USKOON TULLEEN TODISTUS!

Anonyymi-ap

"Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää Hän on sinulle tehnyt, Hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi" (Ps. 103:2-3).

RAKAS LÄHIMMÄISENI

Minun olisi pitänyt kirjoittaa sinulle jo kauan sitten ja kertoa uskoon tulostani sekä siitä, mitä se on vaikuttanut elämääni.
Olin alkoholisti, pilleristi ja tupakan orja. Poltin noin kaksi askillista päivässä. Kiroilin paljon. Olin väkivaltainen. Olin menettänyt työpaikkanikin juopottelun tähden. Paniikkihäiriöt ja pelkotilat kasvoivat.

Eräänä aamupäivänä kaljapubiin mennessäni tapasin erään tutun juoppokaverini. Tämä nainen kertoi, että oli tullut uskoon. Jeesus oli hänet pelastanut. Hän oli saanut täydellisesti jättää entisen syntielämänsä. Tämä kolahti minuun tosi rajusti. Pisti miettimään. Menin kuitenkin pubiin. Itkun kanssa nieleskelin sen aamun krapulakaljat. Tajusin ehkä ensi kertaa elämässäni oman kurjuuteni ja alennustilani. Mutta tajusin myöskin sen, että minäkin voin vielä selvitä tästä - Jumalan avulla. Se ajatus iskostui päähäni. Oli helppo luvata tälle uskoon tulleelle ystävälleni, että lähden hänen kanssaan hengelliseen kokoukseen. Minulla oli pari päivää miettimisaikaa. Lopetin alkoholin käytön siihen päivään, vaikka krapula olikin kova. Rukoilin Jumalalta, etten kuolisi ennen kuin olisin uskossa.

Sunnuntaina mentiin kokoukseen. Siellä rukoiltiin puolestani. Sain antaa elämäni Jeesukselle. Voi sitä valtavaa ilon ja vapauden tunnetta, minkä koin. Jumala antoi rauhan sisimpääni.
Uskoontuloni tapahtui tammikuussa 1995. Sama vapaus, ilo ja rauha pysyvät. Kiitos Herralle Jeesukselle!

27

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesuksen veri puhdistaa synnistä jokaisen parannukseen nöyrtyvän ja katuvan syntisen. Hänen sijaisuhrinsa on ainoa mahdollisuutemme. Saamme ottaa vastaan valmiin pelastuksen, Jumalan armon. ”Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.” 2 Kor. 6:1-2. Ja seuraavana on vuorossa kasteelle tuleminen. Apt. 2:41.

      Vain uskoon tulleet pääsevät Taivaaseen. ”Joka uskoo ja saa kasteen, pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. ” Mark. 16:16. Elämämme paras asia on saada tulla Jumalan lapseksi. Ja tämän elämän aikana meille riittää nimemme kuuluminen elämän kirjaan Taivaassa. Luuk. 10:20.

      Johannes 11:25-27 “Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?”

      Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.”

    • Anonyymi

      Hieno todistus. Niitä kaivataan lisää.

      • Oli valetta.

        Jumala ei anna syntejä anteeksi, vaan määrää väärin tehneet kivitettäväksi kuoliaaksi.


      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Kylläpä on kiitollisuudenvelkaa kun narsistijumala ensin keksii "synnin" ihmisille ongelmaksi ja sitten kauppaa ongelmaan ratkaisua.

      Aika ketku, sanon minä tuollaisesta.

      • Anonyymi

        Et kai vain ole kateellinen?


      • Anonyymi

        Ei tarvi olla kateellinen. Myös sinä voit pelastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai vain ole kateellinen?

        Ei kannata kadehtia mielikuvitusolentoa eikä ainakaan skitsofreenista ammoin kuollutta homppelipoikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kadehtia mielikuvitusolentoa eikä ainakaan skitsofreenista ammoin kuollutta homppelipoikaa.

        Selvästikään UT:n sanoma ei puhuttele sinua. Sananlaskut ja varsinkin Saarnaaja sen sijaan voisivat. Muista kuitenkin, jos luet, että Saarnaajassa on äänessä oletettavasti Salomo, joka oli pettynyt mies.


      • Anonyymi

        Loistava kommentti - narsistijumala keksii ensin synnin, ja kauppaa siihen sitten ratkaisun, juuri näin!

        Jos sanoja ymmärtää, että kyseessä on tarinan Saatana, joka käyttää vain Jumalan nimeä.


    • Anonyymi

      olisit liittynyt AA kerhoon 🤣

    • Anonyymi

      olit ja olet edelleen alkoholisti ellet keksinyt koko juttua 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Miksi pilkkaat. Myöhemmin sinä tarvitset myös pelastusta. (mutta Jumala suokoon, että näette sen jo hyvissä ajoin!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat. Myöhemmin sinä tarvitset myös pelastusta. (mutta Jumala suokoon, että näette sen jo hyvissä ajoin!)

        Käytän pelastusliivejä, kypärää, turvavöitä ja tervettä järkeä. Ne tunnetusti pelastaa, uskominen ei. Muuan uskoi että on hyvä idea kiivetä junan päälle. Valaistui kyllä, mutta ei pelastunut.


    • Anonyymi

      Jätitkö myös homostelun?

      • Anonyymi

        Onhan se erikoista, että kristityssä maassa saa halveksuntaa sellainen, joka uskaltaa kertoa siitä, että uskoon tuleminen vapautti hänet viinan orjuudesta. Jopa kristityn nimeä kantavat pilkkaavat tällaista onnetonta, joka turvautuu Jumalaan.
        Mistähän tämä kertoo?

        Fariseukselle kun ei sovi, että joku voi kokea henkilökohtaisesti sen, että Jeesus Kristus toimii vielä tänäkin päivänä.
        Joku suosittelee AA-kerhoa ja kyllä siitäkin on ollut apua monille, mutta kaikkein useimmat ovat selvinneet kuiville tultuaan uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se erikoista, että kristityssä maassa saa halveksuntaa sellainen, joka uskaltaa kertoa siitä, että uskoon tuleminen vapautti hänet viinan orjuudesta. Jopa kristityn nimeä kantavat pilkkaavat tällaista onnetonta, joka turvautuu Jumalaan.
        Mistähän tämä kertoo?

        Fariseukselle kun ei sovi, että joku voi kokea henkilökohtaisesti sen, että Jeesus Kristus toimii vielä tänäkin päivänä.
        Joku suosittelee AA-kerhoa ja kyllä siitäkin on ollut apua monille, mutta kaikkein useimmat ovat selvinneet kuiville tultuaan uskoon.

        Miksihän lut kirkossa ei koskaan kuule uskovien todistuksia?
        Papin joikaaminen ei ole todistamista!
        "Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan"! Room 10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän lut kirkossa ei koskaan kuule uskovien todistuksia?
        Papin joikaaminen ei ole todistamista!
        "Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan"! Room 10

        Kyllä niitä kuulee. Ei välttämättä jumalanpalveluksissa mutta muualla kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän lut kirkossa ei koskaan kuule uskovien todistuksia?
        Papin joikaaminen ei ole todistamista!
        "Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan"! Room 10

        Ei ole mahdollista siella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista siella.

        Mutta miksi? Jos sambakarnevaalit ovat mahdollisia niin miksi ei uskosta todistaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi? Jos sambakarnevaalit ovat mahdollisia niin miksi ei uskosta todistaminen?

        No kas kun sellainen ei kuulu perinteiseen luterilaisuuteen.
        Hiljaa hyvä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kas kun sellainen ei kuulu perinteiseen luterilaisuuteen.
        Hiljaa hyvä tulee.

        Miten joku voi kuulla Jeesuksesta jos kaikki on hiljaa?


    • Anonyymi

      Etsivä löytää. Se on mahdollista lähteä ulos tästä maailmasta ilman Jeesusta ja joutua helvettiin. Siksi tulee etsiä kun se on mahdollista eikä luovuttaa.

      • Anonyymi

        Jos seuraat kiroukseksi tehtyä Jeesusta syntievankeliumilla, niin päädyt helvettiin (1Kor.3:13). Ei ole ilmaisia tarjouksia.


    • Anonyymi

      Synti on vain Saatanan tontilla. Kyse ei ole kuvitteellisten syntien 'anteeksi antaminen', vaan sielunsa myyminen Paholaiselle Jeesuksen uhrauksen palvonnalla itsensä puolesta kirottuna tosi Jumalana.

      • Anonyymi

        Ja vielä edelle kommenttiin, että narsistijumala keksii ensin synnin ja tarjoaa siihen sitten ratkaisun, niin kyseessä on tarinassa Jumalan nimeä käyttävä Saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä edelle kommenttiin, että narsistijumala keksii ensin synnin ja tarjoaa siihen sitten ratkaisun, niin kyseessä on tarinassa Jumalan nimeä käyttävä Saatana.

        Oletko hylännyt lopullisesti tulivuorijumalasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4325
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2679
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2431
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      435
      1669
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      169
      1537
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1534
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      101
      1338
    9. 79
      1291
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1249
    Aihe