Kerron nyt todellisen tapahtuman vuodelta 2003.
Aamulla n.klo.6.30(päivää en muista,arkipäivä kuitenkin) ilma oli jotenkin keltaisempi kuin normaalisti ja omituinen sähköisyys tuntui ja lisääntyi nopeasti kehossa.
Televisiosta tuli chat-keskustelua, ilmeisesti
MTV3- tai 4- kanavalta. Havaitsin oudon asian: Chat- keskustelun vieritys pysähtyi ajatuksen voimalla - useaan kertaan. Tämä on todellakin totta!
Tapahtui myös jotain muuta, mutta jätetään se
nyt kertomatta - tämäkin voi kuulostaa liian omituiselta ja keksityltä jutulta - mutta ei
ole keksittyä - eikä myöskään kuviteltua.
Ohjelman juontaja valitti outoa ujellusta,
joka kuuluikin selvästi, kun kuuntelin kuulokkeilla ohjelmaa.
Päivämäärää tai viikonpäivää en muista, mutta Aira Samulin oli vieraana kys.ohjelmassa (tai sitten vastaavassa ohjelmassa toisella kanavalla) ja Jouko Ahonen oli vieraana YLEn aamu TV:ssä.
Ilmassa muuten oli myös outo tuoksu, joka
oli oletetavasti fotoni- eli valoenergiaa.
Kehon "sähköisyyttä" ja tuoksua kesti parisen tuntia.
Varmaa on se, että tietoisuuden värähtelytaso nousi äkillisesti ja voimakkaasti, mutta entä
muu - miten se on selitettävissä?
JUMALA
12
609
Vastaukset
- selitykseni
...on seuraava:
Ihmisen näkymättöminä seuralaisina on muunmuassa Henkimaailman edustajia, joiden jumalallisiin tehtäviin kuuluu tarkkaileminen, huomaamaton ohjaus ja opastaminen(joskus näkyvämpikin).
Nämä erilaiset ja eritasoiset olennot ovat kaikkialla läsnä ja ovat myös välittömässä yhteydessä toisiinsa - ja ihmisiin.
JUMALA= Mitä korkeampi tietoisuuden värähtelytaso esimerkiksi ihmisellä (tai muulla olennolla) on, sitä korkeampaa jumalallisutta tämä edustaa.
Ihmisessä jumalallisuutta puhtaimmillaan edustaa Korkeampi- ja Todellinen Itse.
On olemassa lukuisia fyysisen tason ulottuvuutta korkeampaa ulottuvuutta edustavia olentoja, joita ei ihmis-silmin tavallisesti nähdä (Suuret Valo-olennot, Henkiolennot, Enkelihierarkiat jne).
Universumi(-t) ovat käsittämättömän laajoja kooltaan, joten lienee mahdoton edes kuvitella millaisia ovat kaikkein kehittyneimmät-, voimakkaimmat- ja jumalallisimmat olennot maailmankaikkeudessa.
Onko sellaisia nyt täällä, kun elämme muutoksen aikaa?Vaikka puhut Jumalasta ja henkimaailmasta, tekstisi menee pieleen raamatulla tarkasteltuna monessa kohdassa.
Jumala ei ole jokin värähtelytaso, hän on persoona. Taivaan Isä, jolla on ainutsyntyinen Poika Jeesus, ja Pyhä Henki on se muoto Jumalasta, joka vaikutta uskovissa.- muustakin
jumalan-tulenkantaja kirjoitti:
Vaikka puhut Jumalasta ja henkimaailmasta, tekstisi menee pieleen raamatulla tarkasteltuna monessa kohdassa.
Jumala ei ole jokin värähtelytaso, hän on persoona. Taivaan Isä, jolla on ainutsyntyinen Poika Jeesus, ja Pyhä Henki on se muoto Jumalasta, joka vaikutta uskovissa.Maasta Kuuhun on matkaa 1,2 valosekuntia ja maasta aurinkoon Aurinkoon muistaakseni 8,4 valosekuntia.
Linnunrata -galaksin pituus on 100 000 valovuotta
ja matkaa Andromedan galaksiin - joka on lähin suuri galaksi - on 2 400 000 valovuotta.
Tähtijärjestelmiä/Aurinkokuntia on Linnunradassa
arviolta 200 000 000 000 - 300 000 000 000.
Kaukaisin ihmisen havaitsema galaksi sijaitsee
9 000 000 000 valovuoden päässä Maa-planeetasta
ja se on kooltaan tuhatkertainen Linnunrataan verrattuna.
Galakseja on ilmeisesti tuhansia miljardeja - tai vieläkin enemmän.
Universumejakin on joidenkin lähteiden mukaan olemassa Kaikkeudessa lukemattomia...
- - -
Onko Taivaan Isä, josta puhut - persoona, joka todellakin näkee itse samanaikaisesti kaiken? - Aurinkoon
muustakin kirjoitti:
Maasta Kuuhun on matkaa 1,2 valosekuntia ja maasta aurinkoon Aurinkoon muistaakseni 8,4 valosekuntia.
Linnunrata -galaksin pituus on 100 000 valovuotta
ja matkaa Andromedan galaksiin - joka on lähin suuri galaksi - on 2 400 000 valovuotta.
Tähtijärjestelmiä/Aurinkokuntia on Linnunradassa
arviolta 200 000 000 000 - 300 000 000 000.
Kaukaisin ihmisen havaitsema galaksi sijaitsee
9 000 000 000 valovuoden päässä Maa-planeetasta
ja se on kooltaan tuhatkertainen Linnunrataan verrattuna.
Galakseja on ilmeisesti tuhansia miljardeja - tai vieläkin enemmän.
Universumejakin on joidenkin lähteiden mukaan olemassa Kaikkeudessa lukemattomia...
- - -
Onko Taivaan Isä, josta puhut - persoona, joka todellakin näkee itse samanaikaisesti kaiken?8,4 valominuuttia - ei sekuntia.
- Kertoja
jumalan-tulenkantaja kirjoitti:
Vaikka puhut Jumalasta ja henkimaailmasta, tekstisi menee pieleen raamatulla tarkasteltuna monessa kohdassa.
Jumala ei ole jokin värähtelytaso, hän on persoona. Taivaan Isä, jolla on ainutsyntyinen Poika Jeesus, ja Pyhä Henki on se muoto Jumalasta, joka vaikutta uskovissa.Näyttää siltä, että osa ihmisistä pelkää totuutta ja todellisuutta, suojellakseen maailmankuvaansa,
instituutiota, valta-asemaansa tai muita etujaan
- tosiasioista ja totuudesta välittämättä.
Lienee selvää, että mitään persoonallista koko maailmankaikkeutta tarkkailevaa olentoa ei ole
- Hengellinen Hierarkia sen sijaan on.
Jumala ei ole värähtelytaso, mutta ihmisten paluu täyteen tietoisuuteen tulee muuttamaan paljon ja lopettanee spekulaatiot siitä mikä Jumala on. - toinen...
Kertoja kirjoitti:
Näyttää siltä, että osa ihmisistä pelkää totuutta ja todellisuutta, suojellakseen maailmankuvaansa,
instituutiota, valta-asemaansa tai muita etujaan
- tosiasioista ja totuudesta välittämättä.
Lienee selvää, että mitään persoonallista koko maailmankaikkeutta tarkkailevaa olentoa ei ole
- Hengellinen Hierarkia sen sijaan on.
Jumala ei ole värähtelytaso, mutta ihmisten paluu täyteen tietoisuuteen tulee muuttamaan paljon ja lopettanee spekulaatiot siitä mikä Jumala on.asia on sitten se, mikä kaiken elollisen yhdistää.
Esimerkiksi telepaattiset kyvyt tulevat ihmisillä voimistumaan tietoisuustason nousun myötä.
Tekstisi kuulostaa epäilyttävältä.
- Kertoja
Se on kuitenkin totta!
Lisättäköön, että chat-tekstitystä pysäyttelivät
useat muutkin henkilöt itseni lisäksi - siltä se ainakin näytti.
Tuona aamuna osoitettiin konkreettisesti todeksi esimerkiksi se, että Maaplaneetan- ja ihmisten tietoisuuden värähtelytasoa todellakin tullaan kohottamaan.
Miksi asiasta ei puhuta yleisemmin?
Se onkin hyvä kysymys!
- Kertoja
En kerro kaikista kokemuksistani - mutta
ne viittaavat hyvin vahvasti siihen, että
jokin voimakas Yliäly tai Korkeampi voima
ohjaa tapahtumia (=LUO AJATUKSELLA)ja myös
tarkkailee kaikkea (ja kaikkialla).
Itseasisassa Ei -uskovaisenakin olen tästä asiasta täysin varma:
Näkymätön- ja läsnäoleva maailma, jolla on näkyvään maailmaamme hämmästyttävä voima ja vaikutus.
Noiden voimien vaikutusta ja toimintaa nimitetään Jumalaksi - ja hyvällä syyllä!
Kaikesta huolimatta ihmisellä on kuitenkin OSITTAIN vapaa tahto, ja maailma onkin ehkä eräänlainen koekenttä: Kuka ymmärtää moraalisen vastuunsa - ja myös toimii sen mukaisesti.
Muutama vuosi sitten olisin suhtautunut skeptisesti esimerkiksi Raamattukoodiin,
josta nyt keskustellaan esim. profetia-
palstalla - en kuitenkaan välttämättä
enää - nimittäin...
...tuo Korkeampi Voima viestii olemassa- ja läsnäolostaan esim numerosarjojen avulla.
Esimerkki elävästä elämästä:
Kirjoitin Jippiin Salaliitto- foorumille yhden ensimmäisistä viesteistäni täysin "sattumalta"
22.2. klo.22.22.Viestissä epäilin Irakin sodan motiiveja(kuten monet muutkin hieman ennen sodan alkua).Vuodessa on vain kaksi ajankohtaa, jolloin tuonkaltainen numerosarja on mahdollinen eli 11.1 klo.11.11 ja 22.2 klo.22.22.- wars
Huoh..! Noin siinä sitten käy kun katselee star warsia liian diipillä otteella. Poika on Jedi! Onko lasermiekka jo tilattu? Sätkää polteltu?
- seppo
Salaliitoja! Ja Jumalia chattipalstalla! Numerosarjoja! Missähän aineissa sitä ollaan?!
.
Kun aikoinaan vuonna 1971 olin tullut syvään hengelliseen herätykseen ja lukenut tarkkaan miettien koko Johanneksen evankeliumin läpi, niin uskoin siihen.
Pohtiessani juuri Tekun 3.:n vuosikurssin tenttikauteni väliin tulleen pääsiäisviikon keskiviikkona, että mitä muuta Yeshua Messias voisi minulle henkilökohtaisesti merkitä, kuin sitä, että olen juuri menossa Hänen ansionsa vuoksi 5-päiväiselle pääsiäislomalle, sain kohdata Hänet silloin Hesassa odotellessani linja-autoa Lasipalatsin seinustan vieressä (baari Meteorin lähistöllä).
Hän ilmestyi ikäänkuin sumupilvestä. Muuten kirkkaana iltapäivänä jalkakäytävälle ilmestyi kuin tyhjästä sumupilvi, jonka haihduttua sen sisältä paljastui vaalean siniharmaaseen pukuun pukeutunut harmaatukkainen noin 50-vuotias mies.
Hän käveli rauhallisesti luokseni katsoen koko ajan minua suoraan silmiin ja pyysi saada 5 penniä rahaa yösijaa varten, sillä vain sen verran Häneltä uupui 4 mk:n yösijamaksusta. Näin hänen silmistään, että kyseessä ei ollut ihminen. Sellaisia sinisiä silmiä, joista loisti valo jo kaukaa, ei unohda koskaan !
Kaivoin lompakkoani ja olin juuri aikeissa ottaa esille 5 mk setelin, mutta ennen sitä Hän sanoi: "Vain 5 penniä, ei enempää !" Silloin tajusin, että puhuessaan Hänen suunsa oli kiinni ja ettemme olleet kommunikoineet lainkaan suullamme eli äänellämme puhuen, vaan pelkästään ajatuksilla viestittäen alusta alkaen !
