kävin tuossa 2pv sitten sampalla syömässä pitkästä aikaa, ennen palvelu pelannut oikein hyvin ja ruoka ollut maittavaa, mutta tälläkertaa työntekijä oli minua kohtaan suoraansanottuna ihan täysi kyrpä, ja käski siirtää minut pyörätuolini kanssa. lisäksi hampurilaisessa oli jonkin sortin karvoja. syrjiikö samburger vammaisia??
Samburgerin paska palvelu
50
3227
Vastaukset
- Anonyymi
olen itsekkin miettinyt täysin samaa asiaa, käytän itsekkin pyörätuolia ja monesti samburgerin työntekijä nauranut minun skolioosilleni. koko kauhava on aivan paska paikka ja asukit siellä on juntti vajakkeja. toivottavasti samburgeri palaa kokonaan pois. on aivan sairasta että minun vammalle nauretaan!
- Anonyymi
Sivistymätön tuppukylä on kauhava Lapualla sentään pride ym nykyaikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistymätön tuppukylä on kauhava Lapualla sentään pride ym nykyaikaa
Totta olet oikeassa veikkoseni😀
- Anonyymi
samburgerillä hyvä palvelu ja hyvät safkat, taidat olla yläpäästä vammainen
- Anonyymi
Sulla on vissiin jääny mielialalääkkeet ottamatta, samburger asentaa mikrosiruja juustoburgereihin ja sinä vajakki olet mennyt syömään niitä:D ei ihme että olet vähän vammaisempaa sorttia kun olet kauhavalta.
- Anonyymi
Onpas todella hyvää palvelua jos kehitysvammaisia kiusaa👌 ja kehtaatkin vielä haukkua kirjoittajaa vammaiseksi, vaikka tiedät hyvin, että hänellä on kehitysvamma jonka takia joutuu pyörätuolissa olla.
- Anonyymi
Siinä on töissä yksi tosi töykeä nuori nainen, keskittyy vissiin kauniina oloon... Tukka roikkuu silmillä ja ruuassa, irtoripset karisee hampparin väliin. Ei hymyä, ainoastaan tympeä katse ja käytös.
- Anonyymi
Ai, kyllä se mulle hymyilee ja juttelee mukavia ;)
- Anonyymi
Tee kuule itte ruakas pässi
- Anonyymi
en voi
- Anonyymi
Osuko arkaan paikkaan? olitko juuri sinä kassalla palvelemassa?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuko arkaan paikkaan? olitko juuri sinä kassalla palvelemassa?????
Hampurilaisetkin joskus mitä sattuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en voi
Pieret liikaa.
- Anonyymi
Sama seinäjoella.. vanhalla maineella ratsastaa, aikaa ku ei ollu kilpailua.
- Anonyymi
Mikäs paikka tämä tällainen on jossa ihmisiä kohdellaan miten sattuu??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs paikka tämä tällainen on jossa ihmisiä kohdellaan miten sattuu??
toi on joku kartellin johtama burgeripaikka ei kannata käydä
- Anonyymi
Munahampurilainen on se paras ja tosi nopea ja hyvä palvelu
- Anonyymi
Maakunnan paras krilli nam
- Anonyymi
Vammane
- Anonyymi
ootko päästäsi vajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vammane
Onks semmone ihmine jotenki vammane,joka toisen toimesta huumataan-kysyn mä vaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko päästäsi vajaa
Vajaa on huumaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko päästäsi vajaa
Haluatko munaa??
- Anonyymi
Asemallakin oli se hiturien ruikkula ja kuinka kävi tuli konkka mutta samburger porskuttaa
- Anonyymi
Nyt rupes tekeen miäli hampsia olisko rilli viälä auki
- Anonyymi
Kateellisten panettelua tämä krilli on toiminut jo 70 luvulta asti eri omistajilla ja aina on asiakkaita riittänyt mutta kuinka on käynyt muiden kioskien siitä voi päätellä jos osaa
- Anonyymi
Ja millä valtuuksilla myyjät levittää kavereilleen tietoo ketkä käy grillilllä syömäs.Asiakkaidennimiäki levitelty.
Kyllä vaitiolovelvollisuus koskee myyntityössä olevia
- Anonyymi
Tee elyhyn valitus niinkuin kauhavalaisilla on tapana tehdä asioista mikä ei itseä miellytä
- Anonyymi
Voi kamalaa jos joku saa kuulla että oot käyny ostamas purtavaa pitää varmasti käyrä pimiällä ettei kukaan näe
- Anonyymi
No sun pääs ei oo kyl kaikki muumit kotona
- Anonyymi
Mo meen hakamhann hanmpurilaasen haargg moonoikias soon jämpti.
- Anonyymi
Hyvää palvelua ollut. Joskus vuosia ja vuosia sitten, tilasin perinteisen speciaalin pikkutunneilla ja kun maksun aika koitti ei ollutkaan riittävästi valuuttaa. Yritin olla nokkela ja tarjosin varsin hyvän näköiselle likalle luonnossa maksun mahdollisuutta. Sehän sitten kävikin. 😃 Special ennen ja jälkeen. Todella special. 😂🤪
- Anonyymi
Aika töykiää puhua parhaasta rillistä nuan rumia, mutta kateushan viää kalatkin vedestä
- Anonyymi
Ainoasta (kanta Kauhavalla) ja siten parhaasta 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoasta (kanta Kauhavalla) ja siten parhaasta 🤣🤣🤣🤣
Kyllä näköö jottei muusta tiedetä. Jos aloitus pitää paikkansa, todella rumaa toimintaa. Muuallakin grillejä onneksi on.
- Anonyymi
Kun köyhä ja muutenkin kuria ostaa ruakaa ja saa mahansa täytehen niin sitten se rupiaa haukkumahan
- Anonyymi
No jopa on paska keskustelu. Samburger toimii aina, toisin ku grillilakeus. Nosti hintoja peräti 5 euroa/annos. Ei ihme, ku piti lopettaa.
- Anonyymi
Samburgerin hinnat on pysyneet edullisina kun vertaa moniin muihin grilleihin.
Sen sämpylöiden raswassa kastamisen voisi lopettaa.Parilasta jää karmea rasvanmaku sämpyöihin.Muuten ok. - Anonyymi
Samburger on hyvä grilli. Tosin liikaa vaihtelua tuotteissa tekijästä riippuen.
- Anonyymi
Tämä on totta. Justiinsa tämä.
- Anonyymi
Sen olen myös laittanut merkille eri tekijät tekevät erilailla. Vaikuttaa kyllä laatuun.
- Anonyymi
Ei kyllä pidä paikkaansa
- Anonyymi
Rahastaa niin, kun tilaa munahampurilaisen, tekevät munajuustohampurilaisen ja tietenkin ottavat munajuuston hinnan
- Anonyymi
TÄNÄÄN LÖIVÄT TISKILLÄ NELIRAAJAHALPAANTUNUTTA SISKOANI KOSKA HÄN EI OSANNUT TILATESSA PUHUA!!!!! AIVAN TÖRKEÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄNÄÄN LÖIVÄT TISKILLÄ NELIRAAJAHALPAANTUNUTTA SISKOANI KOSKA HÄN EI OSANNUT TILATESSA PUHUA!!!!! AIVAN TÖRKEÄÄ
Onko se tyypillinen kauhavalainen päästänsä va...ainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko vaan totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep 😂
- Anonyymi
Sullehan tuo halvemmaksi tulee kun saat juuston kaupan päälle..ääliö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullehan tuo halvemmaksi tulee kun saat juuston kaupan päälle..ääliö
Ymmärrätkö lukemaasi?
- Anonyymi
Taas rupes tekemähän miäli munahampsia oioi
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732