Lihapiirakka kahdella nakilla on hyvä ruoka. Sen voi syödä sellaisenaan au naturell tai sitten sitä voi buustata. Sipulit, valkosipulit, tuorekurkku, kurkkusalaatti, jalopenot ja chilit ovat tuotu esiin esimerkkeinä niistä mahdollisuuksista joita asiassa on olemassa. Mutta eipä tässä sitten enää paljoa muuta. Lihapiirakka kahdella nakilla vaatii noin 20kpl tyhjiä tölkkejä, että unelma mausteettomana on mahdollista toteuttaa. Ja sitä kautta jatkaa matkaa.
Asioihin tehtävä työ
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
Aivokääpiö
- Anonyymi
Jokainen voi itse vaikuttaa asiaan. Tavoitteita asettamalla lihapiirakka kahdella nakilla on mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voi itse vaikuttaa asiaan. Tavoitteita asettamalla lihapiirakka kahdella nakilla on mahdollista.
Eipä olisi moinen ihmeellisyys tullut mieleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä olisi moinen ihmeellisyys tullut mieleen...
Siksihän näitä vinkkejä ja tipsejä jaetaan, että kun niissä tilainteissa sitten ollaan, niin voi muistaa mitä vaihtoehtoja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksihän näitä vinkkejä ja tipsejä jaetaan, että kun niissä tilainteissa sitten ollaan, niin voi muistaa mitä vaihtoehtoja on.
Juu, varsinainen kuningasajatus etsi 20 tyhjää tölkkiä niin voit toteuttaa suuren unelmasi lihiksen kahdella nakilla.
Ei taida nousta hissi pohjakerroksesta?
- Anonyymi
Niinpä. Subwaykin on nykyään suomalaisomistuksessa ja Subwaytä johdetaan Suomessa. Tosi moni Subwayn asiakas osaa kertoa, mitä kaipaisi Subwayn patonkiin ja mitä ei ja varsinkin moni suomalainen, joka ei ole ennen käynyt Subwayssa. Subwayn muutokset ovat pikkujuttuja todellisuudessa.
USA:n toiminta on sellaista, että Subwaytä varten heillä on 1000 ihmisen johtoryhmä Kaliforniassa jossain Subwayn tiloissa vakituisesti töissä. He käyvät siellä halailemassa toisiaan ja hymyilemässä toisilleen ja esittävät näitä Subway-uudistuksien keksimisiä. Se on Amerikan kapitalismia tietenkin, mutta mitä se on? Onko se poliittista häiriköintiä eli sabotaasia? Koko maailma uskoo amerikkalaisomistukseen tällaisten johtoryhmien tyyppien takia. Ja kuka tällaisesta häiriköinnistä on vastuussa?- Anonyymi
Onko se köyhyyttä, jos osaa itse lämmittää lihapiirakan itselleen ruuaksi? Subway oli amerikkalaisomistuksessa ja silloin sitä johti yksi nainen siskonsa kanssa. Amerikkalaiseen yrityskulttuuriin kuuluu johtoryhmän perustaminen ja se oli perustettu lähinnä heidän lapsille työpaikaksi. Johtoryhmästä huolimatta siskokset johtivat sitä täysin itse. Johtoryhmä ehdotti jatkuvasti kaikenlaista ihan älytöntä ja omistajien aikaa kului hukkaan täysin turhiin johtoryhmän kokouksiin. Subwayn johtoryhmä vain paisui vahingossa. Ja siitä tuli kuluja tietenkin.
Subwayn omistus siirtyi EU:lle, kun amerikkalaiset ja muut alkoivat pelkäämään kolesterolia. Subway ei enää tuottanut. Subwayn johtoryhmässä oli amerikkalaisia ekonomeja ja heidän ehdotukset perustuivat siihen, mikä lisäisi myyntiä. Ja aina ekonomien laskelmat olivat menneet pieleen. Jos joku osaa tehdä herkullisia täytettyjä patonkeja, niin pistää myyntiin vaan. Kyllä niistä muutkin tykkäävät. Kansainvälistäkin tasoa olevien yritysten johtaminen on paljon helpompaa kuin kauppakorkeakoulun käynyt pystyy ymmärtämään. Ei pienemmissäkään yrityksissä pyydetä ekonomilta apua liikevoiton kasvattamiseksi. Markkinatutkimukset ovat täysin turhia. Yhden ihmisen mielipide riittää toiminnan kehittämiseen, jos täytyy uudistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se köyhyyttä, jos osaa itse lämmittää lihapiirakan itselleen ruuaksi? Subway oli amerikkalaisomistuksessa ja silloin sitä johti yksi nainen siskonsa kanssa. Amerikkalaiseen yrityskulttuuriin kuuluu johtoryhmän perustaminen ja se oli perustettu lähinnä heidän lapsille työpaikaksi. Johtoryhmästä huolimatta siskokset johtivat sitä täysin itse. Johtoryhmä ehdotti jatkuvasti kaikenlaista ihan älytöntä ja omistajien aikaa kului hukkaan täysin turhiin johtoryhmän kokouksiin. Subwayn johtoryhmä vain paisui vahingossa. Ja siitä tuli kuluja tietenkin.
Subwayn omistus siirtyi EU:lle, kun amerikkalaiset ja muut alkoivat pelkäämään kolesterolia. Subway ei enää tuottanut. Subwayn johtoryhmässä oli amerikkalaisia ekonomeja ja heidän ehdotukset perustuivat siihen, mikä lisäisi myyntiä. Ja aina ekonomien laskelmat olivat menneet pieleen. Jos joku osaa tehdä herkullisia täytettyjä patonkeja, niin pistää myyntiin vaan. Kyllä niistä muutkin tykkäävät. Kansainvälistäkin tasoa olevien yritysten johtaminen on paljon helpompaa kuin kauppakorkeakoulun käynyt pystyy ymmärtämään. Ei pienemmissäkään yrityksissä pyydetä ekonomilta apua liikevoiton kasvattamiseksi. Markkinatutkimukset ovat täysin turhia. Yhden ihmisen mielipide riittää toiminnan kehittämiseen, jos täytyy uudistua.Ei subilta saa lihistä tai nakkeja. Ja sitten niillä ei ole voita leivälle, vaan se pitää ottaa itse mukaan. Ja heitellä kaikki matskut ensin pois, voidella leipä ja sitten heittää matskut uudelleen leivälle. Runsas voi voi lisätä annoksen runsautta ja buustata juttua. SIpuli, valkosipuli, jalopenot, oliivit, maustejuustot jne. on kuitenkin ihan jees settiä lisukkeiden maailmassa. Ja varsinaiseksi päälliseksi saa sitten leikkelettä, lihanpaloja tai jotain sellaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356