Kun tämän tajusin, niin kauhistuin sitä, että kuka edessäni oikein on. Nostin katseeni Häneen ja näin hänen katsovan suoraan silmieni kautta sieluni pohjaan saakka ja samalla kaikki pahat tekoni tulivat kuin filminauhana esille. Sitten Hän sanoi sanansa rauhallisella äänellä, rakkautta ja sääliä tulvillaan: "Totisesti, sinä olet suurisyntinen ihminen."
Tunsin Hänen pyhyytensä niin läpitunkevana, että häveten painoin katseeni maahan ja etsin silmilläni pientä maanrakoa, voidakseni paeta Hänen kasvojensa edestä. Silloin aivan yllättäen minusta - sisimmästäni - astui esiin voimallinen Henki, joka vastasi Hänelle minun puolestani: "Totisesti minä olen suuri syntinen ihminen, mutta minä turvaan kaikessa Jumalan armoon."
Tuokin viestiminen oli ajatuksen tasolla ja sen kuullessani hämmästyin vielä enemmän ja tartuin heti noihin sanoihin, sanoen Hänelle ajatuksissani: "Juuri niin, minä olen suuri syntinen ihminen, mutta minä turvaan kaikessa Jumalan armoon." (Mikä helpotus tuo sanoma olikaan !)
Ihmeiden tapahtumaketju jatkui seuraavasti: Sanottuani nuo sanat (ajatuksissani) kuulin edelleen minua puolustavan Hengen sanovan Hänelle: "Isä, minulla on raskasta olla tässä maailmassa. Ota minut pian takaisin luoksesi."
Kuullessani Hengen puhuttelevan Häntä Isäkseen, tajusin Hänen olevan Henkien Isä eli Jumala. Miten ihanan syvä rauha Hänen edessään seisoessani tuntuikaan minut täyttävän ja minua ympäröivän. Hän katsoi kauan minua edelleen syvälle silmiin ja oli vaiti. Koin Hänestä virtaavan ennenkäsittämätöntä rakkautta ollessani Hänen silmiensä tarkkailtavana. Sitten otin lompakosta esille kaikki kolikkoni yhteensä 7 penniä ja annoin Hänelle sanoen: "Ota nämä kaikki, että varmasti riittää !"
Olisin näet tahtonut antaa hänelle kaikki rahani, mutta Hän ei tahtonut niitä. Tilanne oli sikäli ongelmallinen, että olin luvannut Yeshualle saman päivän aamuna toteuttaa Hänen opetustaan Vuorisaarnassa ("Anna sille, joka sinulta anoo!") antaa kaikille pummeille kaksi kertaa sen summan kuin he pummaavat, jos mulla vain on siihen varaa ja nyt en voinut antaa 10 penniä (joka sekin olisi ollut naurettavan vähän), koska mulla oli vain 7 penniä, eikä Hän tahtonut seteleitä, eikä enempää kuin 5 penniä.
Kun annoin nuo 7 penniä Hänen käteensä, hän katsoi minua suuresti ihmetellen, otti rahat ja pani ne taskuunsa. Sen jälkeen Hän käveli rauhallisesti Mannerheimintien suuntaisesti (Nykyisen Foorumin suuntaan, jota ei silloin ollut). Katselin Hänen jälkeensä, että katoaako Hän samalla tavalla kuin Hän tulikin. Noin 30 m:n päässä Hän kääntyi minua kohden, nosti oikean kätensä taivasta kohti ja huusi sanoen: "Totisesti, me tapaamme vielä !"
Sitten Hän jatkoi matkaansa lopulta kadoten näkyvistäni ihmisten sekaan.
Siis miettiessäni, että mitä muuta Yeshua Messias voisi minulle merkitä, sain tavata Henkien Isän ihmiseksi verhoutuneena Hesan kadulla iltapäivän aikaan auringon paistaessa keväiseltä sinitaivaalta.
Kertomukseni voi tuntua useimmista lukijoista uskomattomalta ja uskon, että sen voivat käsittää vain ne, joille Yeshua on jollain muulla tavalla konkreettisesti ilmestynyt.
Siunausta Yeshuassa !
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943772
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453154Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002797Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572440- 1342437
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212294Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232286- 642080