tutkimustohtori

Anonyymi-ap

onkohan terkkarissa vielä se vanhempi naislääkäri joka riisutti miehet aina alastomiksi ja eturauhastutkimus oli ennemmin sääntö kuin poikkeus, ja sen jälkeen kivekset käsittelyyn ja kulli oli niin pystyssä että vaimokin olisi ollut onnellinen. tätä kesti aina puolisen tuntia ja kyllä sieltä kalu kovana lähdettiin.

15

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en tiedä onko enään mutta kävin kys tohtorilla itsekin ja aina kaikki vaatteet pois ja kikkeli käsittelyyn, kerran pelästyin kun hän veteli esinahkaa niin monta kertaa että luulin tulevani, kai se hieman noloo olisi ollut.

    • Anonyymi

      Tuttu ongelma

    • Anonyymi

      en tiedä onko sama lääkäri joka mulla aika outoa kun on niin avoin pusero kun kumartuu niin tissit näkyy kokonaan, ei ihme jos terveellä ajatusjuoksulla olevalla alkaa kikkeli pullistua,vallankin kun hänen kätensä koskettelee sitä hellästi.

    • Anonyymi

      ei taida olla enään jos on P.R.
      Hänen vast otollaan olen seissyt kalu pystyssä monet kerrat, hän taisi nauttia tilanteesta. Kerran hänen tutkiessaan kiveksiä niin sanoi että pyytää konsultaatiota toiselta lääkäriltä, odotellessa häntä niin kaluni alkoi löystyä ja huokaisin että onneksi kun ei tiennyt kuka sieltä tulee,

      • Anonyymi

        ...jatkoa edelliseen, niin tää omalääk. huomasi asian puristeli lisää kivestä niin johan oli taas vehje tanassa, no oveen koputettiin ja sieltä tuli naislääkäri joka on puolalainen ja hetken keskusteltuaan hän käski mut polvilleen tutkimus pöydälle ja otti kivekset käteensä ja puristi, valehtelematta karjaisin tuskasta kun hän muljautteli niitä sormiensa välissä ja lisäksi vielä työnsi toisen käden sormen suoleeni ja käänsi sitä niin että jouduin huutamaan että sattuu, töykeen oloisena jätti mut siihen perse rasvassa ja sanoi jotain omalääkärilleni, kyllä kiveksiä kihelmöi vielä pois lähtiessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jatkoa edelliseen, niin tää omalääk. huomasi asian puristeli lisää kivestä niin johan oli taas vehje tanassa, no oveen koputettiin ja sieltä tuli naislääkäri joka on puolalainen ja hetken keskusteltuaan hän käski mut polvilleen tutkimus pöydälle ja otti kivekset käteensä ja puristi, valehtelematta karjaisin tuskasta kun hän muljautteli niitä sormiensa välissä ja lisäksi vielä työnsi toisen käden sormen suoleeni ja käänsi sitä niin että jouduin huutamaan että sattuu, töykeen oloisena jätti mut siihen perse rasvassa ja sanoi jotain omalääkärilleni, kyllä kiveksiä kihelmöi vielä pois lähtiessäni.

        tää polakki oli mun alueen omalääkäri ja oli tiukka täti, seisoin monesti ollessani 16-18v hänen huoneessaan alastomana ja hän tuijotti kovettuvaa kaluani pöytänsä takaa ja tuli sellainen tunne että ei ala tutkiin ennen kun vehje seisoo kunnolla. eikä siinä mitään jos olis ollut helläkätinen hoitsu mutta kun kävi palleihin kiinni niin henki salpautui kyllä ja aika lailla sai valittaa ennen kun lopetti, vehkeeseen tarttui kanssa reippaalla pihtiotteella ja voi veljet kun se oli kovana, no kaippa hän hommansa osasi kun kauan on palvellut täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää polakki oli mun alueen omalääkäri ja oli tiukka täti, seisoin monesti ollessani 16-18v hänen huoneessaan alastomana ja hän tuijotti kovettuvaa kaluani pöytänsä takaa ja tuli sellainen tunne että ei ala tutkiin ennen kun vehje seisoo kunnolla. eikä siinä mitään jos olis ollut helläkätinen hoitsu mutta kun kävi palleihin kiinni niin henki salpautui kyllä ja aika lailla sai valittaa ennen kun lopetti, vehkeeseen tarttui kanssa reippaalla pihtiotteella ja voi veljet kun se oli kovana, no kaippa hän hommansa osasi kun kauan on palvellut täällä.

        terkassa on kanssa yksi rakennekyntinen hoitsu joka kerran tunnusteli mun pallit ja KYLLÄ, eteen otti kun katsoin hänen tissivakoa ja lämmin käsi hieroi hellästi kiveksiä, eikä pahoittanut mieltänsä vaikka roiskin mällit hänen takillensa. ihana kokemus.


    • Anonyymi

      Lukonmäen miehen kantsis käydä näyttään rappunsa. Tiedä mitä hompeleita siä käyny

    • Anonyymi

      Yks kävis mielellään siä

    • Anonyymi

      Niin kävisi b rapun mies

    • Anonyymi

      joku moitti täällä puolalaista lääkäriä, minä en. kävin hänen vastaanotolla ja kun vaivani oli alapäässä niin housut käski riisua, sanoin siinä seistessäni että ei tää kovin miehiseltä näytä tää mun kurttunen penis, niin totesi vaan että lähes kaikilla sinun ikäisillä miehillä se on samannäköinen, olen 69v. ja heti perään totesi että tietää melko varmaan ettei enään jäykisty, oikein tiesi senkin. pyöritteli sitä sormiensa välissä niin hellästi että jos olis kunnossa niin olis jo tullut, mutta ei. käski olla murehtia sen koosta ja keskittyä tärkeämpiin asioihin. ja sanoi vielä että seksiä ei tarvi unohtaa.

    • Anonyymi

      "onkohan terkkarissa vielä se vanhempi naislääkäri"

      - ei vielä.

      • Anonyymi

        on se, ja vanhenee aikataulun mukaisesti.
        olet muuten vitjamuna.


    • Anonyymi

      en ole koskaan tykännyt olla alastomana naislääkärin edessä ja vallankin kun siellä on myös pari hoitajaa katsomassa vierellä että kauanko kuluu aikaa että alkaa kikkeli sojottaan vanhan naislääkärin vedellessä turhauttavan monta kertaa esinahkaa edestakaisin.

    • Anonyymi

      Muistan kun tuo pekkaa puristi niin mahdottomasti kun hänen kanavaa rassattiin sen vuoden verran ja joka kerta hän käveli hyvin heikosti tarkastuksen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      173
      2616
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1602
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1491
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1444
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      118
      1039
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      920
    Aihe