Emme ole kansana sotaintoilijoita .
Me,tiedämme mitä sota on ja siitä seuraava maan tuhoutuminen.
Emme ole kansana saaneet äänestää natosta emmekä Euroopan unionista.
Maassamme ei ole demokratiaa vaan hirmu hallitsijoiden päätöksiä.
Uskon että nyt jo oleva ja tuleva sukupolvi ,ei suvaitse tällaista.
Vaan he arvostavat Suomea Isänmaanaan ja osaavat hoitaa Suomen asiat, välttäen sotaa ja neuvotellen asioista.
Juuti tänään luin lehdestä ettei meillä maana eikä EUlla ole mahdollista vastata ,Venäjän ja kumppaneiden vastatoimintaan.
Katsoin karttaa jota näytettiin niin olemme EU alueella ,pikkuinen alue ja suurella osalla maista ei ole edes armeijaa.
Ei kannata uhota kun mittavasti isommat valtiot vastassa ,Venäjän kanssa.
Miksi siis lähdimmekään Ukrainan apulaisiksi?
Ukrainan tavoitteluun Natoon ja EU maaksi?
Suomalaiset haluavat rauhaa.
9
351
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, pienen Suomen ei vierasvaltojen kahinoihin eikä asioihin pidä nokkaansa työntää, varsinkaan omalla kustannuksellaan ja vastuullaan.
Puolueeton maa oli paljon fiksumpi veto! - Anonyymi
Ja miks joku korruptoitunut ukrimaa pitäs eu:hun saada ja itseppä alkoivat natoon hinkuamaan tietämiensä seurauksien uhalla.
- Anonyymi
Me emme ole sotakiihkoilijoita.
Valitettavasti Venäjän kansa on.
Venäjä on sotinut viimeisen 25 vuoden aikana mm. Ukrainassa, Georgiassa, Syyriassa ja Tsetseniassa.
Hyvät suomalaiset: Ei oteta mallia Venäjän sotaisuudesta eikä näistä "venäläisistä arvoista" eli militarismista ja äärinationalismista.- Anonyymi
Juuri näin. Ei oteta mallia Venäjästä eikä Putlerista.
- Anonyymi
Iltayrjöt ja Pelkosanomat on ainoat jotka runkkaa sille aatokselle että Suomesta tulee samanlainen pommikraatterien , hajonneen infran, ruumiiden ja romun täyttämä rytöslummi kuin Itä-Ukraihnasta
- Anonyymi
Shitti kirjoitus missä ei ole mitään perää, sotahullut.
- Anonyymi
Herran pelko ois viisauden alku eli ehkäpä miltei pelon loppu. Täytyisvalita pelkääkö Juamlaa vai pelkääkö kaikkea. Väärien asioiden pelko on sokeuttavaa mutta oikeiden asioiden pelko on silmiä avaavaa
- Anonyymi
Venäjä pelastaa Euroopan, mutta liian myöhään...Sen jälkeen kolmas "Aquilonin" [Pohjolan] kuningas, joka kuulee kansan valituksen
päätitteliään, nostaa erittäin mahtavan armeijan ja asettaa edeltäjiensä perinnettä
uhmaten melkein kaiken takaisin oikeille paikoilleen, ja suuri Vicar of hood laitetaan
takaisin entiseen tilaansa. Mutta autiona ja sitten kaikkien hylkäämänä hän kääntyy
löytääkseen kaikkein pyhimmän pakanallisuuden tuhoaman ja vanhan ja uuden
testamentin heitetyksi pois ja poltetuksi.'' Nostradamus - Anonyymi
Eikö Venäjä liene tulevassa Googin sodassa johtamassa joukkoja Israelin kimppuun, että sikäli ei kovin peisetti eikä Komfy valtio. leo meller siintä on joskus selittänyt mutta se on niin kiihkoantaumuskellista uppoutuilemista, se hänen tulituksensa ettei lopun ajan tapahtumien tapahtuilujärjestyksestä meinaa ottaa erkkikään tolkkua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579