KESÄ LENSSU..

Anonyymi-ap

Joe heti mene mRNA piikille voi kuolla kuten Kiinalainen näyttelijä viimeksi VAARA Aivastukin saatta irrota..

Tauti leviää nyt nisäkkäästä nisäkkääseen – Here I Go Again
Kuuntele artikkeli

Euroopan unioni on alustavasti tilannut 85 miljoonaa Adjupanrix-injektiota GlaxoSmithKline (GSK) -yhtiöltä. Suomen ensimmäinen erä, joka koostuu 20 000 injektiosta saapuu nyt Suomeen. Injektiot annetaan ihmisille mahdollisimman nopeasti. Sattumalta Michiganissa on raportoitu juuri nyt viruksen tarttuneen naudasta ihmiseen. Viruksen on siis todettu tarttuvan nisäkkäiden välillä.
Naudasta Ihmiseen

Huhtikuussa Maailman terveysjärjestö (WHO) ilmoitti, että Texasissa on havaittu lintuinfluenssan tarttuneen naudasta ihmiseen. Myöhemmin uutisoitiin, että kymmenet tuhannet merinorsut olivat kuolleet tautiin. Yritin etsiä uutisia ja kuvia kymmenistä tuhansista kuolleista merinorsuista. Merinorsu voi painaa 2200-4000 kiloa, joten näkymä olisi melko hurja. Internet-haku johti vain tutkimuksiin, ja löysin vain yhden artikkelin, jossa oli kuva rannalta. Siinä oli yksi kuollut hylje, ei merinorsu.

Lähde: Telegraph

YouTubessa ei ollut yhtään videoita kymmenistä tuhansista kuolleista merinorsuista. Voisi olettaa, että ainakin yksi ihminen olisi nähnyt valtavan määrän kuolleita merinorsuja ja kuvannut sen. Oletettavasti Argentiinassa ihmisillä ei ole puhelimia tai jotain sellaista ihmeellistä.

Nyt Michiganissa on ilmoitettu tapaus, jossa lintuflunssa on siirtynyt naudasta ihmiseen. Siitä uutisoitiin myös televisiossa.

3

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siiunaa ja varjele meeitää,
      HEIKKOOJA EEDESSÄÄSS!!!

Kauhusta kankeana jonotetaan ihmepiikkiä kuin kuolemattomuuden lähdettä vaikka väistämätön häämöttää päivä päivältä lähempänä. Hyväksykää jo kuolevaisuutenne!!

• Anonyymi

Luin suupohjan seutua suunnitellaan vakuutusta sään ääri ilmiöille maataloudessa.
        Kaikki lennssut sää ilmiöt ilmastonlämpenemiset ydinsodat sodat maamme yli velkaantuminen voidaan torjua KARKOTTAMALLA vaparit jonnekkin autiolle sarelle etteivät voi manipuloida vaikka säätä ruiskuttamalla lentolevityksinä. Samalla säästytään 7 miljardin muuraamis suunitelman toimeenpanolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin suupohjan seutua suunnitellaan vakuutusta sään ääri ilmiöille maataloudessa.
        Kaikki lennssut sää ilmiöt ilmastonlämpenemiset ydinsodat sodat maamme yli velkaantuminen voidaan torjua KARKOTTAMALLA vaparit jonnekkin autiolle sarelle etteivät voi manipuloida vaikka säätä ruiskuttamalla lentolevityksinä. Samalla säästytään 7 miljardin muuraamis suunitelman toimeenpanolta.

EU-komission johtaja: Eurooppalaiset ”rokotettava” toisinajattelua vastaan
        31.05.2024 EU-sensuuriEuroopan UnionisananvapausUrsula von der Leyen

EU:n komission puheenjohtaja Ursula von der Leyen on antanut kuohuttavan lausunnon, jossa hän sanoi, että Euroopan väestö tulee ”rokottaa” mielipiteitä vastaan, joista Euroopan unioni ei ole virallisesti samaa mieltä.
        Vuodesta 2021 on käyty keskusteluja, joiden jälkeen on julkaistu tutkimustietoja, että rokotetut mRNA-Covid-yhdisteet ovat vaikuttaneet massapsykologisesti väestöön. Tämän tiedostaessa ”rokottaminen toisinajattelua vastaan” ei ole vain vertauskuvallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe