Milloin nukkumaan?

Anonyymi-ap

Mihin aikaan köyhät menevät nukkumaan? Itse menen aina viimeistään klo 22:00 nukkumaan. Sitten voi herätä aikaisin pohtimaan niitä asioita, mitkä kullekin päivälle on asetettu eteen. Jos valvoo kovin pitkään, niin sitten ei jaksa nousta aikaisin. Aamulla on mahdollisuus tehdä ratkaisuja, jotka ajasta johtuen eivät olleet esim. edellispäivänä mahdollisia. Unessa ihminen voi myös levätä, jos ei ole niin kuuma, että pitää valvoa. Köyhyydessä parasta on nukkuminen ja herääminen. Haastavinta on olla ja päivystää alelaareja tai etsia vaatteita. Myös työnmatkat ja ravinto ovat todella kalliita.

18

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostan toimeentulolla olutta.

      Eläkeläispölvästi

    • Anonyymi

      Nukun päivät ja yöt ja illat juon olutta

    • Anonyymi

      Ostan toimeentulolla olutta

      Eläkeläispölvästi, savo.

    • Anonyymi

      Kun on niinkin köyhä ettei unta nää mutta on kerran heräävä.

    • Anonyymi

      Tässä lähen 12 jälkeen ostaan olutta ainakin 24päkin. Muutaman niistä juon ja syön vähän jauhomakkara makaroonisekotusta ja sitte unille. Ja illalla alan juomaan olutta kunnolla ja juon yö. Ei tartte töihin mennä kun rytmi on ihan sekasin kun seinäkello. Mutta yöllä mukavampi juua olutta ja körryyttää sätkää.

    • Anonyymi

      Aamulla on hyvä mennä nukkumaan, ja samalla voi laittaa ikkunat kiinni että pysyy lämpö ulkona paremmin.

    • Anonyymi

      Pyrin nukkumaan mahdollisimman paljon ja nähdä unia lihiksestä kahdella nakilla&jäätävän kylmästä punaisesta maidosta.

      pervokki, savo.

    • Anonyymi

      Ostan toimeentulolla olutta.

      Eläkeläispölvästi🙉

    • Anonyymi

      Joskus on tullut nukuttua jopa 12h, mutta silloin on ollut esim. sairaana. Sairaaksi voi tulla, jos ei osaa kertoa lääkärille mitä lääkettä tarvitsee.

    • Anonyymi

      Taisi jäädä näin kuumalla yöunet vähäisiksi, mutta onneksi voi ottaa univajeen
      korvaavan 1-2 tunnin päikyt, niin taas on olo energinen ja letkeä.
      Ei ole mitään kaavamaista unijaksoa, vaan loikoillaan silloin kun nukuttaa.
      Jos yöllä herää niin voi katsella vaikka tunnin pari telkkua ja sitten vaikka
      mennä uudelleen aamunokosille.

    • Anonyymi

      Kalastan ja homoilen tosi paljon ja jos aikaa jää niin pelaan pleikkaria.Ei kiinnosta muiden kommentit.Oon joskus ollu myös homolutka.

    • Anonyymi

      Ihan niinkuin sinäkin, toinen köyhä, klo 22.00

    • Anonyymi

      Myös 22:00 ja herään 06:00-07:00.

    • Anonyymi

      Itse olen pitänyt vuorokausirytmistä vieläkin mahdollisimman tiukasti kiinni, vaikka olen ollutkin jo useamman kuukauden työttömänä.
      Ihan sillä, ettei pääse laiskistumaan, kun olisi hitonmoinen opettelu taas työssäkäyvän unirytmiin, kun jossain vaiheessa pääsee takaisin työelämään.
      Ja muutenkin, on kyllä kiva arkenakin herätä aikaisin, vaikka mihinkään ei tarvitse mennä (lue: ei tarvitse lähteä joka aamu töihin). Päivä menee jotenkin hukkaan, jos nukkuu edes aamukymmeneen saakka.
      Toki joskus tulee herkemmin nyt "hemmoteltua" itseään välillä. Eli jos telkusta tulee joku hyvä elokuva, mikä alkaa vaikka klo22 ja loppuu puolilta öin, niin katson sen.
      Mutta 9 iltana kymmenestä menen myöskin siinä klo 21-22 nukkumaan ja herään aamulla viimeistään klo 7. On vain hitosti mukavempi vrk-rytmi kuin että valvoisi vähintään puoleen yöhön joka ilta ja nukkuisi aina vähintään kymmeneen aamulla.

    • Anonyymi

      Menen nukkumaan 23.000 aikaan ja herään 06.00 aikaan. Lähden heti aamulla kalaverkot nostamaan, pitää nostaa ne aikaisin aamulla aina.

      • Anonyymi

        Kesäisin parhaimpia aamuja on sellaiset, kun herää hiton aikaisin ja lähtee kalastamaan.
        En nyt kalasta pyydyksillä, mutta virveli ja mato-onki on mun juttu. Ja no, kyllä mä talvella pilkinkin joskus.
        Mutta usein kesäisin heräilen jo neljän viiden välillä aamusta, rauhallinen heräily ja nautiskelen kahvit ja syönkin jotain. Ja sitten kuuden kieppeillä jo kalavehkeiden janssa vesistön ääreen ja kalastamaan.
        On niin hiton mukavaa ajankulua, ettei tosikaan. Ja yleensä saan ainakin hieman saalistakin, eli saa ruokaakin pöytään.
        Joskus saalis on tyyliin 1 hauki ja pari ahventa, joskus taas useampi kilo ahvenia tm ruokakalaa.
        Työssäkäynti tosin hieman "haittaa" harrastusta, mutta viikonloppuisin ja lomalla on ihan ehdotonta puuhaa, aamuyöstä jo kalastelemaan.


    • Anonyymi

      Näin kesähelteellä heräilen jo klo 4-5 välillä, aikaiset kesäaamut on mukavia ja silloin viileämpääkin. Menen nukkumaan jo siinä klo 21-22 niin hyvin onnistuu varhaiset kesäaamun herätykset.

    • Anonyymi

      Lähde töihin sitten jos olet virkeä kesäaamuna äläkä möllötä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe