"PÄÄTETÄÄN ITSE" /S

Anonyymi-ap

"PÄÄTETÄÄN ITSE"

Siis onko tuo joku vitsi?
Joku väitti, että se olisi joku perussuomalaisten iskulause EU vaaleissa...

65

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis eihän ne ole päättänyt yhtään mitään itse, tässä hallitusvastuu Via dolorosan aikana...

• Anonyymi

• Anonyymi

”NE” ?
        Ei ne vaan me.
        Suomalaiset!
        Ääni PS :lle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”NE” ?
        Ei ne vaan me.
        Suomalaiset!
        Ääni PS :lle.

PS ei ole suomalaisten asialla vaan ainoastaan omien nillkkiensä asialla!

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä tekee Persu Brysselissä? On ihan väärässä paikassa. Hakkarainen kävi naisissa mutta vähän työpaikalla. Tynkkynen voi hyvä jumala sentään! Armahtakaa siitä häpeää!

Kyllä Suomesta on tullut tajapajula.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustavasemmisto eu ryhmittymä syöpä ja mikä häpeä.
        https://yle.fi/a/74-20008047

Persut tekevät aina juuri päin vastoin mitä vaalilauseissaan hokevat. Niin tälläkin kertaa. Persu pettää aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut tekevät aina juuri päin vastoin mitä vaalilauseissaan hokevat. Niin tälläkin kertaa. Persu pettää aina.

Tai et vaan ymmärrä. Häpeä? Et ymmärrä hävetä kun et ymmärrä asiaa. Ei se ole kummallista että ei ymmärrä kaikkea ja sitten huutelee mitä sattuu.
        Suomalaiset yleensä tajuaa asioita ja pitää toivoa että äänestävät eu:n PS edustajia vahvan kokoonpanon. Muut ovat näyttäneet etteivät sovi hoitamaan Suomen asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai et vaan ymmärrä. Häpeä? Et ymmärrä hävetä kun et ymmärrä asiaa. Ei se ole kummallista että ei ymmärrä kaikkea ja sitten huutelee mitä sattuu.
        Suomalaiset yleensä tajuaa asioita ja pitää toivoa että äänestävät eu:n PS edustajia vahvan kokoonpanon. Muut ovat näyttäneet etteivät sovi hoitamaan Suomen asioita.

Mitä persut tekivät nyt EU:ssa? Toinen oli aikaljon E-Amerikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä persut tekivät nyt EU:ssa? Toinen oli aikaljon E-Amerikassa.

"Mitä persut tekivät nyt EU:ssa?"

Luetteletko muiden suomalaisten puolueiden saavutukset EU:ssa suomalaisten hyväksi???
        Mieti vaan ihan rauhassa.... MITÄ!!! etkö keksinytkään yhtään mitään....??? Aivan, koska 14 suomalaismeppiä olivat jakaantuneena useiden satojen meppien ryhmiin, mitkä olikaan/onkaan suomalaisten vaikutusmahdollisuudet????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luetteletko muiden suomalaisten puolueiden saavutukset EU:ssa suomalaisten hyväksi???
        Mieti vaan ihan rauhassa.... MITÄ!!! etkö keksinytkään yhtään mitään....??? Aivan, koska 14 suomalaismeppiä olivat jakaantuneena useiden satojen meppien ryhmiin, mitkä olikaan/onkaan suomalaisten vaikutusmahdollisuudet????

Vain persu voi olla noin imbesilli, että odottaa vastausta kesken oman vastauksensa :))))))))))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustavasemmisto eu ryhmittymä syöpä ja mikä häpeä.
        https://yle.fi/a/74-20008047

Opiskelet suomen 2. kielenä? Mamutkin osaavat paremmin suomea kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. Marin neuvotteli EU:ssa yhteensä n. 600 miljoonan apupaketin (2-osainen) haja-asutus Suomen kehityshankkeisiin. Persujen saavutukset 0 euroa ja pelkkää riitelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se Tynkkynen vahva edustaja. Joopa joo : ) Mitäs muita meppejä persuilta tulikaan valituksi..... Vasemmistolta vaan kolme.

• Anonyymi

Nehän on valittanut ja itkuvinkunut, jot ei me, mutku RKP jyräs...

"PÄÄTETÄÄN ITSE" /S

• Anonyymi

Kuinka yksinkertainen sinä oikein olet ? No, typerä kysymyshän se. Samantasoisia tyhjäpäisiä jorinoitahan sinulta palstan täytteeksi jumalaton määrä. Mutta eikö tuollainen jo ala häbettämään ?

• Anonyymi

Kyllä sitä häbettää mutta luulee sen johtuvan kuun asennosta eikä ymmärrä syy-yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä häbettää mutta luulee sen johtuvan kuun asennosta eikä ymmärrä syy-yhteyttä.

"eikä ymmärrä syy-yhteyttä."

Syy yhteyshän on todella helppo ymmärtää, onhan kyseessä äärivasureiden kannattaja....

• Anonyymi

Eihän ole ollut mitään "PÄÄTETÄÄN ITSE" /S
      Päätökset ja käskyt tullut muita...

• Anonyymi

…kuunnellen.

• Anonyymi

Minulle sopii että päätetään itse. Sopiiko sinulle?

• Anonyymi

Tottakai. Ja kun olet jo huomannut perussuomalaiset eivät ole niitä jotka "PÄÄTETÄÄN ITSE"

• Minua kiinnostavat hyvät päätökset, jotka tuovat hyviä asioita.

Minusta on huoleestuttavaa, ettei sinua ja perussuomalaisia ei näytä kiinnostavan päätösten sisältö ja niiden seuraukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. Ja kun olet jo huomannut perussuomalaiset eivät ole niitä jotka "PÄÄTETÄÄN ITSE"

"Ja kun olet jo huomannut perussuomalaiset eivät ole niitä jotka "PÄÄTETÄÄN ITSE"

Ymmärrän toki, että äärivasurin on vaikeaa ymmärtää, mitä DEMOKRATIA tarkoittaa... siinähän tehdään yhteistyötä neuvotellaan ja sovitaan asioista...ja sitten päätetään itse, suomen eduksi.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Minua kiinnostavat hyvät päätökset, jotka tuovat hyviä asioita.

Minusta on huoleestuttavaa, ettei sinua ja perussuomalaisia ei näytä kiinnostavan päätösten sisältö ja niiden seuraukset.

"Minua kiinnostavat hyvät päätökset, jotka tuovat hyviä asioita."

Heitäpä viime hallituskaudelta vaikka VAIN YKSI tuollainen hyvä päätös, kiitos?
        Nyt ei sukupuolineutraalit liikennemerkit kelpaa, eikä 70 uutta sukupuolta...

• Anonyymi kirjoitti:

"Minua kiinnostavat hyvät päätökset, jotka tuovat hyviä asioita."

Heitäpä viime hallituskaudelta vaikka VAIN YKSI tuollainen hyvä päätös, kiitos?
        Nyt ei sukupuolineutraalit liikennemerkit kelpaa, eikä 70 uutta sukupuolta...

Minusta oli hyvä päätös edelliseltä hallitukselta tukea yrityksiä ja antaa koronatukea. Muuten firmat olisi menneet monin paikoin konkkaan. Nyt ei mennyt, kun kuunnteltiin ihmisten hätää ja huolta. Myös päätös hakea Natoon oli hyvä päätös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja kun olet jo huomannut perussuomalaiset eivät ole niitä jotka "PÄÄTETÄÄN ITSE"

Ymmärrän toki, että äärivasurin on vaikeaa ymmärtää, mitä DEMOKRATIA tarkoittaa... siinähän tehdään yhteistyötä neuvotellaan ja sovitaan asioista...ja sitten päätetään itse, suomen eduksi.

Persu selostamassa demokratiasta ja yhdessä päättämisestä. Meneehän se hyvänä vitsinä vaan ei muuna.

• Anonyymi

"PÄÄTETÄÄN ITSE" /S

-perussuomalaista huumoria

• Anonyymi

Päätetään (suomalainen demokratia) itse. Venäjän tiellä kun ovat niin autoritäärisyys nostanee päätään.

• Anonyymi

"Päätetään (suomalainen demokratia) itse. Venäjän tiellä kun ovat niin autoritäärisyys nostanee päätään."

Tuo on kieltämättä äärivasureillamme yksi iso ongelma...

Hauskaa on myös se, ettei LiA tiedä, että Vihreät on AINOA äärioikeistolainen puolue suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Päätetään (suomalainen demokratia) itse. Venäjän tiellä kun ovat niin autoritäärisyys nostanee päätään."

Tuo on kieltämättä äärivasureillamme yksi iso ongelma...

Hauskaa on myös se, ettei LiA tiedä, että Vihreät on AINOA äärioikeistolainen puolue suomessa.

Persuilla ja ryssillä on hyvin samanlainen arvomaailma keskenään. Miksi ei olisi, kun itse Putler on ihan samanlainen kansalliskonservatiivi kuin persutkin.?

• Anonyymi

Voi sentään. Persut tuskin edes yrittävät ajatella maan ja kansalaisten etua. Jokainen persuehdokas on omalla pikku asiallaan, ajamassa omaa etuaan tavoitellen ISOpalkkaista HILLOPAALUA.

• Anonyymi

Yksinkertaiset iskulauseet vetoavat

• Perussuomalaiset puhuvat äänestäjille kuin pikkulapsille.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Perussuomalaiset puhuvat äänestäjille kuin pikkulapsille.

Sinänsä järkevää, koska tälläkin palstalla moni persu on henkisesti noin 10-vuotiaan tasolla.

• Anonyymi

Pitää olla riittävän yksinkertainen iskulause, muuten saattaa mennä yli ymmärryksen.

• Anonyymi

Kuten "NYT RIITTÄÄ"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinänsä järkevää, koska tälläkin palstalla moni persu on henkisesti noin 10-vuotiaan tasolla.

Ja vasemmisto 5-vuotiaan tasolla.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Vasemmistolaiset käyttäytyvät kuin pikkulapset. Sinäkin, monella eri nimimerkilläsi.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Eikä näytä silti menevän perille. Miten siis "äänestäjille" pitäisi puhua, kun ei tunnu faktat ja järki purevan.

Tosiasiassa kun katselee vihervasemmiston vaalimainontaa, siinä kohdellaan kannattajia todellaisina idiootteina - myydään satua valheilla, ilman perusteita ja kykyä toimia kuten lupaavat. Siis silkkaa kusetusta. Ei Suomen mepit vaikuta EU;ssa yhtään mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katseles noita kommenttejasi, sinä olet 8 v. tasolla,

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Saatte halpaa bensaa = saatte ison tikkarin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vasemmisto 5-vuotiaan tasolla.

Persun vastine "ite oot". Kertoo todella paljon persun henkisestä iästä :)

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Kuten voidaan vaalituloksesta päätellä - äänestäjät ovat todellaisia pikkulapsia. Eivät edes tajua, ettei EU-vaaleissa voi rangaista hallitusta tehdyistä päätöksistä.

• Anonyymi

Entäs tuo NYT SAA RIITTÄÄ!!!??? Toivottavasti äärivasurit ovat tosissaan liikkeellä ja noteeranneet, kuinka PERSIILLEEN heidän hallituskausi kotomaassa meni, että haluavat OIKEASTI muutosta toimiinsa!???

• Anonyymi

Persuslogan: Annetaan Kokoomuksen päättää.

• Anonyymi

Yksinkertaisilla pitää viestiä heidän omalla tavallaan

• Anonyymi

Ei tunnu toimivan sinuun, et vaan tajua tyhmyyttäsi. Olet tyhmä jne. jne. Mutta et vaan tajua, ei sitä voi yksinkertaisemmin enää sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tunnu toimivan sinuun, et vaan tajua tyhmyyttäsi. Olet tyhmä jne. jne. Mutta et vaan tajua, ei sitä voi yksinkertaisemmin enää sanoa.

Voi sanoa yksinkertaisemmin, eli persumaisesti. Menee rajusti ohitse yksinkertaisesta.

• Anonyymi

Et siis ymmärrä mitä tarkoittaa itse päättäminen ? Siihen kuuluu mm. sellainen, ettei toistele muiden kopioita käskystä. Niin kuin sinä teet. Se vaatii oman ajattelun hallitsemista, siis sellaista mitä sinulla ei ole. Joten ei koske missään mielessä sinua, eikä maksa siis vaivaa sinun asiaa pohtia. Sinusta ei ole sellaiseen toimintaan kuin itse päättämiseen. Sinä olet perässäkulkija, kopsari ja toistelija.

• Anonyymi

On toi tosiaan ärsyttävän yksitoikkoinen kopioitsija toi tikkukirjainpersu.

Mutta ehkä se sen tarkoitus onkin...

• Eli yhteistyötä ei tehdä, kun haluaa päättää itse asioista. Nimittäin silloin jos tehdään yhteistyötä, niin ei päätetä yksin asioista koska yhteistyössä pitää huomioida toisenkin mielipide. Se ei ole enää itsenäinen päätös.

Ilmankos niin moni persu on poikamies :)

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Eli yhteistyötä ei tehdä, kun haluaa päättää itse asioista. Nimittäin silloin jos tehdään yhteistyötä, niin ei päätetä yksin asioista koska yhteistyössä pitää huomioida toisenkin mielipide. Se ei ole enää itsenäinen päätös.

Ilmankos niin moni persu on poikamies :)

Tuossahan ei ole yksin päättämisestä mitään, vaan itse päättämisestä. Näköjään itsenäisten itse tekemien päätösten tekeminen on vierasta. Niissä voidaan huomioida muidenkin mielipiteen, mutta päätös ja sen tekeminen tulee olla silti itsenäinäinen, itse tehty. Hyväksyykö ne muiden mielipiteet. Se on itsenäisen, itse tehdy päätöksen pointti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toi tosiaan ärsyttävän yksitoikkoinen kopioitsija toi tikkukirjainpersu.

Mutta ehkä se sen tarkoitus onkin...

Ei se ole tarkoitus. Se on ominaisuus. Oppinut vain tuon yhden rakenteen ja toistaa sitä kun ei muuhun kykene.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan ei ole yksin päättämisestä mitään, vaan itse päättämisestä. Näköjään itsenäisten itse tekemien päätösten tekeminen on vierasta. Niissä voidaan huomioida muidenkin mielipiteen, mutta päätös ja sen tekeminen tulee olla silti itsenäinäinen, itse tehty. Hyväksyykö ne muiden mielipiteet. Se on itsenäisen, itse tehdy päätöksen pointti.

Olemme itse päättäneet vuonna 1994, että haluamme kuulua Euroopan unioniin.

Sulla meni saivarteluksi, kun puhutaan yksin päättämisestä joka on itse päättämistä, ja joka johtaa eristyksiin. Kuten sanottu, se ei ole tärkeää, päätetäänkö itse vai yhteistyössä muiden kanssa.

Tärkeintä on päätösten ja niiden seurausten laatu. Se että jos päättää asian itse, niin sehän ei ota päätöksen laatuun kantaa mitenkään. Nyt kun yhdessä toimitaan, saadaan hyviä asioita yhdessä päättämällä aikaiseksi.

Täysin harhainen "päätetään itse" -hokema. Siinä ei ole mitään sisältöä siitä, millaisia päätöksiä tulisi. Tämähän näkyi myös vaalituloksessa.

• Anonyymi

"PÄÄTETÄÄN ITSE" /S

VITTUMITÄSARKASMIA

• Anonyymi

EK-SY KOK
      nuo nyt ainakin menee itse päättämisen ohi...

• Anonyymi

Enää ei tarvitse miettiä ketkä päättävät persupuolueen olemassa olon tarpeettomana. Persuilla on valmis vastaus:
        "Päätetään itse!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enää ei tarvitse miettiä ketkä päättävät persupuolueen olemassa olon tarpeettomana. Persuilla on valmis vastaus:
        "Päätetään itse!"

Oliko tuo sinusta "fiksu" kommentti, jos oli niin mitä se sitten tarkoittaa ?

• Anonyymi

Päätetään itse-lippuja persulaiset heiluttivat persujen vaalivalvojaisissa sunnuntaina. Muistan nähneeni TV-lähetyksessä.

• Anonyymi

Ja entäs sitten ?

• Anonyymi

Päätin itse. Ei enää ääntä persuille,hyvä päätös!

• Anonyymi

Mistä persut luulee päättävänsä itse ? Purra päättää ja sai aikaan puolueen
      kannatuksen romahduksen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe