Tsadilaiset

Anonyymi-ap

Fy fan, taas on eliitti alkanut palata tänne Hesasta. Talven rauha vaihtuu taas juppien älämölöön ja leveilyyn. Kunhan eivät löydä tietään Levatorin metsään,että olis edes yksi rauhan tyyssija täälläkin.

21

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko radiot huutaa?

    • Anonyymi

      Ihan mukavaa vaihtelua Narvikinkadun valkoroskaväen syksyiseen ja talviseen pelleilyyn

    • Anonyymi

      Entäs kun Narvarin väki ja tsadilaiset rupee dokaamaan yhdessä,mitäs siitä tulee ?

    • Anonyymi

      Pitää toivoo ettei edellämainitut rupea yhtymään keskenään, siitähän soppa syntyisi.

    • Anonyymi

      Varma kesän merkki, kun hankolainen alkaa valittaa ulkopaikkakuntalaisten tulosta heitä häiritsemään.

      Talvi sitten meneekin manaillessa, miksei täällä tapahdu mitään.

    • Anonyymi

      Nehän pyörii vai siinä rannalla ja Itäsatamassa. Narvikinkatu on täydellinen onnela sekä tammi- että heinäkuussa.

      • Anonyymi

        Tää on niin totta...


      • Anonyymi

        Niin, harmi vain että narvikinkatulaiset pyörii muualla kuin Narvikinkadulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, harmi vain että narvikinkatulaiset pyörii muualla kuin Narvikinkadulla

        Kenen harmi? Tsadilaisten vai niiden jotka asuu Narvarilla.


    • Anonyymi

      harmi yleensä,että narvarin narkkarijengi yleensä pyörii ihan missä tahansa

    • Anonyymi

      Parasta mitä voi Narvikinkadulla tehdä on kääntyä Halmstadinkadulle ja lähteä sivistyksen pariin

    • Anonyymi

      Olen Helsingistä, ja viime viikonlopun kävin pilaamassa ilmaa vaihteeksi Pärnussa enkä Hangossa.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä uutinen!


    • Helsinkiläisenä jolla oli kakkosasunto Hangossa lähes 20 v. tiedän miten hankoolaiset suhtautuvat meihin, osa ovat suorastaan V-maisia - eli katsokaa itseänne peilistä "fuc king hankoolaiset! Ei koskaan enää sinne!

      • Anonyymi

        Hankolainen on toiselle mukava ihminen ja Hangö paras paikka Suomessa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hankolainen on toiselle mukava ihminen ja Hangö paras paikka Suomessa!

        Niin juu - hankolaiset ovat "mukavia" toisilleen mutta ulkopuolisille EI - näin se vain on.
        Viimeinen sammuttaa valot Hangossa kun muu väestö on mullan alla - kun ostin kakkosasunnon siellä oli asukkaita hieman vaille 13 000 ja nyt alle 8 000 joista 34% yli 65 vuotiaita.
        Ilmasto on ihan yes muuten täysin mälsä kylä.


      • Anonyymi

        Totuus on sekin, että helsinkiläinen pitää aina böndeä vähempi arvoisena. Kääntelepä sitä sitä peiliä ihan toiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on sekin, että helsinkiläinen pitää aina böndeä vähempi arvoisena. Kääntelepä sitä sitä peiliä ihan toiseen suuntaan.

        Höpöpuhetta, teillä on peiliin katsomisen paikka, sen verran epäsosiaalisia olette. Eikä meidän perhe ole ainoa joka on törmännyt siihen.
        Vi trodde att svenskspråkiga kunde komma överens med varandra också i Hangö - men de va kukku de.
        ;))


      • Anonyymi
        kaskisaar kirjoitti:

        Niin juu - hankolaiset ovat "mukavia" toisilleen mutta ulkopuolisille EI - näin se vain on.
        Viimeinen sammuttaa valot Hangossa kun muu väestö on mullan alla - kun ostin kakkosasunnon siellä oli asukkaita hieman vaille 13 000 ja nyt alle 8 000 joista 34% yli 65 vuotiaita.
        Ilmasto on ihan yes muuten täysin mälsä kylä.

        Teidän virheenne oli se että ette myyneet asuntoanne Helsingissä ja ryhtyneet ympärivuotisesti hankolaisiksi, vain siten on mahdollista sulautua joukkoon.
        Hesabo on juurikin sellainen, hän pitää kirjansa Helsingissä ja käy Hangossa vain leveilemässä kesäisin, sellaista ei hankolainen kykene arvostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän virheenne oli se että ette myyneet asuntoanne Helsingissä ja ryhtyneet ympärivuotisesti hankolaisiksi, vain siten on mahdollista sulautua joukkoon.
        Hesabo on juurikin sellainen, hän pitää kirjansa Helsingissä ja käy Hangossa vain leveilemässä kesäisin, sellaista ei hankolainen kykene arvostamaan.

        Hangossakin on tuulinen talvi. Pukeudu lämpöhaalariin ja ole usein miten pikku kännissä, niin kaikki hankolaiset pitävät sinua veljenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hangossakin on tuulinen talvi. Pukeudu lämpöhaalariin ja ole usein miten pikku kännissä, niin kaikki hankolaiset pitävät sinua veljenään.

        Varmasti - hahah!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe