Rovaniemen vapaa-ajattelijat järjestää luontoretken lauantaina 15.6.2024 kello 16. Lisätietoa esim. va-liiton fb-ryhmässä.
Vastaukset 20
- Anonyymi
Siis jotain samaa mitä Tampereella on ollut monta vuotta? Makkaranpaistelua jne?
- Anonyymi
Kai samalla seuraillaan luonnon ihmeitä ja selitetään ne auki?
Anonyymi kirjoitti:
Kai samalla seuraillaan luonnon ihmeitä ja selitetään ne auki?
Joo, "ah miten evoluutio onkaan luonut kauniin maailman...". :=)
Tampereella muuten Yltä ja alta -maataideteoksen alueella näkee kivasti mäntyjen vuosikasvuista kesien vaihtelun. Siitä on helppo selittää eräs syy mistä tiedetään maan olevan yli 6000 vuoden ikäinen.- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
Joo, "ah miten evoluutio onkaan luonut kauniin maailman...". :=)
Tampereella muuten Yltä ja alta -maataideteoksen alueella näkee kivasti mäntyjen vuosikasvuista kesien vaihtelun. Siitä on helppo selittää eräs syy mistä tiedetään maan olevan yli 6000 vuoden ikäinen.Luova ihminen luo olemassa olevista materiaaleista jotain uudenlaista, pistää niitä erilaiseen järjestykseen. Evoluutio on superluoja verrattuna ihmiseen.
- Anonyymi
Koska Kuopioon tulee yhdistys? Se on isompi kuin Rovaniemi.
- Anonyymi
Poroja ja nunnukanuinaata vapareilla. Eikös siellä Lapissa ollut se nainen, joka muuttui poroksi ja tappoi miehiä. OOn ihan takuulla nähnyt sellasen mustavalkoisen dokumentin.
Fb-sivun pohja tehty: https://www.facebook.com/profile.php?id=61560251232192
- Anonyymi
Mukavia nämä työraportit, ei puutu kuin käytetty aika ja hinta. Toki voi aloituksesta päätellä, että liittyy jotenkin Rovaniemeen.
Anonyymi kirjoitti:
Mukavia nämä työraportit, ei puutu kuin käytetty aika ja hinta. Toki voi aloituksesta päätellä, että liittyy jotenkin Rovaniemeen.
Ilmeisesti tähän ei saa vastata sanalla, joka on "ittropöyt" väärinpäin. ja kysymysmerkki S24 automodeointi pelaa taas...
Tämä ensi viikolla siis.
- Anonyymi
Kuvia myös kehiin.
Hmnjooh... Antaahan se elävämmän kuvan kun jälkikäteen kertoo miten sujui. Mutta ei kuvaamisesta saa päätarkoitusta tulla.
Sää näyttää epävarmalta, harmi.
- Anonyymi
Luannikasta retkeä.
- Anonyymi
La La La laa!
- Anonyymi
Sehän on jo lauantaina.
Kokeillaan meneekö nyt palstalla läpi. Eli ylempänä työraportit-sana, mitä sillä tarkoitetaan?
Tämä siis tänään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531373Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221095Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216839En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593