Tekoäly ennusti jääkiekon MM-kisojen järjestyksen seuraavasti. 1.USA 2.Kanada. 3. Ruotsi 4. Tsekki 5. Suomi.
Ennustus ei osunut edes lähelle todellisuutta.
Missä digitalisaatio siellä ongelma.
Tekoälyn ennustukset päin mäntyä
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Joo.
Ite arvaan tulokseksi:
Tsekki, Sveitsi, Ruåtti, cänädä, usa, saksa, slovakia ja finskit.
Parempi kun tekoäly? No eipä ole ollut häävi teko"äly". Vaikea ymmärtää, miten on joukkueiden kokoonpanojen perusteella voinut mitenkään kuvitella Suomen olevan Sveitsin yläpuolella.
- Anonyymi
Tsekin voitosta sain 10e x 10, voittajaveto ennen kisojen alkua.
- Anonyymi
🤣🤣🤣 tekoäly veikkaaminen on kannattavaa.
- Anonyymi
Tekoälyn oletetaan olevan ihmisen tasolla älyllisesti vasta 10 vuoden päästä, miten se siis pystyisi ennustamaan yhtään mitään vielä?
Se pystyy nyt vain toistamaan sitä mitä siihen on ohjelmoitu, ei vielä luomaan omiin päätelmiin perustuvaa ennustusta ja ohjelmoimaan niillä myös itseään .
Vain hölmö luottaa tietokoneen ennustuksiin vielä pätkääkään, veikkauksissa kaikki veikkaukset menee väärin. Lotossahan ei tekoälykään pysty koskaan tietämään lopputulosta etukäteen kun koko homma perustuu vain satunnaisluku arvontaan,tai muutenhan kyseessä on huijaus, eikä voittoa voida maksaa ns voittajalle.- Anonyymi
Tekoälyä voi kyllä käyttää jos veikkaa tilastojen mukaan..esim kaksi joukkuetta ja kumpi voittanut useammin jne. Tekoäly osaa kyllä hakea tureitakin tilastoja. Toki urheilussa ja kaikessa tämänpäivän asia on ihan eri mitä se oli edellisessä kohtaamisessa...
- Anonyymi
Minulla oli yli 20 vuotta sitten itse tehty ohjelma millä sai kiinni helposti vetoja 5kin pitkällä lapulla mut toimi vain jääkiekossa joten siihen selitystä etsiessä kiinnostus suuntautui toisen tyyppiseen ohjelmointiin ja annoin ammattimaisen vedonlyönnin kokonaan olla sivussa. Jälkeenpäin ajattelee intohimon puute jääkiekko vetoihin on voinut tehdä minusta kahdessa vuosikymmenessä jopa parisataa tuhatta euroa köyhemmän miehen jota paremman näköiset naiset pelkää on enää lohtuna uskominen sanontaan, raha ei tee ihmistä onnelliseksi, lohduttaa kuin raamatun lupaus Jeesuksen uudelleen tulemisesta, vaikka tuskin moni kiistää onhan se kiva jos pankkitilillä on 200 000 rahaa millä ei merkitystä mut olen silti onnellinen kun olen saanut tehdä mitä olen intohimoisesti halunnut tehdä eli on aivan sama mä oon onnelinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803