KIITOS - VALKEAKOSKEN POLIISILAITOS !

Anonyymi-ap

Että saitte niin nopeasti kiinni tappaja-raiskaajan !
Ihailuni teihin on rajaton ❗🇫🇮❗
KIITOS ❗

22

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkiä risuja.

Miksi tuota saastaa suojellaan? Hyvä jos kävisi joku kostamassa.

• Anonyymi

Mikset itse mene ?

• Anonyymi

Mene sinä.

• Anonyymi

Lisäisin tuohon poliiseille, että USKALTAKAA OLLA EPÄILEMÄTTÄ. ÄLKÄÄ ANTAKO MEDIALLE EPÄILLÄÄN HÖYSTEELLÄ TIETOJA, VAAN USKALTAKAA NIMITTÄÄ TEKIJÄÄ VAIN ILMAN ETULIITETTÄ- EPÄILTY.
      On naurettavaa, kun tästä pitää jatkuvasti tiedottaa samoilla liturgisilla termeillä, häntä epäillään joka jumalan virkkeessä. Aina se kunnioitus sana EPÄILTY. Ei ole mitään pakkoa eikä velvollisutta olla tuota epäillään mantraa joka jumalan jutussa.

• Anonyymi

Suomi on vielä toistaiseksi oikeusvaltio.

• Anonyymi

Jos epäilty tuomitaan, niin poliisi voi onnitella itseään nopeasta ja tehokkaasta toiminnasta.

Suomessa on erinomainen poliisi ja poliisikoulutus. Liian vähän poliiseja mutta sitäkin laadukkaampaa.

• Anonyymi

🇫🇮 Suomen poliisi on edelleen MAAILMAN PARAS 🇫🇮

• Anonyymi

Niin onkin olisi vaan vahingossa ampunut.

• Anonyymi

Selvisi niin äkkiä kun epäily oli valmiina tiedossa.Oli jo aiemmin aiheuttanut erillaisia rötöksiä, oli ehdonalaisessa, oli uhkaillut ja ihannoinnut palstoilla naisen tappamisesta.Eli ,olisi jo kauan s itten pitänyt sulkea yhteiskunnasta.Ei auta et vanhemmat vaan muuttavat paikkakuntaa, salatakseen rötökset.Nytkin varmaan asettuvat uudelle paikkakunnalle
      Perästä taas kuullaan, mitä on tehnyt.

• Anonyymi

Mahtavatko Salmiset olla kovasti ylpeitä jälkikasvunsa kepposista,vai ovatko sitä samaa kastia et voivoi kaikkea sattuukin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavatko Salmiset olla kovasti ylpeitä jälkikasvunsa kepposista,vai ovatko sitä samaa kastia et voivoi kaikkea sattuukin?

Olisitko sinä? Vai mikä on syy että vammailet tuolla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko sinä? Vai mikä on syy että vammailet tuolla tavalla.

Olis myös ryhdikästä tuoda julkisuuteen Vantaan kouluampujan aseen haltian nimi esille ja vastuuseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiedetä

• Anonyymi

Avoimuus on kaikkien etu ❗

• Anonyymi

Tekijä ei kantasuomalainen vaan Romaniasta , n 500 vuotta sitten lähteneen suvun epäonnistunut jäsen ❗

• Anonyymi

Taas törkeä provo-alotus.
      Antakaa jo olla.
      Asiankäsittely on oikeudessa jo.

• Vielä tässä vaiheessa epäilty on syytön tekoon!

• Anonyymi

Kontio johti, Parmas toimi.

• Anonyymi

Jos teko on ennalta suunniteltu tai tekotapa raaka, onko se silloin Murha.

• Anonyymi

Jep

• Anonyymi

vois selvittää muutkin rikokset yht nopeesti

• Anonyymi

Kontio ei kerkiä ja Parmaksella on naishualia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe