Naisen päälle runkkaaminen

Anonyymi-ap

Itseäni kiihottaa katsoa kun joku runkkaa naisen päälle mällit. Muutaman kerran päässyt näkemään kun luinnossa naisen päälle runkataan ja nyt haaveilen näkeväni kun vaikkapa useampi mies mällää naisen.

6

808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fantasiansa kullakin

• Anonyymi

Olen ollut Saksassa, tarjoutuessani ensin pilanpäiten, mutta sitten oikeasti mukaan lähtien yhden sesifilmejä tuottavan firman kuvauksiin heidän nettihakujensa perusteella.

Olen täällä jo yhdellä palstalla kertonutkin kokemuksistani.

Mutta tähän asiaan liittyen:
      Yhdellä kuvauskerralla olin kuvauksissa miesten "mälliämpärinä". Minulle ilmoitettuna n. 80 miestä kuorrutti minut spermoillaan voisi sanoa kauttaaltaan. Jotkut kahteenkin kertaan kuvauksen aikana.

Olin kuvauksessa lattialla pääasiassa polvillani ja kokoajan kahdesta neljään miestä nyrkitti ympärilläni lastinsa päälleni pääasiassa kasvoilleni, avoimeen suuhuni ja hiuksilleni.
      Luonnollisesti kuvaussession aikana spermaa valui rinnoilleni ja pitkin vartaloa.

Kuvauksen lopussa minua vielä naitiin sekä ykköseen, että kakkoseen ja ruiskittiin niihin.
      Lopputarkoitus oli saada filmille nainen joka puolelta speemaa valuvana.

• Anonyymi

Saitko lasteja sisäänkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko lasteja sisäänkin?

Kyllä sain sisääni ja niitä sitten kuvattiin huolella kuinka pimpistäni ja pyllystäni valui tavaraa ulos. Kasvoilla oli paksuin kuorrutus.

Kaiken piti tapahtua mahdollisimman nopeasti, sillä sperma muuttuu pian lämpimällä iholla ja kuvausvalojen loisteessa kirkkaaksi valuvaksi nesteeksi.

Ruiskijoilla oli myös avustajia tumputtamassa ja imemässä, jotta vuorollaan ympärilleni tulleet miehet roiskivat lastinsa mahdollisimman nopeasti päälleni. Tärkeätä oli myös ottaa mahdollisimman paljon suuhun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe