Lättäpäiden tamaaminen?

Anonyymi-ap

Onko tällaista vielä ollut Suomessa? Amerikassa kaikki on suurempaa ja siellä YouTuben mukaan paikalliset lättärit kokoontuvat joka kuukausi.
Myös Litteämaa raktaatteja jaetaan moonhoaxin ja palloteorian uhreille.
Jos tapaamista Suomessa ei vielä ole tiedossa niin milloin joku littapää sellaisen järjestää?
Litteästä maasta on kirjoiteltu netissä ihan riittävästi, nyt on aika siirtyä seuraavalle asteelle ja jalkautua ulos julistamaan vapauttavaa litteänmaan totuutta!

7

312

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei tapaamisia koskaan järjestetä vuodenvaihteen tienoilla Australiassa, Argentinassa, Etelä-Afrikassa tai Chilessä?

Koska paljain silmin näkee ettei Maa voi olla litteä kun tarkkailee Auringon kulkua taivaalla aamusta iltaan.

• Anonyymi

Ei varmaan ole, koska suomalaiset ovat enemmistöltään fiksuja ja kukaan ei kehtaa omalla naamallaan tuollaista laittaa vireille.
      Helpommin rupeaa vaikka transuksi ja ottaa nyrkin perseeseen.
      Sekin on ymmärrettävämpää.

• Anonyymi

Kannattaa mennä johonkin uskovien tapahtumaan ja ottaa siellä puheeksi litteämaa teoria.

• Anonyymi

Heh, järjestä ihmeessä tuommoinen tapahtuma.
      Olisi todella mielenkiintoista nähdä, että minkä näköinen taapertaja oikeasti uskoo littumaahan.
      Varmasti saisi antaa haastattelun iltapäivälehdille ja oikein kuvan kanssa!

• Anonyymi

Palloteoria on tosi lapsellinen, vai mitä, poju?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Millaista se tamaaminen on?

Tuntuuko kivalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2361
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      47
      813
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      804
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      223
      647
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      569
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      548
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      532
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      520
    Aihe