Täällä kirjoittaa pohjanmaan poika, joka on tottunut siihen jotta tilallisena peltotöiden ym jälkeen on kunnon ruoka pöydässä. Minä teen työt ja naiselle kuuluu kokkauspuoli.
Löysin uuden emännän, kyllä on kaunis ja olisi joka ilta saanut mulkkuu palkkioksi olis vaan pyykit imurointi ja ruuan laittanut. Mutta ei, tulinpa tuolta helteestä eilen taas ja leidi istui sohvalla ja lähti kuntosalille. Oli toistuvaa. Pakkasin tavaransa tänään ja heitin ne tuohon porstuan eteen.
Emännätön on nyt talo, mutta työmiehelle ei kuulu kyllä ruuan laitto. Jatkui pari viikkoa niin parempi kun lähti.
Sylettää kuitenkiin, mistä sitä nyt taas löytää tänne naisen joka suostuu tekemään naiselle kuuluvat hommat. Ja pitää olla ulkomuotoa.
Laittoi tekstiviestiä, että katso peiliin. Justiin. Että minäkö se tässä olin syypää. Voi luoja . Että näin.
Nainen kokannut ruokaa - heitin pellolle!
19
446
Vastaukset
- Anonyymi
Tilanne sitten helpotti, kun heitit naisen pihalle? Nyt ruoka tulee valmiina pöytään, pyykit pestyä ja lattiat imuroitua? Sittenhän tilanne on paras juuri noin. 👍
- Anonyymi
No mutta hei, pohjanmaan jätkä, aikamoista settiä siellä! Nykymimmit ei aina mee niihin vanhoihin roolijakoihin, ja tää sun emäntä tais olla just sellanen tapaus. Kyllä ymmärrän, että tympii kun oot peltotöissä hikoillut ja sitten ruoka ei ookaan valmiina.
Mut hei, tää on nykyaikaa – monet muijat haluu omaa aikaa ja tehdä omia juttuja, kuten käydä salilla. Kyllä siinä olis voinu koittaa vähän neuvotella ja jakaa hommia uusiksi, mutta jos se jatkuvasti oli eri mieltä, niin eipä se homma toimi.
Nyt oot ilman emäntää, mutta kyllä niitä löytyy, jotka on valmiita sun odotuksiin. Muista vaan, että nykyään kaivataan myös tasavertaisuutta ja yhteispeliä. Ehkä pieni peiliin vilkasu voi auttaa löytämään sellasen, joka sopii sun kuvioihin paremmin. Onnea matkaan seuraavan emännän löytämisessä, ja toivottavasti homma toimii paremmin! - Anonyymi
Kumman nimi on talon papereissa? Veikkaampa että kukaan viisas nainen ei kenellekkään ilmaiseksi orjaksi ala
- Anonyymi
Pari viikkoa jos oli keajossa niin ei siinä mitään taloa jaeta. Etkö osaa lukea vai ymmärrä lukemaas?
- Anonyymi
Ei oo äireen voittanutta, eihän?
- Anonyymi
Tuskin olit niin tyhmä että sen akakses otit!
Nykynaiset on käteviä käsistään, ehkä, vaan siinä yhdessä asiassa.. se ei pitemmän päälle elämässä kanna.
Kannattaa opetella muitakin taitoja, ettei tyhmäksi haukuta. - Anonyymi
Syksyllä peiliin tuijottaa peräkamarin poitsu jolla vain luut törröttävät . Syystä ettei äiteekään enää elä .
- Anonyymi
Katsoppa tosiaan..!!
- Anonyymi
Paras ratkaisu naisen kannalta ainakin. Kuulostaa siltä, että voisit vaikka palkata kodinhoitajan.
- Anonyymi
Oletko tosiaan sitä mieltä, että jos nainen ei käy töissä niin silti on hyväksyttävää, ettei huolehdi kotitöistä? Löhöilee vain ja toinen tekee kaiken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosiaan sitä mieltä, että jos nainen ei käy töissä niin silti on hyväksyttävää, ettei huolehdi kotitöistä? Löhöilee vain ja toinen tekee kaiken?
