Onko hääjuhlia luvassa palstan sinkuille kesällä???

Anonyymi-ap

Ei meikäläisellä ainakaan. Serkkujen lapset alkaa oleen naimaiässä, mutta ei varmaan ihan muutamaan vuoteen mene naimisiin.
Meikäläinen ei ainakaan aio hääjuhliin osallistua ja miksi tulisi edes kutsua, kun
eivät ole olleet muutenkaan kanssani tekemissä.
Kevät talvella kävin serkun uutta asuntoa katsomassa, kun jouluna käydessään totesi, että muuttavat ja totesi, että tule käymään.
Sitten, kun kävin, niin eipä ollut serkun vaimo kotona, eikä tytärkään.
Tiesivät kyllä, että olen tulossa, kun ilmoitin ennen tuloani muutama päivä aikaisemmin ja oli sunnuntai eli ei ollut edes työpäivä.
Eli se jo osoittaa, etteivät halua olla kanssani tekemissä, joten tuskinpa meikäläistä niissä häissä nähdään ja tuskinpa mitään hääkutsua lähettävät, kun eivät ole olleet vuosiin missään tekemissä kanssani.
Häihinhän kutsutaan omat vanhemmat, isovanhemmat, siskot/veljet ja hyvät ystävät, eikä meikäläinen niihin kuulu.
Ei edes kiinnosta mitkään hääjuhlat, varsikaan kesähäät, joissa puku päällä läkähdytään kuumuuteen, hikoilaan ja iho on tahmea.
Sitäpaitsi tämä serkku on meikäläistä huijannut, että ei kiinnosta senkään takia osallistua!!!

79

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

korkea-arvoisen sormus jos on on oikeassa etusormessa joku

• Anonyymi

Jos on oikeassa etusormessa joku sormus se tarkoittaa ettaa määrääväsvässä asemassa jossain organisaariossa.

• Anonyymi

muita juhlia.. mutta niin tosiaan pitää mennä välillä lepääpään kun aika lämmintä.
      sisä 30.0 ulko ulko 48.3 celsiusta

• Anonyymi

Luojan kiitos ei. Häät ovat aina ihan hiivatin tylsiä.

• Ei ole häihin kutsuttu.

• Luuletko että sinne kiinnostais edes mennä?

• Luuletko että siinä yhteydessä kiinnostaa. Ja toisekseen, jos hän ei halua nähdä minua, niin mitä väliä...

• Mä meen hautaan. Ei kiinnosta enää elää.

• Taidat tuntea hänet hyvinkin?

• No kyllä olen siitä hyvin tietoinen... Tiedän paljon enemmän kuin sä.

• Ja sä haluat vain mulle pahaa oloa.

• Mä saan täällä sinkut palstalla puhua sinkkuudesta jos tahdon.sun ei tartte tulla häiriköimään yhtään.

• Olenko väittänyt jotain sellaista?????

• Minusta sinä häiriköit mustasuden kimpussa, sulla menee minun mielestä ihan överiksi ja yli toi hänen sättiminen ja alituinen hiillostaminen. Puret purtuasi päästyäsi heti uudestaan. Mikä sua ahdistaa? Mikset anna toisen olla rauhassa?

• Älä koita, anna hänen olla. Mua sattuu nähdä väkisin käännytystä mikä satuttaa J:a. Anna hänen toipua rauhassa.

• En mene. En kuitenkaan jaksa katsella miten hiillostat häntä, kun asia ei sulle edes kuulu!

• Meinaatko että sun touhut joten häntä edesauttaa toipumaan tai ylipäänsä voimaan paremmin? Mä nään tuon sun touhun kiusaamisena, tahallaan toisen härnäämisenä ja suolaa haavaan heittelynä enkä tykkää yhtään siitä. Sori vaan mutta näin koen.

• Täytyykö sinunkaan?

• Kukaan muu ei jankuta järkeä, ihminen on mikä on eikä kiusaamalla ainakaan paremmin voi. Eikä kiusaajakaan ole välkky vaan taukki. Jos ei osaa lopettaa.

• Oho, mutta kyttäät häntä. Stalkkeri?

• Miksi sinä jankutat heistä? Onko ne jotain kumppaneitas vai ootko vaan sairaalloisen utelias?

• EivorCreed kirjoitti:

Miksi sinä jankutat heistä? Onko ne jotain kumppaneitas vai ootko vaan sairaalloisen utelias?

Enemmän mua huolettaa täysin ulkoouolisten sekaantuminen toisten elämään, kun asianomaisten mähinät ehkä keskenään.

