Missä puolueessa Väyrynen vaikuttaa nykyisin?

Anonyymi-ap

Sanokaapa koska olen mennyt tässä asiassa sekaisin. Kiitos etukäteen.

15

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olsiko se vielä Maalaisliiton puheenjohtaja?

• Anonyymi

PP puolueessa eli Paavo ja presidentit, jäseniä on Kekkonen, Svinhuvud, Kallio ja
      Relander.

• Anonyymi

Paavo katsoo peiliin ja toteaa,että siinähän on Suomen pelastaja tuleva pressa

• Anonyymi

Tänään tuli kuluneeksi tasan kaksi kuukautta siitä, kun Paavo Väyrynen on viimeksi kirjoittanut blogin. Eipä tunnu miestä politiikka kiinnostavan enää millään tasolla. Mahtaneeko edes pitää yhteyttä kaimaansa Lipposeen, josta ei niin ikään ole kuultu aikoihin?

• Anonyymi

Olisiko Väyrynen suuttunut verisesti Suomen kansalle, Väyrynen vihdoin ymmärsi, ettei kukaan halua häntä presidentiksi. Paavo suuttui, kun Kekkonen oli luvannut.

• Anonyymi

Olisiko nykyinen puolue MPPP, eli melkein pääsin presidentiksi prkle.

• Anonyymi

Melkein 10 kertaa pääsin pressaksi. Posti hävitti äänet, prkle

• Anonyymi

Eikös se ole sitten sen Kahdeksan Vuoksi Liikkeen puheenjohtaja?

• Anonyymi

Eikös se ole sen Kansallispuoueen johtaja?

• Anonyymi

Liittyi Ano Tursun Litteän maan tulevat presidentit puolueeseen. Puolueen päämaja on Kremlissä.

• Anonyymi

Eikös se ollut sen Maalausliiton sihteeri? Onkohan sitä puoluetta enää edes olemassakaan?

• Anonyymi

Bingopuolue.
      Kahvipaketti siintää Paavon prilleissä.

• Anonyymi

Kahvipaketti kannattajakortista puolue.. Kahdesta myös suodatinpaperit Paavon kirjasta On erilaisen Totuuden Aika.

• Anonyymi

Paavo elää edelleen Maalaisliiton puheenjohtajana sitä aikakautta, toivonsa menettäneenä omaan prosperitiinsä uudistuneessa maailmassa. Hän on menneisyytensä vanki ja elää joka päivä uutta eilistä.

• Anonyymi

Pohjoisen tanhupiirin puolue, jäsenenä Paavo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      870
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe