Miten ovat muuttuneet. Itse en ole tällä vuosituhannella salilla käynyt.
Uskomaton salikuva!
21
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin ryhmäliikuntatunteja on nykyään tarjolla.
- Anonyymi
Suosittuja ryhmäliikuntalajeja ovat esimerkiksi spinning, zumba, bodypump ja jooga.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittuja ryhmäliikuntalajeja ovat esimerkiksi spinning, zumba, bodypump ja jooga.
Näiden lisäksi pilates, bodycombat, bodybalance, tanssilliset ryhmäliikuntatunnit ja erilaiset kuntotreenit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden lisäksi pilates, bodycombat, bodybalance, tanssilliset ryhmäliikuntatunnit ja erilaiset kuntotreenit.
Itse olen kokeillut myös salsaa, hip hoppia, breakdancea ja balettia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Circuit training, HIIT (High Intensity Interval Training), CrossFit, Barre, TRX, bootcamp, aqua aerobics, step, core, bodyjam, bodyflow, RPM (sisäpyöräily) ja battle ropes. On näitä olemassa joka lähtöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lajin parissa viihdyit eniten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
treesome unohtu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kokeile tree somea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Circuit training, HIIT (High Intensity Interval Training), CrossFit, Barre, TRX, bootcamp, aqua aerobics, step, core, bodyjam, bodyflow, RPM (sisäpyöräily) ja battle ropes. On näitä olemassa joka lähtöön.
tree somea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lajin parissa viihdyit eniten?
tree some
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
treesomee wolt ruokaa siinä urheiluu
- Anonyymi
Sali bändissä voi soittaa salibändimailalla ilmaskittaa.
- Anonyymi
Käsimaali on kielletty säännöissä.
- Anonyymi
Peronal trainereita ei ollut 1980-luvulla.
- Anonyymi
Silloin treenattiin itse. Nykyään laiskat ostavat treenin ostopalveluna. Sama porukka käyttää woltteja jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin treenattiin itse. Nykyään laiskat ostavat treenin ostopalveluna. Sama porukka käyttää woltteja jne.
Treenin ostaminen palveluna voi olla hyödyllinen vaihtoehto niille, jotka eivät ehdi tai halua treenata itse.
- Anonyymi
Kyllä saleilla tehtiin ohjelmat aivan samanlailla kuin nykyään,
ja valmentajia oli ja jopa henkilökohtaista ohjausta tottakai,
sinulla on jäänyt jotain huomaamatta silloin tai kysymättä.
Nim. vanha salinpitäjä
- Anonyymi
Oh hoh! Onpa hieno kuva salista.
- Anonyymi
Ihan asiallinen oli Amerikan salikuvakin.
- Anonyymi
lummu nisti salilla heitettiin ulos siellä ei saanut kuvata ,, hahhaha ahhaha
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379