Ei urpo setä osaa mitään kun ei ohjaua ole paikalla
Enmuuta keksinyt koska häkämies ei ollut neuvomassa
13
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mika ek ei ole hallitus ohjelman kösikirjoittaja
Urpo poika kun ei itse muuta keksi- Anonyymi
Suussa on Onnikeksi
- Anonyymi
Häkkäsen työryhmä valmistellee jo asiaa Romakan asiantuntijaneuvoin.
- Anonyymi
Pian saamme uusia leikkauksia.
- Anonyymi
JYRÄ LÄHTI LOMILLE.
- Anonyymi
Jykä on tyytyy äkäinen
- Anonyymi
Petterin korvanappi meni mykäksi eikä kuullut Häkämiehen sanelua.
- Anonyymi
HÄKÄ PETTYI PETTERIIN.
- Anonyymi
EMK on jatkossa aina muassain: EN MUUTA KEKSINYT
- Anonyymi
Rehellisyys maan perii.
- Anonyymi
Ek on kokoomuksen ääni
- Anonyymi
Uraa
- Anonyymi
Kyllä. Häkämies on kääntänyt kelkkansa ja hylännyt hallituksen agendan. Häkämies sanoi telkkarissa, että "työntekijä on yrityksen tärkein voimavara". Persujen ja kokkareiden mielestä työntekijä on roska, joka pitää siivota pois tehtaan lattialta. Odotamme mielenkiintoisia palkkaneuvotteluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941