Rovaniemi: Luontoretki 15.6.20204 kello 16

Rovaniemen vapaa-ajattelijat järjestää luontoretken lauantaina 15.6.2024 kello 16. Lisätietoa esim. va-liiton fb-ryhmässä.

20

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis jotain samaa mitä Tampereella on ollut monta vuotta? Makkaranpaistelua jne?

• Anonyymi

Kai samalla seuraillaan luonnon ihmeitä ja selitetään ne auki?

• Anonyymi kirjoitti:

Kai samalla seuraillaan luonnon ihmeitä ja selitetään ne auki?

Joo, "ah miten evoluutio onkaan luonut kauniin maailman...". :=)

Tampereella muuten Yltä ja alta -maataideteoksen alueella näkee kivasti mäntyjen vuosikasvuista kesien vaihtelun. Siitä on helppo selittää eräs syy mistä tiedetään maan olevan yli 6000 vuoden ikäinen.

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Joo, "ah miten evoluutio onkaan luonut kauniin maailman...". :=)

Tampereella muuten Yltä ja alta -maataideteoksen alueella näkee kivasti mäntyjen vuosikasvuista kesien vaihtelun. Siitä on helppo selittää eräs syy mistä tiedetään maan olevan yli 6000 vuoden ikäinen.

Luova ihminen luo olemassa olevista materiaaleista jotain uudenlaista, pistää niitä erilaiseen järjestykseen. Evoluutio on superluoja verrattuna ihmiseen.

• Anonyymi

Koska Kuopioon tulee yhdistys? Se on isompi kuin Rovaniemi.

• Anonyymi

Poroja ja nunnukanuinaata vapareilla. Eikös siellä Lapissa ollut se nainen, joka muuttui poroksi ja tappoi miehiä. OOn ihan takuulla nähnyt sellasen mustavalkoisen dokumentin.

• Juu. Poronhoitoalueellakin kammetaan kirkkoa irti valtiosta.

• Anonyymi

Mukavia nämä työraportit, ei puutu kuin käytetty aika ja hinta. Toki voi aloituksesta päätellä, että liittyy jotenkin Rovaniemeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mukavia nämä työraportit, ei puutu kuin käytetty aika ja hinta. Toki voi aloituksesta päätellä, että liittyy jotenkin Rovaniemeen.

Ilmeisesti tähän ei saa vastata sanalla, joka on "ittropöyt" väärinpäin. ja kysymysmerkki S24 automodeointi pelaa taas...

• Tämä ensi viikolla siis.

• Anonyymi

Kuvia myös kehiin.

• Hmnjooh... Antaahan se elävämmän kuvan kun jälkikäteen kertoo miten sujui. Mutta ei kuvaamisesta saa päätarkoitusta tulla.

• Sää näyttää epävarmalta, harmi.

• Anonyymi

Luannikasta retkeä.

• Anonyymi

La La La laa!

• Anonyymi

Sehän on jo lauantaina.

• Kokeillaan meneekö nyt palstalla läpi. Eli ylempänä työraportit-sana, mitä sillä tarkoitetaan?

• Näköjään sana poistui joltain s24-palstan kieltolistalta.

• Tämä siis tänään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe