Paras hellejuoma gallup

Anonyymi-ap

🍋🧊🥤 xtra sokton appelsiinilimsa jäillä on mun suosikki. Kakkosena tulee sitruunasta puristettu mehu vedellä laimennettuna ja jääpalasia seassa. Kolmosena tulee vesi, jossa on jääpalasia seassa.

25

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kerätyistä raparpereista tehty mehu. Helppo tehdä ja raparperiä voi pakastaa talveksikin.

• Anonyymi

Oi! Teetkö mehun kattilassa? Mun pitäisi pakastetut raparperit saada kulutettua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi! Teetkö mehun kattilassa? Mun pitäisi pakastetut raparperit saada kulutettua!

Kattilassa vain kiehauttaa. Helppoa kuin mikä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattilassa vain kiehauttaa. Helppoa kuin mikä.

Ok! Täytyy kokeilla!

• Anonyymi

Itse tehty kylmä kalja heinänteossa.

• Anonyymi

Itse tehty kalja on hyvää ja sen maltaista tehty mäskileipä. Nam!

• Anonyymi

Vesi

• Anonyymi

Vesi onkin hyvä janojuoma. Sitä voi maustaa esim. sitruunaviipaleille tai ohuilla kurkkuviipaleilla kun laittaa jääkaappiin jäähtymään vettä lasiurkissa..

• Anonyymi

Vesi, ice tea, ice coffee

• Anonyymi

Kaupan juomasekoituksissa on liikaa sokeria mulle, muuten kyllä hyviä.

• Anonyymi

Vesi on parasta, jääkylänä, jäiden kera. Jos tulee hikoiltua paljon, niin sitten kunnollinen "vichyvesi", jossa on suoloja mukana.

• Anonyymi

Mulla oli viime kesänä 0,3l vissypulloja. Ne pelastivat kun tuli kuumissaan sisälle juomaan jotakin kylmää. Mulla on nesterajoitus 2l, niin vissyissä on se hyvä puoli, että niitä ei tarvi juoda niin paljon kuin vettä janoonsa-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli viime kesänä 0,3l vissypulloja. Ne pelastivat kun tuli kuumissaan sisälle juomaan jotakin kylmää. Mulla on nesterajoitus 2l, niin vissyissä on se hyvä puoli, että niitä ei tarvi juoda niin paljon kuin vettä janoonsa-

no ei mun kyllä tarvitse kylmää vettäkään paria litraa juoda, että jano lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ei mun kyllä tarvitse kylmää vettäkään paria litraa juoda, että jano lähtee.

Se mun 2 litraa sisältää kaikki päivän nesteet aamukahvista iltateehen😅.

• Vesi, vissy, jäätee… vissystä ja limsoista tulee helposti hikka, eikö se ole kivaa. Mutta muuten jees. ✌🏻😎

• Anonyymi

Vettä aloittajakin enimmäkseen juo, vaikka välillä sokerittomalla limsalla herkuttelee. Mulle ei hikkaa tule.

• Anonyymi

Kyrö vodka oli ihan OK.
      Vähän ehkä persoonaton, mutta toisaalta, kiva ettei tullut enempää käsidesi mieleen.

• Anonyymi

Toivottavasti oli edes vettä seassa.

• Anonyymi

Persikka jäätee jäillä.

• Anonyymi

Mmm stolichnayaa limee jäitä.. Jotain semmosta.

• Anonyymi

Ei kai tuo janojuomaa kuitenkaan ole?

• Anonyymi

Minulla sama maku juoman suhteen.😃

• Anonyymi

Hyvö maku sulla😋👍.

• Anonyymi

Rainbow Coca cola on kenties parempaa, kuin originaali. Lidlin vastaava Freeone on kitkerän makuista.

• Anonyymi

Mä valikoin tuon xtra limun, kun se on napakasti hiilihapotettu. Vielä viimeisessä lasillisessa riittää kuplia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3463
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2074
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1789
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1557
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1430
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1185
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe