KIRJEEN LUNASTAMINEN

Anonyymi-ap

laitoin tuttavamiehelle kirjeen postissa ja laitoin siihen 3 postimerkkiä, että menee varmasti perille. kouri oli niin iso ettei ollut mahtunut postiluukusta ja posti laittoi lapun hänelle että voi 5 eurolla lunastaa kirjeen postista. hän soitti ettei lunasta, kun ei ollut sitä viittä euroa. kun oli juonut rahansa.

20

265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huono vitsi.

    • Anonyymi

      EI OLE VITSI

      • Anonyymi

        On.


      • Anonyymi

        Vitsi on


    • Anonyymi

      Ei ihme että jotkut ovat köyhiä.

    • Anonyymi

      siinä kirjeessä oli synttärilahja sille miehelle. ei vastaa enää puhelimeenkaan, kun sitä varmaan hävettää, kun ei ole pystynyt sitä lunastamaan. kaverini kanssa tuumailtiin, että olis vähän pitänyt narrata sitä miestä ja laittaa tekstiviesti, että kirjeessä oli rahaa 50e, niin olis varmaan hakenut sen ja lainannut sen 5e jostain. on sen verran kaljaanmenevä, että kyllä raha olis kelvannut.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


    • Anonyymi

      musta on loukkaus jos ei lunasta kirjettä. kaljanjuonti tärkeämpää kuin ystävyys.

      • Anonyymi

        Minusta ei. On lähettäjän vastuulla postimaksu on riittävä. Olettaen aloitus totta kyseessä on maksikirje joka tavalla tai toisella muilutettu postin kuljetettavaksi alihinnalla.


    • Anonyymi

      hän on ajatellut, ettei kirjeessä ole niin arvokasta, ettei kannata vitosta uhrata..

    • Anonyymi

      ei olis pitäny laittaa koko kirjettä ja muistaa ystävää. mun vikahan se oli jos mun vaaka ei antanut oikeaa tulosta. no kantapään kauttahan sitä oppii asioita. enpäs laittele kirjeitä enää omalla vaaalla punnittuja, kun ei oikeata painoa näytä. varmaan patteri huono.

      • Anonyymi

        Miten jaksat jatkaa tyhmää vitsiäsi.


      • Anonyymi

        Vaaka ei tuossa tilanteessa olisi auttanut mitään. Postiluukku määrittelee kirjeenä jaettavan lähetyksen koon, vaaka vain sen postimaksun minkä joutuu määrittelemään painon mukaan. Seuraavan kerran kun isompia kirjeitä lähettelet testaapa meneekö se ovessasi tai luukullisessa postilaatikossasi olevasta postiluukusta takertelematta läpi ja jos menee niin silloin voit sen kirjeenä lähettää. Postin sivuilla on kirjemaksut luetteloitu ja sieltä löytyy myös kirjeen enimmäismitat ja paino.


    • Anonyymi

      Mihinkäs se kirje sitten menee jos saaja ei sitä lunasta. Serkulta tuli joulukortti ilman postimerkkiä kun vahingossa oli unohtanu,naurettiin tota kylläkin.

    • Anonyymi

      Alottajalta oma kämmi miksei lähettänyt postin toimipisteessä ja nälvii jotain toisen alkoholinkäytöstä.

    • Anonyymi

      Olisiko nyt ihan peiliin katsomisen paikka, sieltä löytyy tilanteeseen syyllinen. Miksi lähetit niin suuren kirjeen, ettei sitä kanneta kotiin sillä postimaksulla.
      Postin sivuilta löytyy lähetysten mitat ja postissa ne myös ilmoitetaan. Ei varmaan tullut myöskään yllätyksenä, että vastaanottajalla rahat vähissä.

      Posti on mennyt muutenkin tosi kalliiksi, että kannattaa lähettää tuollaiset isommat kirjeet pakettiautomaattiin, menee halvemmalla ja tuttava voi avata koodilla sen pakettiautomaatin kauppareissullaan.

    • Anonyymi

      Postin toimipisteessä lähettää kirje eikä itsellä mitän maksua mennyt kun ei mahtunut postiluukusta vaan tuli ilmoitus koska olen paikalla niin tuodaan. Taitaa kireen lähettäjä itse olla päihdeongelmainen.

      • Anonyymi

        Aloittaja on juoppo ja humalassa keksii satuja tänne. Ei ole mitään lähettänyt.


    • Anonyymi

      Lähetin auton korjauskirjan postin kautta hinta 15,40!!!! Oli paketoitu ja osoitetiedot,vastaanottajan puh.numeroa ei ollut.Sekin oli erikseen hinnoiteltu!

    • Anonyymi

      kirjeen hakupäivä mennyt umpeen. ei ole soittanut, ei vastaa puhelimeen eikä tekstareihin. olisin tarjoutunut maksamaan sen vitosen hänen tililleen, mutta ei ole kuulunut mitään. kannattikohan hänen uhrata 20 vuoden ystävyys yhden vitosen takia. en tiedä onko hakenut vai ei kun ei ole kuulunut mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe