Olipas ihana päiväpano aviomiehen kanssa

Anonyymi-ap

Jumpattiin ja nosteltiin painoja ja kun venyteltiiin niin hän tuli hyväilemään rintojani siihen jumppa patjalle ja puristeli niitä ja otti mun jumppavaattet pois ja omamsa ja alkas imee mun tissejä ja nännejä ja samalla levitti jalkojani ja työnty sisään ja ja alkoi naida ja mun tissit heilu vinkeesti ja molemmat huohotettiin jja sitten takaapäin ja jälleen edestä. Ja kyllä teki hyvää kun sellanen lihaskimppu panee kunnolla.
Ihanasti rintoja hyväili kun ratsastin. Ja lauettiin.
Nyt hän lähti töihin ,mutta sanoi haluavanss vielä lisää kun tulee töistä. Ja käydään syömässä.
Uuden vihkisormuksen oli ostanut ja antoi sen. Ja yöllä kun tuli niiin hieroi mua pikaisesti ja nai hetken .
Mut ihanaa on. Nyt hän haluaa useammin. Ja on välillä enemmän kotona.

19

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniisti sä yrität saada himoasi syttymään mu ihan näi äkkiseltään tuli mieleen kumpa sut sai kostumaan miehesi vai se painojen nostelu ja näi äkkiseltää luettuna jos tapahtumien kulun mukasesti kirjotit ni intohimoa teidän välillä ei ollu mekaaninen suoritus mu mikäs sitä on kukaan tuomitsemaan jos noi edes olette jompikumpi tyytyväinen elämäänne

      • Anonyymi

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa


      • Anonyymi

        Eikös sinua kiihota katsoa kun nainen nostelee puntteja,ihanissa kireissä treenivaatteissa.
        Minua kiihottaa ihan valtavasti mieheni vartalo kun hän treenaa mutta tuona hetkenä venyttelimme ja mieheni näytti minulle uusia liikkeitä. Kun yleensä treenaan salibikineissä. Tai lahkeellisissa lyhyissä vartalon myötä olevissa housuissa. Ja toppi yläosana. En minä kotona muuta salille pue. Mahdollisimman vähän. Ja lopuksi lepäämme ja venyttelemme ja rauhotumme. Joskus innostumme siellä matolla huilatessamme tekemään kaikkea mukavaa.


    • Anonyymi

      Hieno homma että perinteinen heteroseksi elää ja voi hyvin!

      Ei kannata välittää Niuvanniemelle suljetun vajakin happamista kommenteista, niitä se ainoana harrastuksenaan on tehtaillut jo monta vuotta. Aina samaa älytöntä älämölöä jonka tunnistaa typerästä Spede-sanasta jota väärinkäyttää vain älyltään vajaat kakarat. Spede eli Pertti Pasanen oli hieno mies , nero joka keksi monta hienoa juttua. Ei hänen lempinimeään pidä sotkea alatyylisesti.

      • Anonyymi

        Oohh spedeltä paloi käämit buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh spedeltä paloi käämit buaahaa

        Mistä päättelit käämien palaneen?


    • Anonyymi

      Taisit venytellä vain kikkeliäsi ja kuvittelit tilanteen. Päätit sen sitten satuilla sen tänne. Aivan kuin nuo muutkin satuilusi täällä. Sinut tunnistaa kyllä.

      • Anonyymi

        Minä en satuile niinkun monet muut.
        Mikä tekee tästä sadun.
        Eikö teidän elämässänne tapahdu mitään noinnihanaa. Mutta huomaan että olet lukenut sen eli olet kiinnostunut.
        Hmm....mielenkiintoista
        Minulla ei olekkaan mikää tavallinen,perinteinen elämä eikä liitto. Mutta...epäilette mitä epäilette...omapa on elämänne.
        Minä nautin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en satuile niinkun monet muut.
        Mikä tekee tästä sadun.
        Eikö teidän elämässänne tapahdu mitään noinnihanaa. Mutta huomaan että olet lukenut sen eli olet kiinnostunut.
        Hmm....mielenkiintoista
        Minulla ei olekkaan mikää tavallinen,perinteinen elämä eikä liitto. Mutta...epäilette mitä epäilette...omapa on elämänne.
        Minä nautin....

        Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa


    • Anonyymi

      Kunnon 80-luvun jumppakuteissa niin tulisin

      • Anonyymi

        Ei nää mun jumppa vaatteet paljoo sen kummemmat ole. Kun on tuo pakaroiden muotoileva kiristys nois housuis ja topakka toppi. Mä oon ihan puolialasti,mut mitä sillä kotona on väliä. Voisin tietty oikein salillekki pukee ne päälle niin olis katseltavaa ja jättää pikkuhousut pois alta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2112
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1568
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      864
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe