Hei, tiedättekö tytöt ja naiset, että nykyajan nuorissa miehissä on paljon seksuaalisesti häiriintyneitä nuoria miehiä ja miehiä, joilta puuttuu normaaliin kehityskaareen liittyvä serustelu vastakkaiseen sukupuoleen, sen takia nämä tappo raiskaukset ovat yleistyneet Suomessa. Tosin on niitä tyttöjä ja naisia kadonnut aikaisemminkin, osa näistä kadonneista joutui näiden raiskaajien uhreiksi, jotka pelkäsivät joutuvansa ilmi ja murhasivat raiskauksen uhrinsa. Näistä miehistä ei tietenkään tule hyviä aviopuolisoita, eikä perheenisiä. Tämä kieroutunut ihmistyyppi ei pelkää muuta kuin kuolemaa. Toisen kuolema ei paljon näitä ihmisiä satuta.
On paljon mahdollista, että näitä miehiä on nykyisin enemmän. Varsinkin tässä seksuaalis-suuntautuneessa suomalaisessa ilmapiirissä, jossa pidetään luonnollisena asiana syrjähyppyjä ja kevytkenkäisyyttä. Enää ei useampia pelota joutuvansa vastaamaan tästä Jumalalle, koska nämä ateistiseen maailmankatsomukseen vihkiytyneet nuoret, eivät usko kadotukseen, eivätkä Jumalaan. Miehiltä puuttuu tervehenkisyys, eikä kristillisyydestä ole tietoakaan. Mahansa kanssa elävät eivät ole otollisia Jumalalle, eikä tämä tähän lopu, sillä lisää on tulossa. Tulevana vuosikymmenenä Suomi tulee vaipumaan aikaan, jota ei kannata teille kertoa, sillä ettehän te tunne muuta kuin tämän hetken.
Kannattaisi kuitenkin olla varovainen liikkuessaan ulkona. Varsinkin naisten ja tyttöjen kannattaa varautua siihen, että mukana on turvallinen olkapää, joko kaveri , perheenjäsen, nuoremmilla äiti, isä, sisko, veli ja vähän vanhemmilla kaveri, seurustelukumppani, puoliso jne. Jos joutuu olemaan myöhään töissä tai harrastuksissa olisi hyvä, jos olisi joku, jonka pyytää hakemaan tai tilaa taksin.
Älkää käyttäytykö holtittomasti, älkää myöskään luulko itsestänne liikoja.
Ystävällisin terveisin ajalta, joka ei enää palaa Suomeen...
Valkeakosken 15-vuotiaan tappaja raiskaaja noin 19-vuotias kanta-suomalainen mies.
Anonyymi-ap
0
309
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013