Oikeudessa siitä joutuu kyllä maksaan mut silti naistenkin on syytä varautua sopivalla esineellä . Motto on . Mua ei kourita .
Miehenä heterona sanon jotta jos mua esimies tai joku kourii niin nyrkkiä saa !.
15
136
Vastaukset
- Anonyymi
Että kehtaat. Pienestä hellyyden elesta turpaan. Miten suvaitsematonta!
Kyllä se varmaankin tarkoitti että jos jotakuta haluttaa niin nyrkkiä saa, sitä fistingiä siis. Ei kai siitä kukaan kieltäydy jos itse ensin on aloitteellinen, eihän?
- Anonyymi
Vilenille ei kukaan mahda mitään Se on tääysin viidakon villi. Ainakin uutisten mukaan.
Ilmekin on kuvissa just niin agenttimaisen salaisen villi.- Anonyymi
Minä ostin aikuistu alle tytölle hedelmävietsen .
- Anonyymi
Ja Vilen on kokoomuksen suojeluksessa.
Järjestetään suojatyöpaikka Suomeen
Hyvä veli verkosto toimii
- Anonyymi
En juurikaan koskaan ole ollut milläsinkään kourimiesesta tai vastaavasta
Työpaikalla herjaaminen on sitä mitä minä en siedä enkä hyväksy!
Tulen sanomaan takaisin niin pahasti kuin osaan!- Anonyymi
Itseäni ei ole kourittu, mutta olisin otettu jos joku nainen kävisi kiinni ja alkaisi puristella ja kouria. Olen miespuolinen käteenvetäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni ei ole kourittu, mutta olisin otettu jos joku nainen kävisi kiinni ja alkaisi puristella ja kouria. Olen miespuolinen käteenvetäjä.
Miehenä kyytiä saa jos mies mua kourii .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä kyytiä saa jos mies mua kourii .
Häh?
- Anonyymi
Kumihanskat käteen tulkaa tuonne huoneeseen sanoi tulli Australiassa eräälle suomalainen
- Anonyymi
Huoli pois. Olet niin tyhmä, ettei sinua kouri yksikään nainen tai edes mies missään ikinä.
- Anonyymi
Jos nainen on alainen, kuten Vilenin tapauksessa esimerkiksi.
Naista ei ensinkään usko kukaan, pelottaa irtisanoutuminen, kun työ todistus voi olla huono
Nuoret vasta työelämässä aloittaneet ovat surkeimmassa tilanteessa
Ei väkivalta auta, joutuu syytteeseen
Tätä naisten alistamista töissä on ollut iät ja ajat - Anonyymi
Entä jos esinainen kourisi. Saisiko turpaan vai jonnekin muualle? Taitaisit juosta ressukka karkuun!
- Anonyymi
Raskasta on mennä joka aamu töihin, jos tietää että töitään ei voi rauhassa tehdä
Pitää sietää härskejä juttuja, köpelöimisiä, ym paskaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301252Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62849
- 49811
- 50806