Miten saatoinkin olla niin pönttö. Ja pitkän aikaa vieläpä.
Tuntuu niin pöntöltä olo
19
523
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän jonoon. Kukapa ei olisi. Tekevällä sattuu ja tekemättömät katuvat. Turha menneitä on tuskailla. Vain tulevaisuuteen voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Ja niin kuin sinua ei olisi varoitettu. Olet vaan niin ylimielinen ja luulet olevasi muita fiksumpi vaikka et tiedä mistään mitään etkä tiedosta omia heikkouksiasi.
- Anonyymi
Toiletti ei osaansa valitse.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Loppuun vedetty tämäkin pytty, Kai nyt on aika harjata posliinit ja sitten rätti naamaan vaan.
- Anonyymi
Pönttöpäänä pää pöntössä pönttöilin nii.
- Anonyymi
Toista 5x ja niin nopeasti kuin pystyt. (Sivusta pöpipää)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista 5x ja niin nopeasti kuin pystyt. (Sivusta pöpipää)
Meni seittemä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni seittemä
Huippu! Palkkaisin sut heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu! Palkkaisin sut heti!
Nopee kieli ja ajatuksen kulku toimitteleee
Samma här. Usein on nykyään niin pöljä olo, mutta it is what it is.
- Anonyymi
sitä päävainoajsa iskin vimmatusti päähän ja huusin ja karjuin kuole. toivottavasti häviät pian helvettiin ja pysyt poissa. kaikille teille samaa, taisi tehota, tuli hiljaista 😃
- Anonyymi
älä pillitä olette koska tahansa voineet katkaista ja lopettaa leikkinne, nyt otatte sitä itseenne tai jotain muuta, mitä ikinä mieleni teille keksiikään 😃 kunnolla turpaan ja pahaa ja kiusaa ja kaikkea paskaa 😃
- Anonyymi
1720 iskua jäljellä 😃
- Anonyymi
joka päivä myös näitä henkilöitä "hakataan" :ja joka viikko näitä ja joka kuukausi näitä. osa on pientä ja osa isoa. äänestä ääntä.
- Anonyymi
ei siihen auta lääkkeet, sain ivan jossa Tuula yritti kivi kädessä tappaa Sussun. jokainen teko kostetaan ja teitä "hakataan". ehdotin aina jotain jolla vältytään aina 100 hakkaamiselta mutta ei mennyt läpi joten jatketaan. Leopardia "hakattiin" myös. ei auta että antaa takaisin koska teillä ei oo mitään tarjottavaa. ei ole minun peliä. vain raha tai jokin ylimenevä juttu.
- Anonyymi
Siltä kyllä näyttää ettei lääkkeet auta...
- Anonyymi
muutamille äijille kertaluonteisia isompia iskuja ja hyvää muille. jaetaan sitten teidän muille uhreille. ei ole minun peliä tämä. itsellä ei ole kellekään velkaa tai pahoja tekoja. hyvää kertonut ja ootte tehnyt paljon pahaa. hyvää ei saa ulos tulee sitten kun ei oo vahinkoa muille. pahasta tulee teille takaisin ja kun ootte tämmöistä tehnyt niin saatte sitä itse. kuten sanoi 1720 Kertaa tai no matkalla runttasi mielessä taas joten 1718.
- Anonyymi
OK… muistathan vetää sitten tuon puheripulin jälkeen kunnolla, henkeä siis.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2661056Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71797