Samburgerin paska palvelu

Anonyymi-ap

kävin tuossa 2pv sitten sampalla syömässä pitkästä aikaa, ennen palvelu pelannut oikein hyvin ja ruoka ollut maittavaa, mutta tälläkertaa työntekijä oli minua kohtaan suoraansanottuna ihan täysi kyrpä, ja käski siirtää minut pyörätuolini kanssa. lisäksi hampurilaisessa oli jonkin sortin karvoja. syrjiikö samburger vammaisia??

39

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olen itsekkin miettinyt täysin samaa asiaa, käytän itsekkin pyörätuolia ja monesti samburgerin työntekijä nauranut minun skolioosilleni. koko kauhava on aivan paska paikka ja asukit siellä on juntti vajakkeja. toivottavasti samburgeri palaa kokonaan pois. on aivan sairasta että minun vammalle nauretaan!

      • Anonyymi

        Sivistymätön tuppukylä on kauhava Lapualla sentään pride ym nykyaikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistymätön tuppukylä on kauhava Lapualla sentään pride ym nykyaikaa

        Totta olet oikeassa veikkoseni😀


    • Anonyymi

      samburgerillä hyvä palvelu ja hyvät safkat, taidat olla yläpäästä vammainen

      • Anonyymi

        Sulla on vissiin jääny mielialalääkkeet ottamatta, samburger asentaa mikrosiruja juustoburgereihin ja sinä vajakki olet mennyt syömään niitä:D ei ihme että olet vähän vammaisempaa sorttia kun olet kauhavalta.


      • Anonyymi

        Onpas todella hyvää palvelua jos kehitysvammaisia kiusaa👌 ja kehtaatkin vielä haukkua kirjoittajaa vammaiseksi, vaikka tiedät hyvin, että hänellä on kehitysvamma jonka takia joutuu pyörätuolissa olla.


    • Anonyymi

      Siinä on töissä yksi tosi töykeä nuori nainen, keskittyy vissiin kauniina oloon... Tukka roikkuu silmillä ja ruuassa, irtoripset karisee hampparin väliin. Ei hymyä, ainoastaan tympeä katse ja käytös.

      • Anonyymi

        Ai, kyllä se mulle hymyilee ja juttelee mukavia ;)


    • Anonyymi

      Tee kuule itte ruakas pässi

      • Anonyymi

        en voi


      • Anonyymi

        Osuko arkaan paikkaan? olitko juuri sinä kassalla palvelemassa?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuko arkaan paikkaan? olitko juuri sinä kassalla palvelemassa?????

        Hampurilaisetkin joskus mitä sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en voi

        Pieret liikaa.


    • Anonyymi

      Sama seinäjoella.. vanhalla maineella ratsastaa, aikaa ku ei ollu kilpailua.

      • Anonyymi

        Mikäs paikka tämä tällainen on jossa ihmisiä kohdellaan miten sattuu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs paikka tämä tällainen on jossa ihmisiä kohdellaan miten sattuu??

        toi on joku kartellin johtama burgeripaikka ei kannata käydä


    • Anonyymi

      Munahampurilainen on se paras ja tosi nopea ja hyvä palvelu

    • Anonyymi

      Maakunnan paras krilli nam

      • Anonyymi

        Vammane


      • Anonyymi

        ootko päästäsi vajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vammane

        Onks semmone ihmine jotenki vammane,joka toisen toimesta huumataan-kysyn mä vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko päästäsi vajaa

        Vajaa on huumaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko päästäsi vajaa

        Haluatko munaa??


    • Anonyymi

      Asemallakin oli se hiturien ruikkula ja kuinka kävi tuli konkka mutta samburger porskuttaa

    • Anonyymi

      Nyt rupes tekeen miäli hampsia olisko rilli viälä auki

    • Anonyymi

      Kateellisten panettelua tämä krilli on toiminut jo 70 luvulta asti eri omistajilla ja aina on asiakkaita riittänyt mutta kuinka on käynyt muiden kioskien siitä voi päätellä jos osaa

      • Anonyymi

        Ja millä valtuuksilla myyjät levittää kavereilleen tietoo ketkä käy grillilllä syömäs.Asiakkaidennimiäki levitelty.
        Kyllä vaitiolovelvollisuus koskee myyntityössä olevia


    • Anonyymi

      Tee elyhyn valitus niinkuin kauhavalaisilla on tapana tehdä asioista mikä ei itseä miellytä

    • Anonyymi

      Voi kamalaa jos joku saa kuulla että oot käyny ostamas purtavaa pitää varmasti käyrä pimiällä ettei kukaan näe

      • Anonyymi

        No sun pääs ei oo kyl kaikki muumit kotona


    • Anonyymi

      Mo meen hakamhann hanmpurilaasen haargg moonoikias soon jämpti.

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua ollut. Joskus vuosia ja vuosia sitten, tilasin perinteisen speciaalin pikkutunneilla ja kun maksun aika koitti ei ollutkaan riittävästi valuuttaa. Yritin olla nokkela ja tarjosin varsin hyvän näköiselle likalle luonnossa maksun mahdollisuutta. Sehän sitten kävikin. 😃 Special ennen ja jälkeen. Todella special. 😂🤪

      • Anonyymi

        Hot dog prinssinakilla, buahahahahahah hhaa !


    • Anonyymi

      Aika töykiää puhua parhaasta rillistä nuan rumia, mutta kateushan viää kalatkin vedestä

      • Anonyymi

        Ainoasta (kanta Kauhavalla) ja siten parhaasta 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoasta (kanta Kauhavalla) ja siten parhaasta 🤣🤣🤣🤣

        Kyllä näköö jottei muusta tiedetä. Jos aloitus pitää paikkansa, todella rumaa toimintaa. Muuallakin grillejä onneksi on.


    • Anonyymi

      Kun köyhä ja muutenkin kuria ostaa ruakaa ja saa mahansa täytehen niin sitten se rupiaa haukkumahan

    • Anonyymi

      No jopa on paska keskustelu. Samburger toimii aina, toisin ku grillilakeus. Nosti hintoja peräti 5 euroa/annos. Ei ihme, ku piti lopettaa.

    • Anonyymi

      Samburgerin hinnat on pysyneet edullisina kun vertaa moniin muihin grilleihin.
      Sen sämpylöiden raswassa kastamisen voisi lopettaa.Parilasta jää karmea rasvanmaku sämpyöihin.Muuten ok.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe