali ?

        37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.

        Vai valehtelitko sinä ?


    • Anonyymi

      Onneksi on Kristus Jeesus Jalo Veljemme ja Pelastajamme. Näin ymmärrän raamatusta.

    • Anonyymi

      Hallelujaa armoitetulle pyhälle vaimolle. Siunattu olkoon pyhän vaimon perhe ja hänen kohtunsa hedelmät. Siunattu koko pyhä perhe.
      Petri, kaikkea hyvää sinulle toivoo veli Herrassa.

      • Anonyymi

        Minä taas toivoisin Petrin tutkivan omia opetuksiaan ja toimiaan ja toimintaansa kunnolla.

        Mutta juurikin se ylpeys ja paisuneisuus estävät tehokkaasti sen erittäin tarpeellisen itsetutkistelun.


    • Anonyymi

      Hallelujaa raamatun Kristus on totuus!

    • Anonyymi

      Hallelujaa myös Jeesuksen opetuslapsi oikeamielinen Petri. Lisää hyvää opetusta kaipaamme.
      Milloinka tulee lisää? Kaipaan lisätietoa koronarokotteen vaaroista. Onko tietoa kuinka paljon kuolleita jo on?

      • Anonyymi

        Voiko koronarokotedemonit olla vaaraksi niille, jotka ovat välttäneet ottamasta rokotetta. Jos jotenkin meidät puhtaatkin saastutetaan. Olemmeko turvassa enää missään?


    • Anonyymi

      Hallelujaa Jumala on hyvä.

    • Anonyymi

      Kristus valoa pimeyteen!

    • Anonyymi

      Onkohan Petrin vaimo kuten neitsyt Maria. Olen miettinyt sitä ja tullut tulokseen, on. Petri on kuin Paavali, urhea uskonsoturi.

    • Anonyymi

      Yksin Kristus on totuus. Kristinusko on Kristus ylösnousseena ja kuoleman voittajana syntein anteeksiantamuksen lähde Kristus.

    • Anonyymi

      Siunausta Petri Paavolalle ja Petrin perheelle Herrassa.

      Yö on käsillä ja väkevä Herran sanan miekka on palvelijan kädessä. Varustautukaamme hengen sota-asuihin. Hallelujaa ja kiitos Herralle.

      • Anonyymi

        Tähän vastaan, aamen.


      • Anonyymi

        Petri Paavola ei palvele Herraa.

        Hän on meidän ajan yksi paihimmista eksyttäjistä ja salaliittoteorioitsijoista. Paavolan harhaopeilla ei kukaan voi pelastua.


    • Anonyymi

      Onneksi Kristus pelastaa ei ihminen ja ihmisen opit ja kotkotukset.

    • Anonyymi

      Mistä te näitä hassutuksia keksitte?

      • Anonyymi

        Petri ja hänen vaimonsa eivät ole mitään hassutujsua, mutta ovatpa he pelastettuja elälävän Jumalan lapsia. Kun Petri saarnaa riivaajatkin juoksevat pakoon.

        Muitakaa Petriä rukouksin ja siunatkaa häntä, sillä hän liikuttaa suuria vesiä Jumalan voimassa.


    • Anonyymi

      Petri on Jeesukselle rakas ❤️

    • Anonyymi

      Pieni on ihminen Jumala on suuri.

    • Anonyymi

      Tässä nyt ja näin. On hyvä.

    • Anonyymi

      Petri selvisi koronaviruksesta. Mulla oli koronavirus kanssa mutta ei aiheuttanut mullekaan kuolemaa.

    • Rauhan tervehdys.

      Petri Paavolan harhaoppeja:
      -Jeesus ei ole Kaikkivaltias
      -Jeesus ei ole Isän ainosyntyinen Poika
      -Jeesus lakkasi olemasta ihminen (eli ei lihaantullut Kristus)
      -universaali seurakunta oppi (kielto kuulua paikalliseen srk:n)
      -restauraatio oppi (seurakunta viimeisinä päiviä täydellistyy)
      -Jeesuksen paluun odotuksen kieltäminen
      -kuvanteko kielto Jeesuksesta
      -esivallan kunnioituksen kieltäminen
      -sapatti kuuluu kristitylle
      -kristitty on 10 käskyn alainen
      -uudestisyntyminen on henkikaste
      -rokotteet ovat farmakeia-syntiä
      -syntyminen vedestä (Joh. 3:5) on lapsivedestä
      -yksin Jeesuksen nimeen kaste oppi
      -Isän nimi on Jeesus

      Helluntaiherätyksen saarnaajana ja Ristin Kansa -lehden päätoimittaja Juhana Lehmuskoski varoittaa Petri Paavolan harhaopeista:
      https://www.youtube.com/watch?v=cJHn0IV0kz0

      Siunauksin, MM.

    • Anonyymi

      Jeesus on Herra.

      • Anonyymi

        Maria on Rouva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      103
      2178
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      433
      1654
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1343
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      16
      1181
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      79
      1162
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1095
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      286
      1035
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1031
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      50
      992
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      200
      863
    Aihe