Olen sitä mieltä, että naisen on parempi olla yksin kuin miehen kanssa, joka puhuu naisista tuohon sävyyn kuten aloituksessa puhutaan.
- Anonyymi
Teit oikein! Ei sellaista turhaa elättiä kannata nurkissa pyöritellä, kun ei kanna omaa korteaan kekoon.
- Anonyymi
Asioista pitää keskustella.
- Anonyymi
Kyllä miehen pitää 😄 syödä kun rahaa tuo kotiin.
Ja naisen on kaupassa käytäytävä ja laitettava syötävää. Milloin nainen itse ruokailee?
Aikuiset ihmiset ovat jotenkin vallan sokaisemia ja normaalit elämän tarpeet on valjastettu tällaiseen.... - Anonyymi
Vallan sokaisemalle peräkamarin aikuiselle pojalle sanoisin näin ja neuvon muutaman toki annan tässä julkisesti. Kaikki lähtee toisen ihmisen kunnioittamisesta, hyväksymisestä ja aidosta vastavuoroisesta kiinnostuksesta toista ihmistä kohtaan:
Rakkauden eteen täytyy tehdä paljon työtä, väsymätöntä työtä...
Kukaan ei minkäänlainen järjissä toimiva nainen tule paapomaan, hellimään, laittamaan ruokaa ja suursiivoamaan sinulle ilman muutamaa asiaa.
Mitkä täysin itsestään selviä kaikille meille itseään kunnioittaville ihmisille:
1. Hurmaustaito, sinun pitää saada tunteet heräämään
2. Käytöstavat, se millainen sinä olet ei vähäisin asia.
3. Puhuminen sanat täytyy tulla suusta sulavasti jouhevasti.
4. Puhtoinen tausta, ei rikoshistoriaa ei mitään anteeksiantamatonta.
5. Koti joka tekee vaikutuksen naiseen
6 Ymmärrys siitä, että et omista toista ihmistä.
PS: Kävisikö porsaan pihvit, muusi lisukkeineen ja jälkiruoka.
Mulkulla ei kukaan lähde ympärivuorokautiseen työhön enää tänä päivänä koska suhteen täytyy olla yhtä hyvää kuin mannapuuro ja mansikkasoppa.
Tänä päivänä naiset ovat myös itsenäisiä ja päättävät itse myös henkilökohtaisista asioista paljolti siitäkin, että mitä tekevät omassa kodissaan.- Anonyymi
Aivan loistava vastaus!
- Anonyymi
Mies sanoo: Olenko koskaan sanonut sinulle nainen, että laitat hyvää ruokaa?
Nainen sanoo: Et ole koskaan sanonut.
Mies sanoo: No, miksi sitten edelleen kokkaat? - Anonyymi
Sinäkö kerrytät itselle palkkaa ja omaisuutta tehden ulkona töitä
Js jonkun naisen pitäisi tehdä puuduttava kuluttava raskain työ joka pöätyy paskana pyttyyn eli ihmiben syö ja paskoob5 kertaa päiväsdä.
Kyllä pitää olla saatanan laiska mies jos ei ei laita ruokaa tai siivoa kotiaan.
Muutkin käyvöt töissä ja jos aikoocsyödä silti laitetaan ruokaa.
Mulkkusi ei ole palkka. Suomalaiset naiset saavat ja naiset ylipäänsä surkeaa seksiä muutenkin. Miehet kun ova mieluiten ottajan roolissa. Eivät antajan. - Anonyymi
Mulla kyllä olisi aikaa ja halua perinteiseen rooliin "Pohjalaisen talon emännäksi", ei haittaisi yhtään. Mielelläni tekisin kaiken, rakkaudella J-miehelle ❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987