myyjä kommentoi kaverilleen naisasiakasta,taisi olla viime kerta kun aukaisen rautajuntin oven,ja kysymys oli keittiö remontista
MITÄ TOI AKKA TÄÄLLÄ LUUHAA,RAUTAJUNTISSA KUULTUA
18
670
Vastaukset
- Anonyymi
Ylpeys käy lankeemuksen edelle.
Myyjän asiakaspalvelu taidot oli hakuusessa.
Olis pomo ollut kuulemassa : D TE-toimistoon, taakse katsomatta. - Anonyymi
Rautajuntti on nimensä väärti.
- Anonyymi
Se on äijäkauppa, ei akoilla pitäisi olla sinne mitään asiaa.
- Anonyymi
Ei siellä myidä kukkia, niinkuin K-Raudassa.
- Anonyymi
Eiks ne Juntissa oo järjestäny naisteniltojakin joskus. Taitaa olla provo aloitus....
- Anonyymi
Se on niin helppo valehdella täällä mitä mieleen juolahtaa ei näitä palstoja kannata todesta ottaa, täyttä ymmärrystä vaille olevia syyntakeettomia ne on jotka täällä ihmisiä kiusaa syytellen ties mistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin helppo valehdella täällä mitä mieleen juolahtaa ei näitä palstoja kannata todesta ottaa, täyttä ymmärrystä vaille olevia syyntakeettomia ne on jotka täällä ihmisiä kiusaa syytellen ties mistä!
Juu-u... Vahvasti vaikuttaa Lapuan Kylähullun aloitukselta. Seuratkaapa kirjoitustyyliä muista keskusteluista. Valehtelu ja kyttääminen lempiharrastuksia häelle. Onkohan elinpäivät vähissä ku valheita pitää suoltaa ja ihmisistä puhua pahaa. Ostanu juntista jotain ja tullu katumapäälle. Jumalakin varmaan evänny taivaspaikan ja sekös harmittaa.
- Anonyymi
Naiset ovat aina tervetulleita Rautajunttiin. 👍
- Anonyymi
Rautajuntti on aivan jees paikka. Hintoja saisivat vähäsen säätää joistain tuotteista.
- Anonyymi
Joo liian halvalla myyvät, kun liiketoiminta ei ole vielä koskaan tehnyt voitollista tilinpäätöstä.
- Anonyymi
mun mielestä naisilla oo sinne mitään asiaa,,,rempat kuuluu mihille ja naisten kuuluu synnyttää 5-7 pentua niinkuin sotavuosina ja sitä ennen.avioliitostakin ei saanut ennen eroa ilman lupaa
- Anonyymi
Olen nainen ja aina olen saanut todella hyvää palvelua ko liikkeessä. Kiitos tätäkin kautta.
- Anonyymi
Millä maksoit?
- Anonyymi
Ei kuulu sulle, maksoin millä maksoin.
- Anonyymi
eli istut lompsan päällä
- Anonyymi
Rautajuntti on asiallinen kauppa.
- Anonyymi
Asuakkaita siellä ei juurikaan näy.
- Anonyymi
Rautajuntin nimen voisi vaihtaa Rautarouvaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1487424Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1305129Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y372613- 2612218
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu812198Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Laittaisin whatsuppissa viestin
Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.61937Sinulle, rauhaasi
Tiedän. Ettet minua rakasta niinkuin toivoin sinun rakastavan. Minä tiedän sen siitä mitä minulle kerroit silloin. Ei vä67791- 37778
Suuri osa suomalaisista kannattaa suden metsästystä- monien mielestä kaikki sudet kaadettava.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011726794.html Suomen kansasta suuri osa kannattaa susien kannanhoidollista metsästyst208748