– opiskelijat saavat oppia teurastamisesta kotona. Siinä nyt niin ihmeellistä ole, aina niin tehty, varsinkin ennen kun ei ollut moderneja teurastamoja. Lihaa yritettiin tehdä suurin elkein, se jäi mahdottomana. Ei auta asiaa jos sokerinpalan kokoinen saatiin aikaiseksi kalliilla rahalla, sekään aitoa. Se haudattu. Aina maataloissa teurasttettu, nykyään elikot viedään rekoilla vastaavaan suuriin teurastomoihin.
Ilman lihaa ihmiskunta ei pärjää. Liha ja maito tärkeitä. Aineita joita ei voi jäljitellä.
itsekkin nyt olen painoani laskenut, en ruokatottumuksia isommin muutaen, vaan pienemmin annoksin, suuremmat välit ateriointiin, hyvin toimii, nyt 8 kg pudonnut 115 kilosta, tarkoitus sataankiloon päästä. Siinä painonpudotuksessa ei ole mitään poppakonsteja, vain vähemmän syötävää. Ennenkään ole epätervellistä rasvaa niin käyttänyt, nin ei poikkeavuuksia, kaljaa ja vinettoa en käytä lainkaan. Hiilihydraatteja voi syödä -perunaa ihan hyvin, jopa hyvää laihdutajille, viimeisin sanoma. Isokokoisena en saakkaan painoa maratoonareitten lukemiin. Lihaa ja maitoa pitää olla, se pitää tiellä, pieninkin annoksin esim ihan kasvisruualla jotka luulevat pärjäävänsä, ei pärjää sen niin monet todenneet. Meillä syödään kasviksia ja metsämarjoja paljon, ne hyvä lisä, jopa tarpeellinen. Paikat pysyneet hyvässä kunnossa, iho ja muut. Lääkärin tarkastuksissakin vain hyvää tulee, jotka vuoden välein. Vaimon kanssa paljon samoillaankin, mm tänään, kun olemme reissussa se mukava lisä päivien asuntoautossa matkustamiseen. Olemme nyt pohjois-norjassa.
Lihasta ruoaksi
Anonyymi-ap
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se menee.
- Anonyymi
Hyvä ruoka terveyden A ja O.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958