MITÄ TOI AKKA TÄÄLLÄ LUUHAA,RAUTAJUNTISSA KUULTUA

Anonyymi-ap

myyjä kommentoi kaverilleen naisasiakasta,taisi olla viime kerta kun aukaisen rautajuntin oven,ja kysymys oli keittiö remontista

18

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylpeys käy lankeemuksen edelle.

      Myyjän asiakaspalvelu taidot oli hakuusessa.
      Olis pomo ollut kuulemassa : D TE-toimistoon, taakse katsomatta.

    • Anonyymi

      Rautajuntti on nimensä väärti.

    • Anonyymi

      Se on äijäkauppa, ei akoilla pitäisi olla sinne mitään asiaa.

    • Anonyymi

      Ei siellä myidä kukkia, niinkuin K-Raudassa.

    • Anonyymi

      Eiks ne Juntissa oo järjestäny naisteniltojakin joskus. Taitaa olla provo aloitus....

      • Anonyymi

        Se on niin helppo valehdella täällä mitä mieleen juolahtaa ei näitä palstoja kannata todesta ottaa, täyttä ymmärrystä vaille olevia syyntakeettomia ne on jotka täällä ihmisiä kiusaa syytellen ties mistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin helppo valehdella täällä mitä mieleen juolahtaa ei näitä palstoja kannata todesta ottaa, täyttä ymmärrystä vaille olevia syyntakeettomia ne on jotka täällä ihmisiä kiusaa syytellen ties mistä!

        Juu-u... Vahvasti vaikuttaa Lapuan Kylähullun aloitukselta. Seuratkaapa kirjoitustyyliä muista keskusteluista. Valehtelu ja kyttääminen lempiharrastuksia häelle. Onkohan elinpäivät vähissä ku valheita pitää suoltaa ja ihmisistä puhua pahaa. Ostanu juntista jotain ja tullu katumapäälle. Jumalakin varmaan evänny taivaspaikan ja sekös harmittaa.


    • Anonyymi

      Naiset ovat aina tervetulleita Rautajunttiin. 👍

    • Anonyymi

      Rautajuntti on aivan jees paikka. Hintoja saisivat vähäsen säätää joistain tuotteista.

    • Anonyymi

      Joo liian halvalla myyvät, kun liiketoiminta ei ole vielä koskaan tehnyt voitollista tilinpäätöstä.

    • Anonyymi

      mun mielestä naisilla oo sinne mitään asiaa,,,rempat kuuluu mihille ja naisten kuuluu synnyttää 5-7 pentua niinkuin sotavuosina ja sitä ennen.avioliitostakin ei saanut ennen eroa ilman lupaa

    • Anonyymi

      Olen nainen ja aina olen saanut todella hyvää palvelua ko liikkeessä. Kiitos tätäkin kautta.

      • Anonyymi

        Millä maksoit?


    • Anonyymi

      Ei kuulu sulle, maksoin millä maksoin.

      • Anonyymi

        eli istut lompsan päällä


    • Anonyymi

      Rautajuntti on asiallinen kauppa.

    • Anonyymi

      Asuakkaita siellä ei juurikaan näy.

    • Anonyymi

      Rautajuntin nimen voisi vaihtaa Rautarouvaksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe