Saako Hirvijärvellä

Anonyymi-ap

yöpyä telttailemassa siinä entisellä
asuntovaunualueella jos ei ole mitään leirejä menossa ?

23

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kenenkä oma se alue on ? tuskin ilman lupaa saa toisen alueella oleskella tahi yöpyä

      • Anonyymi

        Kuntalaisten yhteisomistuksessa siinä muutamia kymmeniä hehtaareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntalaisten yhteisomistuksessa siinä muutamia kymmeniä hehtaareita.

        vai kunnan omistuksessa,,,kuntalaisillahan ei päätösvaltaa liiemmin ole enää asioissa ollut vuosikausiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai kunnan omistuksessa,,,kuntalaisillahan ei päätösvaltaa liiemmin ole enää asioissa ollut vuosikausiin

        Pian kuntalaisille tulee taas uusi mahdollisuus otta asia käsiinsä, meinaan suraavissa kuntavaaleissa jotka ovat sitten viimeiset joihin me voidaan osallistua omana kuntana, on meinaan tuas paikas.


    • Anonyymi

      Onko se kaupungin ns leirilue ?

    • Anonyymi

      Kuuluu jokamies oikeuksiin avotulta ei saa tehedä ilman lupaa

      • Anonyymi

        Ilman siihen osoitettua paikka jonka viranomainen on hyväksynyt. Eli saa tehdä jos siellä sellainen on,mutta toisen yksityisaluelle ei mennä eikä tehdän mitäämuutakaan ilman omistajan lupaa ja hyväksymistä.


    • Anonyymi

      Eikö sieltä juuri tuon asian tähden vaunuilijat ajettu pois, josta Lapuan sanomat vielä kaupungin johtajan kuvalla ja suulla kirjoitti,että käräjäoikudesta on saastu lupa häätää vaunilijat pois. Alue tulee Lapualaiste omaan yleiseen käytöön. Asiaa kannatta kysyä jo siitä syystä, että mikä alue on yleisessä käytössä. Kaupungin johtaja ainakin tietää ja hallituksen puh.johtaja koska mollemmat olivat vaunuilijoita sieltä piois ajamassa.

    • Anonyymi

      Saako toisen tontille rakentaa?

      • Anonyymi

        Lapuan Sanomat nyt ei tiedä mistään mitään. Kadonneesta teinipojasta ei saatu äntiin riviäkään muuta kun poliisin tiedotteet. Sellainen paikallislehti meillä.


      • Anonyymi

        Notta kiellettyä on, mutta poikkeuksia näyttää löytyvän. Mun tonttini raja pyykkiä on siirretty kaavassa ilman lupaani kaksi metriä, naapuri on siis rakenta mun tontilleni, vieläpä sille on lupa siihen myännetty. Mineen oo tienny asiasta mitää.


      • Anonyymi

        Ei ilman omistajan suostumusta. Ajat varmaan siellä olevien puisten vaunujen rakentamista, niilä oli rakennuslupa ja maksoivat vielä kiinteistöveroa, että eikohän se ( kateus osio täyttynyt siinä ) ne olivat kylläkin täysin pyrävarustuksella ja siiro kunnossa pinin toimin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Notta kiellettyä on, mutta poikkeuksia näyttää löytyvän. Mun tonttini raja pyykkiä on siirretty kaavassa ilman lupaani kaksi metriä, naapuri on siis rakenta mun tontilleni, vieläpä sille on lupa siihen myännetty. Mineen oo tienny asiasta mitää.

        Sittehän meitä on kaksi, mun tonntia ilman mitää ilmoituksia pienenttiin rapiat alle 500 nelimetriä joka ilmeni vasta verotuksesta kun huomasi 2190 neliä oli verotuksessa 1740 kutistunut neliöön asia on auki, mulle sanotiin ,että olen kuulemma hyötynyt kiineistö verossa , että älänyt rupia mihinkää käräjöintiin. Tässähän olisi kaksi samanlaista tapaa joita voisi sanoa jatektusi virallisten maamerkkien siirosta jotka vovat vain viranomaisten asia ei ykstyisen, näistä hommista ei selviä muuten kuin työpaikan mentys ja käräjillä kovat korvaukset. Mulla on kyllä nyt pikkuhiljaa luotto kadonnut ja syntynt tahtotila, että ei näitä pidä jättää tähän vaan nämä pitää avata ja katsoa ken käskystä / toimesta tälläistä meillä kunnan taholta tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittehän meitä on kaksi, mun tonntia ilman mitää ilmoituksia pienenttiin rapiat alle 500 nelimetriä joka ilmeni vasta verotuksesta kun huomasi 2190 neliä oli verotuksessa 1740 kutistunut neliöön asia on auki, mulle sanotiin ,että olen kuulemma hyötynyt kiineistö verossa , että älänyt rupia mihinkää käräjöintiin. Tässähän olisi kaksi samanlaista tapaa joita voisi sanoa jatektusi virallisten maamerkkien siirosta jotka vovat vain viranomaisten asia ei ykstyisen, näistä hommista ei selviä muuten kuin työpaikan mentys ja käräjillä kovat korvaukset. Mulla on kyllä nyt pikkuhiljaa luotto kadonnut ja syntynt tahtotila, että ei näitä pidä jättää tähän vaan nämä pitää avata ja katsoa ken käskystä / toimesta tälläistä meillä kunnan taholta tehdään.

        Harvat kunnat saa luvan kajota kivipyykkeihin, yleensä vain suuret etelän kaupungit, joilla on tarvittavat resussit. Muualla sen tekee maanmittauslaitos. Aion heiltä pyytää rajankäyntiä, eli tietoa hridän rekistereistään, milloin minkä tähten, ja mitenkä on tämä siirto tapahtunu. Mullon vanha lohkokartta heille näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapuan Sanomat nyt ei tiedä mistään mitään. Kadonneesta teinipojasta ei saatu äntiin riviäkään muuta kun poliisin tiedotteet. Sellainen paikallislehti meillä.

        Kävin mielenkiinnosta tarkistamassa, kun muistelin, että olen aika monta juttua siitä kadonneesta teinipojasta ja sen etsinnöistä lukenut Lapuan Sanomista. Avasin verkkosivun ja laitoin hakuun pojan nimen ja aukesi 17 juttua tapauksesta. Kävin muutaman jutun lukemassakin ja ne oli toimittajien tekemiä juttuja eikä poliisitiedotteita. Että ootko sinä nyt lukenut jotain eri lehteä? Meillä Lapualla on hyvä oma paikallislehti.


    • Anonyymi

      Viisaita vastauksia,kiitos. Vieläkin on epäselvää saako vai ei yöpyä teltassa siinä männikössä..........

    • Anonyymi

      Meeppä vaunulla kato, nii, tuata nuan, tuumma ja haemma omamma pois.

    • Anonyymi

      Kooveegee.

    • Anonyymi

      Telttailu sekä muiden kannettavien majoitteiden käyttö
      Leiriytyminen teltan tai laavun kanssa kuuluu jokaisenoikeuksiin. Saat leiriytyä siellä, missä saat liikkuakin. Oleskelu ei kuitenkaan saa aiheuttaa vähäistä suurempaa haittaa omistajan maankäytölle eikä alueella saa olla voimassa erityisiä oleskelukieltoja.

      • Anonyymi

        Tuossahan tuo on lyhykäisyydessään. Kun asunvaunut sieltä on ajettu pois ja jopa korostaen manostettu Lapuan Sanomis, että alue on lapualaisten yleisessä käytössä.


    • Anonyymi

      Senkun meet telttailemaan voi olla vähän rauhaton paikka kun äidin ja isin pikku mussukat siellä rällästää

    • Anonyymi

      Pöntinen ja kaupunginjohtaja laittoi alueen tuottamaan. Heidän luvalla voi pieniä piknik-retkiä ja yöpymisiäkin tehdä alueella.

      • Anonyymi

        Kannattaa varoa metsästäjiä ovat olleet viime aikoina otsikoissa peijaiset varmaan vietetään etuajassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe