Hän jolla on anteeksipyydettävää, laittaa viestin ensin?

Anonyymi-ap

Eikö? Kai se on ihan itsestäänselvää? Jos toista loukkaa, on ihan turha odottaa että se toinen vielä ryömisi itse yhteyksiin… Tosin varmaan joku aikarajakin on, jos tietää että toinen kärsii, on loukannut, eikä vaivaudu mitään tekemään vaan jättää kärsimään, niin se kertoo jo tosi paljon.

57

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä jos ei tiedä että on loukannut?

• Anonyymi

Kai nyt pääosin ihminen tietää mitä on tehnyt ja mitä ei…?

• Anonyymi

No joo toki jos ei ole hölmöillyt, niin turha sitten on minkään anteeksipyyntöjen kanssa lähestyä🙏🏻 Ja jos tosimies on sitä että on sopivasti pokkaa ja teot vastaavat sanoja, niin se on kyllä aika hyvä alku siihen että täyspäisen naisen pitäisi olla tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai nyt pääosin ihminen tietää mitä on tehnyt ja mitä ei…?

Kyllähän ihminen tietää mitä on tehnyt, mutta ei toisen tulkintaa asiasta voi tietää. Sitä tuossa varmaan ajettiin takaa.

sivusta

• Anonyymi

En ole häntä loukannut. Sen tiedän.

• Anonyymi

Sinä loukkasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä loukkasit.

Niin miten?

• Anonyymi

Yleensä ihminen joka toimii noin, on vähintään narsisti. Saattaa hän olla psykopaattikin. Empaattinen, ihminen ei toimi noin. Ohimennen loukkaavat, ei toisten tunteita mieti yhtään. Toimivat aivan muista motiiveista käsin. Oman mielihyvän tavoittelu ja itsensä nostaminen toista alentamalla, on heille normaalia. On helppoa käydä "heikomman" kimppuun. Sitaateissa, koska totuus on jotain aivan muuta. Kiire on tehdä pahojaan, koska aika on heillä lopussa. Jokaisella on ollut mahdollisuutensa valita itse.

Hyvä on voittanut jo pahan ❤️

• Anonyymi

Oho mitä saikin lukea ja naurahtaakin.
        Kiitos siis tuosta.
        Jaa että ihminen on siis narsisti tai ps*kopaatti jos ei ota yhteyttä?
        Sä sitten varmaan olet jompaakumpaa noista ellet molempia,
        mikäli et pyydä anteeksi noita multa irl kautta.

Mitä selität oikein tuollakin et jokaisella on
        ollut mahdollisuus valita itse?
        Oot varmaan elänyt pumpulissa tai
        missä lieneekään jos noin kuvittelet.

Ja että empaattinen ei toimi noin, blaah...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho mitä saikin lukea ja naurahtaakin.
        Kiitos siis tuosta.
        Jaa että ihminen on siis narsisti tai ps*kopaatti jos ei ota yhteyttä?
        Sä sitten varmaan olet jompaakumpaa noista ellet molempia,
        mikäli et pyydä anteeksi noita multa irl kautta.

Mitä selität oikein tuollakin et jokaisella on
        ollut mahdollisuus valita itse?
        Oot varmaan elänyt pumpulissa tai
        missä lieneekään jos noin kuvittelet.

Ja että empaattinen ei toimi noin, blaah...

Luitko saman aloituksen kuin minä? Siinä oli kyse toisen sielun tahallisesta loukkaamisesta ja siitä että viis veisaa tapahtuneesta. En ole elänyt pumpulissa, mutta valitsen kyllä tarkkaan sen, keiden kanssa aikaani jaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko saman aloituksen kuin minä? Siinä oli kyse toisen sielun tahallisesta loukkaamisesta ja siitä että viis veisaa tapahtuneesta. En ole elänyt pumpulissa, mutta valitsen kyllä tarkkaan sen, keiden kanssa aikaani jaan.

Luin kyllä luultavasti saman aloituksen. Siltikin olen samaa mieltä kuin hetki sitten. Nytkin esimerkiksi vaikka sanoin että sun aiemmat sanat loukkasi, jatkoit samaa.
        Elikkä ihan tahallista loukkaamista.
        Eikös vaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin kyllä luultavasti saman aloituksen. Siltikin olen samaa mieltä kuin hetki sitten. Nytkin esimerkiksi vaikka sanoin että sun aiemmat sanat loukkasi, jatkoit samaa.
        Elikkä ihan tahallista loukkaamista.
        Eikös vaan??

Ihan saat itse valita loukkaannutko kirjoituksestani vai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan yksinpuhujamies lisää tästä sielullisesta loukkaamisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan yksinpuhujamies lisää tästä sielullisesta loukkaamisesta

Onko pykälää onko momenttia

• Anonyymi

Yllätyys! Narsistikortti vedetty😆

• Anonyymi

Minä olen pyytänyt viestillä anteeksi mutta eipä se mitään auttanut joten se siitä.

• Anonyymi

Voi miten paljon saatat ihan itse menettää tuolla ajattelutavalla. Entä jos ei ole saanut viestiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten paljon saatat ihan itse menettää tuolla ajattelutavalla. Entä jos ei ole saanut viestiä?

Laitoin sille instassa viestiä ja aluksi se laittoi takaisin viestiä ja kun se oli nähnyt viestin niin siinä luki nähty. Ei lue enää joten ajattelin että en viitsi enää lähettää viestiä. Eikä se reagoinut siihen kun pyysin siltä anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin sille instassa viestiä ja aluksi se laittoi takaisin viestiä ja kun se oli nähnyt viestin niin siinä luki nähty. Ei lue enää joten ajattelin että en viitsi enää lähettää viestiä. Eikä se reagoinut siihen kun pyysin siltä anteeksi.

Ja olet ihan varma et se on ite siellä
        vastannut ja sen jälkee lukenut ja ollut..
        Ihan ite??
        Ja että on 100% oikean oikea ig tili ??
        Eipä se mulle kuulu eikä muhun liity,
        joten en sen enempää jankkaa.
        No pakko silti se että noit ig tilejä sekä fb,
        on viimeisen vuoden aikana lähipiirissä kaappailtu, tehty feikki tilejä jne iha älyttömästi.
        Viimeks tänään selvisi yhden läheisen kohdalla taas..
        Niissä on siis nimet ja jopa kuvatkin otettu oikeelta tyypiltä.
        Itellä on mukamas myös omalla oikealla nimellä 2 ig, ja jopa fb myöskin.. Ja siis tosiaan mukamas..
        Todellisuudessa mulla on vaan 1 oikealla nimellä ig, toinen eri nimellä, ja se ei ollut yksin mun hallinnassa jossain vaiheessa.
        Fb ei mulla ole oikealla nimellä, mut silti sellasia kaksikin löytyy myös.
        Kuten myös jossain fb datingissä muka ja tinderissäkin.
        Niin ja olen muka myöskin jutellut ja lukenut noissa viestejä ja olen paikallakin vaikken ole itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ite??
        on viimeisen vuoden aikana lähipiirissä kaappailtu, tehty feikki tilejä jne iha älyttömästi.
        Itellä on mukamas myös omalla oikealla nimellä 2 ig, ja jopa fb myöskin.. Ja siis tosiaan mukamas..
        Todellisuudessa mulla on vaan 1 oikealla nimellä ig, toinen eri nimellä, ja se ei ollut yksin mun hallinnassa jossain vaiheessa.
        Niin ja olen muka myöskin jutellut ja lukenut noissa viestejä ja olen paikallakin vaikken ole itse.

Laittoi insta tilinsä yksityiseksi ja lisäksi fb tilissä en näe enää hänen kuvia ja en voi laittaa fb viestiä hänellä vaikka en ollut laittanut muualla viestiä kuin instassa. Eiköhän se ole parempi kun en ota häneen enää yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ite??

Insta ja tiktok on niin täynnä niitä perkeleen botteja että osaa
        Julkisuuden hekilöistäkin vituttaa kyseinen asia
        Jotaki siis botteja tarvii viestitulvien purkuun .
        Joten ei sä et aina juttele henkilölle jolle luulet.

Tavallisilla ihmisillä harvemmin on niin .
        Ja yleensä on aika suora viesti ettet sä kiinosta henkilöä
        (Toki on niitä jotka tekee vale ja kiusatilejä
        Ihan huvin vuoksi myös)
        Tai että henkilöllä on viestipyynot muilta kuin irl tutuilta henkilöiltä pois päältä.
        Eli ihmiset ei oo somessa uusiin ihmisiin tutustumismielessä niiku monesti luullaan ...

Terveisin yks monesti botiksi luultu yksilö
        Jonka todellisuus onkin julkkiset ympärillä
        meininki ...

• Anonyymi

Eikös tasa-arvon aikana nainenkin voisi joskus laittaa ensimmäisenä viestiä jos oikeasti tykkää?

• Anonyymi

Sulla on poika vielä paljon kasvettavaa. Naiset eivät koskaan palauta yhteyttä vaan siirtyvät vain uuteen sokeri-isukkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on poika vielä paljon kasvettavaa. Naiset eivät koskaan palauta yhteyttä vaan siirtyvät vain uuteen sokeri-isukkiin.

Just joo.

• Anonyymi

Tietenkin voi laittaa, ja moni laittaakin.
        Mutta se että jos ei tiedä että toinen tykkää myös, ja on luullut tulleensa jo torjutuksi tai ettet välitä. Tai joku on saanut liikaa loukattua, tai uskomaan ettet halua yhteyttä.
        Tietenkin se että mistä se nainen voi tietää
        tai mieskään voisi,
        (tasa-arvon vuoksi mainitsen senkin)
        kenelle se viesti pitäisi laittaa kun me ollaan anonyymejä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakii, pinkkakunnossa ennen kaikkee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se että jos ei tiedä että toinen tykkää myös, ja on luullut tulleensa jo torjutuksi tai ettet välitä. Tai joku on saanut liikaa loukattua, tai uskomaan ettet halua yhteyttä.
        tai mieskään voisi,

"Tietenkin se että mistä se nainen voi tietää
        tai mieskään voisi,
        kenelle se viesti pitäisi laittaa kun me ollaan anonyymejä??"

Kiitos tämä oli hauska (ja ihan totta ) :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyh sulla on jotain opittavaa ja kasvamista itselläsi, poju..
        Ei ehkä kaikki halua palauttaa yhteyksiä, mutta meitä sellaisia on olemassa ihan oikeesti.
        Uskot taikka et , sulla on oikeus olla tuota mieltä.
        Mut ehkä oot siksi tuota mieltä kun tuolla asenteella ei välttämäti kovinkaan moni tahtoisi palautella yhteyksiä suhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyh sulla on jotain opittavaa ja kasvamista itselläsi, poju..
        Ei ehkä kaikki halua palauttaa yhteyksiä, mutta meitä sellaisia on olemassa ihan oikeesti.
        Uskot taikka et , sulla on oikeus olla tuota mieltä.
        Mut ehkä oot siksi tuota mieltä kun tuolla asenteella ei välttämäti kovinkaan moni tahtoisi palautella yhteyksiä suhun.

Noh noh tytöt..😆

• Anonyymi

Ei ole naisenkaan oikeus ahdistella. Sairasta touhua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh noh tytöt..😆

Meitä ei ole montaa tässä päässä.
        Vain yksi minä.
        Kiitos tytöttelystä sulle muuten.
        Kyllä se mieltä lämmittää aina kun joku tytöttelee. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan saa ahdistella ketään.
        Mutta miten voi tietää jos joku ottaa ahdisteluna jotain jos se ahdistuva ei kerro sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai mieskään voisi,

Kyseessä on oma elämä. En paljon juoruihin luottais siinä kohtaa. Ottaisin itse asiasta selvää ja mikäs sen selvempää kuin laittas vaan viestin kyseiselle henkilölle. Siinä kohtaa sitten saa sen oikean vastauksen mitä hän ajattelee. Harmi että moni voi menettää onnen juorupuheiden tai oman ylpeyden takia se on surullista. En neuvo ketään kukin tyylillään lähestyy tai ei tai mitä elämältään haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä ei ole montaa tässä päässä.
        Vain yksi minä.
        Kiitos tytöttelystä sulle muuten.
        Kyllä se mieltä lämmittää aina kun joku tytöttelee. 😊

Hyvä tyttö. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tyttö. 😁

Olispa kiva kun olis just mulle tarkoitettua,
        Ja jos tietäisi kuka tytöttelee 😊😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies hän on, tietääkseni!
        -Sivusta tää!

• Anonyymi

Sitä vaan että kannattaa ottaa huomioon sekin että ootko itse antanut mitään aihetta toiselle sanoa tai tehdä jotain mahdollisesti loukkaavaa.

Epähuomiossa saattaa tapahtua mitä vaan.
      Väärinkäsityksiä asioista..
      Joku muu hämmentänyt soppaa välissä..

