Ulkoasiainhallinnon virkailijayhdistyksen puheenjohtaja Mari Neuvonen arvostelee ankarasti ulkoministeriön tekemää rikosilmoitusta Ottawan-suurlähettiläs Jari Vilénin tapaukseen liittyvästä tietovuodosta. Poliisi tiedotti eilen torstaina aloittavansa asiassa esiselvityksen.
Työntekijöiden mukaan ulkoministeriön pitäisi nyt keskittyä ratkomaan suurlähettilään käyttäytymiseen liittyviä ongelmia eikä pyrkiä rankaisemaan asian julkisuuteen tuoneita.
– Olemme hyvin pöyristyneitä ja pidämme tätä valitettavana. Tässä selvästi peitellään itse asiaa. Siellä on löydetty selkeää häirintää ja muita ongelmia. Olisimme pitäneet aika paljon parempana, että näitä asioita olisi ratkottu eikä lähdetty etsimään syyllisiä, Neuvonen sanoo.
https://yle.fi/a/74-20090426
Kokoomus yrittää peitellä sikailujaan
Anonyymi-ap
8
171
Vastaukset
- Anonyymi
Vilen näyttää täyttävän kokoomuslaisen kelpoisuusehdot.
- Anonyymi
EHDOTTOMASTI. LOTI KAVERI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EHDOTTOMASTI. LOTI KAVERI
IHAN VILENISTÄ .
- Anonyymi
Kokoomus astui taas askeleen eteenpäin putinismin suuntaan ottamalla kannan, että syyllinen ei ole tekoon syyllistynyt, vaan se, joka asiasta kertoo:-D
- Anonyymi
Saako Vilen jatkaa kokoomuksessa, vai joutuuko siirtymään persujen riviin?
- Anonyymi
Kokoomuslainen ulkoministeri Elina Valtonen ei ymmärrettävistä syistä osaa pitää naisiin kohdistuvaa seksuaalista häirintää ongelmana.
- Anonyymi
Valtosta suojelee jo ulkonäkö.
- Anonyymi
Asiantuntijarooli onkin vaikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829