Mitä siihen on tulossa? Näyttää olevan terassi komee. Olen ulkopaikkakuntalainen, mutta kesäisin paljon Huittisissa. Kyllä olut maistuisi aurinkoisella terassilla vaan onko tuo sellainen? Jos on niin pääseekö veneellä myös rantaan?
Sahkon kievarin terassi. Onko siinä/tulossa ravintola?
Anonyymi-ap
2
1219
Vastaukset
- Anonyymi
Veneellä ei pääse rantaan. Vene tulee jättää järven selälle ja uida loppumatka. Terassilla tarjoillaan vain paikallisia limonadivirvokkeita, kuten hyvän maineen saanutta lietemiehen sihijuomaa. Krillistä voi ostaa lietemiehen käyrää ja päälle pursottaa lietespesiaali-sinappia!
- Anonyymi
Mutta sehän on JOKI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906