Yksipuolinen touhu

Anonyymi-ap

Muija pihtaa toisen tarpeiden ja toiveiden täyttämisessä. Miksi minunkaan pitää enää täyttää hänen toiveitaan?

7

608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muija pihdannu pillua jo 4v...nyt riittää,oisko ites runkku seuraa oulun seudulta t.m56v.

• Anonyymi

Sellasia monet naiset on, ajattelee vaan itteensä

• Anonyymi

Tee muijallesi selväksi, että on hänen velvollisuutensa aina antaa pillua sinulle kun sinä sitä tarvitset. Tämä toimii meillä. Mitään "päänsärkyä" ei meillä tunneta. Panen muijaani aina silloin kun haluan.

• Anonyymi

Tuo voi toimia silloin jos haluat vain seksiä, etkö välitä paskan vertaa muista ihmisistä.

Mutta se ei oidemmän päälle toimi jos kaipaat rakkautta ja välittämistä ja sitä että joku toinen ihminen haluaisi välillä sinuakin.

Juuri siksi minä heivasin edellisen ulos koska minä halusin ja rakastin häntä, mutta tuo toinen ei tehnyt koskaan aloitteita eikä siten osoittanut haluavansa minua. Pitkään kesti tajuta ettei seksittömyys ollut minun syytä ja vielä pidempään kesti tehdä päätös erosta, mutta minulla ei ole tarvetta pelkälle kämppiksille joka ei ymmärrä mitä parisuhde tarkoittaa.

• Anonyymi

Joo sama täällä. Vuosien saatossa vaimo lihonut ja passivoitunut, itse olen hyvässä kunnossa. Pillua tekee mieli koko ajan. Nain häntä yleensä takaa päin ja työnnän peukalon perseeseen, mukavasti tuntuu sormessa kun saa orkut. Lopuksi lasken satsit sisään niin syvälle kuin menee.

• Anonyymi

Puhukaa toisillenne jo ennenkuin parisuhde on tuossa tilassa. Ja tuossakin tilassa kannattaa puhua.

• Anonyymi

Ei siinä mitkään puhumiset auta. Pihtari pihalle vaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9659
    2. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      379
      2013
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      1979
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      438
      1675
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1668
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1375
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1180
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1116
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1062
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      1018
    Aihe