• Viimesin profiili aikoihin mitä oon vilkassut on Haaveilijan, sitä ennen on ainaskin vuosi kun oon avannu profiilia.

• Anonyymi

kun sä menet mustasuden profiiliin ne viestiketjut näkyy siinä.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Enemmän mua huolettaa täysin ulkoouolisten sekaantuminen toisten elämään, kun asianomaisten mähinät ehkä keskenään.

Toi ei tule auttamaan mitään. Täällä on itsekukanenkin yrittänyt saada tuota tajuamaan lopettaa tuon jatkuvan nettajauhamisensa, mutta ei se mitään auta. Niin kauan kun susi itse ruokkii tuota reagoimalla noihin juttuihin, niin se ei tule loppumaan.

• Ja sä oot nyt palstapoliisi? 😂

Poliisit on enimmäkseen psykopaatteja kusinulleja virkaintoisia paskalakkeja, muutama poikkeus saattaa löytyä. Mut noin yleensä en tykkää virkaintoisista mulkuista sinisessä työasussa.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Viimesin profiili aikoihin mitä oon vilkassut on Haaveilijan, sitä ennen on ainaskin vuosi kun oon avannu profiilia.

mä aloin seurata mustasutta kun hän viime vuonna kirjoitteli 11 vuotiaan tytön kanssa täällä

• Anonyymi kirjoitti:

Toi ei tule auttamaan mitään. Täällä on itsekukanenkin yrittänyt saada tuota tajuamaan lopettaa tuon jatkuvan nettajauhamisensa, mutta ei se mitään auta. Niin kauan kun susi itse ruokkii tuota reagoimalla noihin juttuihin, niin se ei tule loppumaan.

Aina voi hypätä yli, mutta kiusaamiset pistää silmään. Eikä ne tunnu kivoille vierestä katellenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

kun sä menet mustasuden profiiliin ne viestiketjut näkyy siinä.

En ole menossa, ei kiinnosta vakoilla muita.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Aina voi hypätä yli, mutta kiusaamiset pistää silmään. Eikä ne tunnu kivoille vierestä katellenkaan.

Saat sä titysti tuon kanssa jauhaa ja kiistellä, jos haluat. Sitä "iloa" ei kukaan sulta kiellä, mutta hyötyä siitä ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

mä aloin seurata mustasutta kun hän viime vuonna kirjoitteli 11 vuotiaan tytön kanssa täällä

Aha. Mutta kiusaat aikuisesta Netasta?

• Anonyymi kirjoitti:

Saat sä titysti tuon kanssa jauhaa ja kiistellä, jos haluat. Sitä "iloa" ei kukaan sulta kiellä, mutta hyötyä siitä ei ole.

Tuskin kiistelen, ärsyttää vaan huomata ihmisiä jotka vaanii muita ja kiusaa.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ja olet oikeassa. Toisinaan näitä ketjuja on ihan älyttömän rasittavaa skrollaata, kun ne on täynnä kymmenittäin tuota jaskaa. Se vain ei tosiaan tule loppumaan, ennen kun susi itse lakkaa ruokkimasta tuota tyyppiä. Sehän itse jauhaa tuosta netasta, jota kukaan muu ei mainitse, ei edes susi.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Tuskin kiistelen, ärsyttää vaan huomata ihmisiä jotka vaanii muita ja kiusaa.

Juu ymmärrän. Kyllä näistä on tosiaan yksi jos toinen aina ärsyyntynyt ja omalla vuorollaan tän keskustelun tuon kanssa käynyt. Mulle se kertoin miten stalkkailee naapureitaankin jne.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Aha. Mutta kiusaat aikuisesta Netasta?

Kukaan terve mies joka etsii nuoria tyttöjä ja naisia voi vaatia että hän näyttäisi 17 vuotiaalta tytöltä kuten netta oli kolme vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ymmärrän. Kyllä näistä on tosiaan yksi jos toinen aina ärsyyntynyt ja omalla vuorollaan tän keskustelun tuon kanssa käynyt. Mulle se kertoin miten stalkkailee naapureitaankin jne.

Miten voin stalkata naapureita kun niitä ei ole. Mulla ei ole seinänaapureita niin kerro miten voin stalkata heitä

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan terve mies joka etsii nuoria tyttöjä ja naisia voi vaatia että hän näyttäisi 17 vuotiaalta tytöltä kuten netta oli kolme vuotta sitten.

Eikä kukaan terve ihminen toimi kyylänä ja kiusaa loputtomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voin stalkata naapureita kun niitä ei ole. Mulla ei ole seinänaapureita niin kerro miten voin stalkata heitä

Muistelepa mitä kertoilit. 😃

• mustasusi kirjoitti:

Luuletko että sinne kiinnostais edes mennä?

Miksi vastailet näihin mitään? Sinuna antaisin olla. Annat tuolle häiriköllesi juuri sitä, mitä hän toiminnallaan haluaa.

• Ei vaan häiriköit mustasutta todella epäterveellä tavalla. Toimintasi on häiriintynyttä, ala-arvoista ja säälittävää.

Se, miten mustasusi jatkaa elämässään eteenpäin, ei ole millään tavalla sinun ongelmasi. Anna toisen olla ja keskity omaan elämääsi.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Ei vaan häiriköit mustasutta todella epäterveellä tavalla. Toimintasi on häiriintynyttä, ala-arvoista ja säälittävää.

Se, miten mustasusi jatkaa elämässään eteenpäin, ei ole millään tavalla sinun ongelmasi. Anna toisen olla ja keskity omaan elämääsi.

tuo taitaa olla jonkun poikaystävä joka on hikeentynyt jostain syystä

• Anonyymi kirjoitti:

tuo taitaa olla jonkun poikaystävä joka on hikeentynyt jostain syystä

Minä lemppaisin poikaystäväni, jos hän käyttäytyisi vastaavalla tavalla.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Minä lemppaisin poikaystäväni, jos hän käyttäytyisi vastaavalla tavalla.

mistäs tiedät vaikka poikaystäväsi tekisi jotain tuollaista.... et voi vahtia sitä joka sekunti

• Anonyymi kirjoitti:

mistäs tiedät vaikka poikaystäväsi tekisi jotain tuollaista.... et voi vahtia sitä joka sekunti

No ainakin se olisi yksi selvä merkki, ettei poikaystävälläni olisi lainkaan aikaa minulle (tai millekään muullekaan), kun hänellä menisi kaikki aika netissä päivystämiseen.

• Anonyymi

tuuletin-juttu jooh niin

Kyllähänän tuo roperili voi pyöriä koko yönkin

• Anonyymi

Vielä en ole laittanut ropellia päälle. Odotan, että ilmat lämpenee.

No joo. On niin paksut betoniseinät, että menee hetki ennenkuin sisälämpö lähtee nousuun. Sitten kun lähtee, se ei laske ennen tammikuuta...

>simiti<

• Hautajaisia hautajaisten perään. Ikäloppuja ja sairaita kun on...

• Meilläkin oli kauhee hautajaisten putki muutama vuosi sitten. Kummitäti lähti viimeisenä ja oli järjestänyt omat hautajaisensa, niin ettei niihin ketään kutsuttu.

• JeroP kirjoitti:

Meilläkin oli kauhee hautajaisten putki muutama vuosi sitten. Kummitäti lähti viimeisenä ja oli järjestänyt omat hautajaisensa, niin ettei niihin ketään kutsuttu.

No ne hautajaiset on mun makuun. Ei ketään kutsuttu. 👍

Ei minuakaan tartte tulla tuhkina tuuleen vinttomaan, kuin omat lapset, kumppani jos haluaa ja vanhemmat, jos ovat vielä elossa ja kykenee.

• EivorCreed kirjoitti:

No ne hautajaiset on mun makuun. Ei ketään kutsuttu. 👍

Ei minuakaan tartte tulla tuhkina tuuleen vinttomaan, kuin omat lapset, kumppani jos haluaa ja vanhemmat, jos ovat vielä elossa ja kykenee.

Taino ei kenenkään tarvitse, mutta toivon lasteni tekevän sen tuhkani maahan sirottelun. En muitten.

• Anonyymi

En oo ollut häissä 15 vuoteen vaikka oon jo 32. Ei sen puoleen, jos menen koskaan naimisiin (en mene), niin haluan intiimit ja erikoiset pippalot pienellä porukalla, eikä mitään pönötystä. Mieluiten ulkomailla :) Häät siis, mies saa olla suomalainen 😁
      N32

• Anonyymi

En tiedä häistä mutta hautajaisia kai on paljon tulossa

• Anonyymi

Hautajainen ennen häätä näin se meneepi.l

• Omat hääjuhlat ois tarkotus olla, siis minun ja Pirpanan

• Huh huh!

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Huh huh!

Ja heh heh :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ja heh heh :D

Mä tässä tuumailin, että sun täytynee tuntea kaksi pirpanaa, kun mulle ei ole ainakaan kesähäistä kukaan kertonut mitään.

Tai sit sä olet nähnyt taas villejä päiväunia. :D

Mä tässä tuumailin, että sun täytynee tuntea kaksi pirpanaa, kun mulle ei ole ainakaan kesähäistä kukaan kertonut mitään.

Tai sit sä olet nähnyt taas villejä päiväunia. :D

Mä taas tuumailin että voisimme järjestää palstalaisille hääjuhlat :D

• pujotteIija kirjoitti:

Mä taas tuumailin että voisimme järjestää palstalaisille hääjuhlat :D

Jaa.. palstamiitti meidän häissä..?
        Niin.. aika mielenkiintoinen ajatus. Laitetaan mietintämyssyyn. :D

Jaa.. palstamiitti meidän häissä..?
        Niin.. aika mielenkiintoinen ajatus. Laitetaan mietintämyssyyn. :D

Älä ny vaan päähän sitä myssyä laita :D

• pujotteIija kirjoitti:

Älä ny vaan päähän sitä myssyä laita :D

Niin voisi tulla pääpö pipiksi tuollaisesta myssystä. :)

Niin voisi tulla pääpö pipiksi tuollaisesta myssystä. :)

Minulla vatsa vähän piti, taisi iso purkki vanukasta olla liikaa

• pujotteIija kirjoitti:

Siis pipi

• pujotteIija kirjoitti:

Mitäs,mitäs? Herkuttelitkos sinä?
        Kas kummaa.. simasuu sai överit .. saanko arvata? Suklaavanukkaasta?

Mitäs,mitäs? Herkuttelitkos sinä?
        Kas kummaa.. simasuu sai överit .. saanko arvata? Suklaavanukkaasta?

Vanilja, suklaa vielä jääkaapissa

• pujotteIija kirjoitti:

Vanilja, suklaa vielä jääkaapissa

No niin.. herkkusuu olet. :)
        Olisihan tuo pitänyt arvata, ettet ole tyytynyt yhteen.

No niin.. herkkusuu olet. :)
        Olisihan tuo pitänyt arvata, ettet ole tyytynyt yhteen.

Tyydyn mielelläni yhteen naiseen, mutta vanukas on toinen juttu

• pujotteIija kirjoitti:

Tyydyn mielelläni yhteen naiseen, mutta vanukas on toinen juttu

Noh.. tuon kyllä tiesinkin. :D

Nyt tekis mieli simaasi, mulla ei ole kuin vettä

Jaa jaa, simaviesti poistunut

• pujotteIija kirjoitti:

Nyt tekis mieli simaasi, mulla ei ole kuin vettä

No saat simaani seuraavilla treffeillä. Sopiiko tuo? ;)

• pujotteIija kirjoitti:

Jaa jaa, simaviesti poistunut

Noin kävi. Yllättävä poisto.

No saat simaani seuraavilla treffeillä. Sopiiko tuo? ;)

Sopii kuin nenä päähän, minulla hiukan vino :D

• pujotteIija kirjoitti:

Sopii kuin nenä päähän, minulla hiukan vino :D

No niin on. Ja minulla nykerö. Hyvin sopivat vastakkain. Nyt taidan alkaa tutumaan. Työviikko painaa päälle ja väskä olen. Sain juuri tapettua viimeisen hyttysenkkn täältä sisältä,nii saa nukutuksikin.

Hyvää yötä kultaseni.

No niin on. Ja minulla nykerö. Hyvin sopivat vastakkain. Nyt taidan alkaa tutumaan. Työviikko painaa päälle ja väskä olen. Sain juuri tapettua viimeisen hyttysenkkn täältä sisältä,nii saa nukutuksikin.

Hyvää yötä kultaseni.

Hyvin sopivat

Hyvää yötä rakkaani

• Anonyymi

ärsyttävä hikka-jurtru aina hik...

• Ei ole häitä, ei. Eikä tietääkseni muitakaan juhlia tulossa. Eipä tarvii pähkäillä millään pukeutumisasioilla.

• Anonyymi

HÄÄJUHLIA......................
      EIPÄ TAIDA OLLA LUVASSA.

• Anonyymi

Kyllä olisi, mutta sattuvat siskon synttärijuhlien kanssa samaan aikaan. Mikä onkin, että ne vähät juhlat joita nykyisin olisi, ovatkin aina samaan aikaan. No ei sillä, ei minua niin juhlat edes kiinnosta, mutta näistä odotan hauskoja :)

🐾

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2384
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1353
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1228
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10