Ajattele myös tuolta kannalta asiaa.

Myös sitä kannattaa ajatella että,

Entä jos sillä toisella ei ole yhteystietoja enää???

Miten se silloin voi edes pyytää anteeksi jos haluiskin???

Iso ongelma on tuo itsestäänselvyytenä pitäminen, joustamattomuus...

Aikaraja,....
      Voi mökömököpuussa istuva kävyillä heittelevä norsu sentään taas...

Mulla ei onneksi ole tuollaista aikarajaa
      jonkun tärkeän yhteyden ottoihin...

Kaipa sekin kertoo paljon siitä kun edelleen odotan ....
      Yhteyden ottoja...

Ja yhtä anteeksi pyyntöä oon ootellut
      sellaset 29vuotta...
      Tosin en enää välitä siitä anteeksi pyynnöstä, enkä lupauksen rikkomisesta..
      Ainut millä väliä että ottaisi yhteyttä..
      Koska nyt on mulla anteeksi
      pyydettävää itsellänikin,
      mut enpäs voikaan..

• Anonyymi

Siis en mä ainakaan oo niin typerä et odottaisin 3
        Vuosikymmentä jotain ..
        Maailmassa maailmassa missä pitää osata toimiakkin jos jotakin tavoittee ..
        Se et odotat 5 vuotta on iha ok mut toi
        Odotan ikuisesti meininki on
        Ihan höpöhöpö touhua!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Se, jolla on anteeksipyydettävää, ottaa ensin yhteyttä.

• Näin se menee. Sen joka on loukannut, kuuluu ottaa vastuu ja pyytää anteeksi.

• Anonyymi

Pyysin anteeksi, mutta myöhässä. Koska kärsin silloin siitä kaikesta itsekin älyttömästi. Se on ihan eri asia.

• Anonyymi

Mitä pyysit anteeksi?

• Anonyymi

Olen liian ujo olemaan tällähetkellä yhteydessä enkä usko että hän välittää minusta ollenkaan. Ja jos nainen on siitä minulle vihainen, eikä anna anteeksi, niin ei me voida olla yhdessä. Kumppanin kuuluu olla sellainen jota itse sietää ja ketä pitää niin kivana, ettei välitä vaikka ei ole täydellinen.

• Anonyymi

Kukaan ei oo täytellinen

• Anonyymi

Tää kommentti antaa mulle todella outoja tuntemuksia ja siksi vastattava. Oon alusta asti kun sen laitoit meinannut vastaa mut en tiennyt mitä. Siksipä tää on sekava ja töksähtelevä. Anteeksi!!!

Ehkäpä sä joskus saat yhteyden siihen naiseen kun sä olet valmis. Toivottavasti!
        Jos se nainen tykkää susta myöskin niin tuskin ajattelee pahalla tai olis vihainen.

Enkä tosiaan kuvittele että tää olisi mulle vaik sanoin että tuntemuksia tästä.
        Jos tossa olisi ollut ystävyydestä kyse eikä kumppanista oisin voinutkin harhailla. Siinä tapauksessa olisin sanonut vielä että en ole tietenkään vihainen. Ja että kyllä mä todella pidän niin kivana kun vaan voi pitää.
        Ja tärkeänä myöskin. Ja että en ole itse täydellinen niinku ei kukaan ole.
        Eikä olisi vaan että siedän, paljon enemmän kun sietämistä. Paljon todellakin!!!
        Mutta myös että myöhemmin ei ole mahdollista enää.
        Harmi siis olisi, todella iso Harmi.

En halua myöskään ahdistuttaa sua enkä pahoittaa sun mieltäsi, en missään nimessä,
        älä luule niin.
        Enkä varsinkaan luoda lisää paineita sulle siihen yhteydenottoon.

Mutta silti mun on pakko sanoa seuraava asia, ihan kokemuksesta itse oppineena eli kantapään kautta.
        Enkä sano tätä oikeastaan pelkästään sulle,
        vaan muillekin jotka samassa tilanteessa.

En suosittele vitkuttelemaan tuollaista jos todella välittää jostain aidosti ja hetkeäkään miettii mielessään,
        että tulee ehkä mahdollisesti katumaan joskus jos ja kun ei ottanut yhteyttä silloin kun olisi ollut mahdollisuus siihen.
        Sitä asiaa saattaapi sitten katua ja surra
        loppu elämänsä ajan.
        Kumpikin osapuoli tahoillaan myöskin.

Vaikka kuinka molemmat tykkäisi toisistaan
        nyt niin joskus se rohkeus yhteyteen on liian myöhäistä. Toinen löytää jonkun toisen kun ei uskaltanut tehdä asialle mitää, joskus toinen saattaa kadota tavoittamattomiin.
        Yhteystiedot ja muut muuttuvat eikä saa mitenkään enää koskaan yhteyttä, tai vaikka olisikin mahdollisesti yhteystiedot,
        toinen ei voi enää vastata vaikka saisikin viestiä.
        Tai pahin, sitä toista ei ole olemassa enää kun rohkaistuu.

Anteeksi tästä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei oo täytellinen

Niin, ei oo. Hänkään ei ole täydellinen. Osaan järkeillä tuon, mutta silti vaivaa se tunne että en kelpaa, että en ole riittävä tai hänestä ehkä jopa vastenmielinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kommentti antaa mulle todella outoja tuntemuksia ja siksi vastattava. Oon alusta asti kun sen laitoit meinannut vastaa mut en tiennyt mitä. Siksipä tää on sekava ja töksähtelevä. Anteeksi!!!

Ehkäpä sä joskus saat yhteyden siihen naiseen kun sä olet valmis. Toivottavasti!
        Jos se nainen tykkää susta myöskin niin tuskin ajattelee pahalla tai olis vihainen.

Enkä tosiaan kuvittele että tää olisi mulle vaik sanoin että tuntemuksia tästä.
        Jos tossa olisi ollut ystävyydestä kyse eikä kumppanista oisin voinutkin harhailla. Siinä tapauksessa olisin sanonut vielä että en ole tietenkään vihainen. Ja että kyllä mä todella pidän niin kivana kun vaan voi pitää.
        Ja tärkeänä myöskin. Ja että en ole itse täydellinen niinku ei kukaan ole.
        Eikä olisi vaan että siedän, paljon enemmän kun sietämistä. Paljon todellakin!!!
        Mutta myös että myöhemmin ei ole mahdollista enää.
        Harmi siis olisi, todella iso Harmi.

En halua myöskään ahdistuttaa sua enkä pahoittaa sun mieltäsi, en missään nimessä,
        älä luule niin.
        Enkä varsinkaan luoda lisää paineita sulle siihen yhteydenottoon.

Mutta silti mun on pakko sanoa seuraava asia, ihan kokemuksesta itse oppineena eli kantapään kautta.
        Enkä sano tätä oikeastaan pelkästään sulle,
        vaan muillekin jotka samassa tilanteessa.

En suosittele vitkuttelemaan tuollaista jos todella välittää jostain aidosti ja hetkeäkään miettii mielessään,
        että tulee ehkä mahdollisesti katumaan joskus jos ja kun ei ottanut yhteyttä silloin kun olisi ollut mahdollisuus siihen.
        Sitä asiaa saattaapi sitten katua ja surra
        loppu elämänsä ajan.
        Kumpikin osapuoli tahoillaan myöskin.

Vaikka kuinka molemmat tykkäisi toisistaan
        nyt niin joskus se rohkeus yhteyteen on liian myöhäistä. Toinen löytää jonkun toisen kun ei uskaltanut tehdä asialle mitää, joskus toinen saattaa kadota tavoittamattomiin.
        Yhteystiedot ja muut muuttuvat eikä saa mitenkään enää koskaan yhteyttä, tai vaikka olisikin mahdollisesti yhteystiedot,
        toinen ei voi enää vastata vaikka saisikin viestiä.
        Tai pahin, sitä toista ei ole olemassa enää kun rohkaistuu.

Anteeksi tästä!!!

Tai niiku itellä
        On tilanteena se et terveys ja keho petti mut.
        Tähän ei nyt kyllä luoda mitää rakkaustarinoita tai niiden odotuksia kun en tiedä
        Et elänkö vielä huomenna terveyden vuoksi
        (Verenkierros, hermostossac ja maksassa ongelmia)

Minun kohdalla yhteyden otot on vähän muohasiä .
        Ne olis pitäny ottaa ja luoda 10 tai 20 vuotta sitten et olisin muonut elää terveempää ja parempaa aikaa rakaan kanssa ..
        Nyt tulis vain molemmille surua ja pahaa mieltä
        Kun sairastan..

Harva jaksaa olla täältä poistuvan ihmisen lopussa mukaka jos ei oo ollu muutenkin mukana jo vuosikausia jakamassa kaiken ...
        (Tai no oo hoitsu lääkkis kuntoutus apteekki alalla silloin voi olla valmiuksia enenpi )

Kuitenkin rakkaudesta etsitään useimin vain niitä kivoja ja ihania puolia mitä toinen elämään tuo ..
        Ei mitää omaishoitajan roolia tai surulisia loppuja

Mä en kykene iloa luomaan ja jakamaan niin oon mieluumin yksin kun esim katselen sen ihmisen jatkuviä kyyneleitä jota kerran niin kovasti rakastin
        Ja rakastan vieläkin .
        Olkoon onnelinen jossain muussa seurassa kun
        En enää pysty itse kunolla oleen ilon ja onnen lähde .kun mun elämässä ei juttelu ja kädestäpitäminen riitä suhteen ylläpitomuodoksi.
        Naiselta Sivusta

• Anonyymi

Loukkasinko sua,miten?

• Anonyymi

Yleensä ihminen joka penää syyllistäen netissä anteeksipyyntöä on sekaisin oleva narsisti joka olettaa, että ihmiset ovat ajatustenlukijoita ja että kaikki on aina tarkoituksella ja että kyllä ihminen on aina yhtä tietoinen kuin narsisti. Onneksi jotkut ymmärtävät, ettei elämä ole tuollaista. Jos penäät sitä anteeksipyyntöä joltain niin sano se sille henkilölle suoraan, älä jossain anonyymillä palstalla huuda hyeenana.

• Anonyymi

Ihminen voi olla itsekäs olematta narsisti.
        Ihan turhaa jatkuvasti vetää näitä narsisti ja psykopaatti kortteja esiin, kun oikeasti vain pieni prosentti on näitä.
        Kertoo paljon ihmisestä itsestään jos on valmis kategorisoimaan noinkin jyrkästi toisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen voi olla itsekäs olematta narsisti.
        Ihan turhaa jatkuvasti vetää näitä narsisti ja psykopaatti kortteja esiin, kun oikeasti vain pieni prosentti on näitä.
        Kertoo paljon ihmisestä itsestään jos on valmis kategorisoimaan noinkin jyrkästi toisia.

Sepä 10% eli jokaseen elämään ei osu edes yhtä kpl oikeaa narskua koskaan ...
        Mut sen siaa epävakaita tai vaikka mania vaiheessa itsekkäitä tyyppejä kyllä siinä misdä myös adhd räiskyy välillä melko itsekäsmäisesti
        Nää paljon tavallisenpiä
        Melkein jo kansantauteja suomessa ...

Kaiken huipuksi näillä mt on virusyhteys uusimman tutkimuksen mukaan
        Mt häiriöt ei oo välttämättä mt juttui ollenkaan vaan viruksen jälkipyykkiä....

• Anonyymi

En koe, että minulla on anteeksi pyydeltävää. Sinä se käskit painumaan vttuun ja hankkimaan lääkityksen.

• Anonyymi

Eikö se ole aika itsestään selvää. Tuskinpa se sinun loukkaajasi täällä lukee ja tunnistaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä loukkasin naista, en kylläkään tarkoituksella tai tahallani. Sen jälkeen hän sitten reagoi siihen omalla tavallaan, ja vastaisku satutti minua syvästi. Molemmat siis loukkasimme toisiamme. Mukavampaa olisi tietysti tuottaa toiselle nautintoa ja iloa kuin surua, mutta siihen ei taida tulla ikinä mahdollisuuksia, kun ei hän minusta sillä tavalla välitä. En siis ole ottanut yhteyttä, kun tuskinpa se olisi toivottua kuitenkaan.

• Anonyymi

No en minä mitään ole loukannu kyllä mua on loukattu enemmän olet sellainen pelleileilijä kanssani

• Anonyymi

En odota anteeksipyyntöjä keneltäkään. Itse ajattelen, että jos olen loukannut jotakuta, niin olen tehnyt sen täällä, ja olen siten selittänyt itseäni (itselleni lähinnä) myös täällä. Kaikenlainen muu olisi vain hölmöä. Saatan olla joulukuusi kyllä mutta ei niin latvalaho.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3424
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2034
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1759
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1518
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1401
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1237
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1165
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe