Miksi miehet haluaa kimppaa mutta samaa ei haluta omalle vaimolle.
On toki paljon miehiä jotka haluaa oman vaimon kimppanaiseksi mutta huomattavan paljon useammin miehet haluaa toisen miehen vaimoa.
Onneksi mieheni haluaa minut mukaan kimppanaiseksi.
On epäreilua
20
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tommonone on epäreiluu. Meillä on tämä asia ollut häveliää salaista,mieheni halusi minut vaimonsa,
vieraille miehille kimppa naiseksi,naitavaksi pantavaksi.
Mieheni on järjestänyt miehiä työkavereistaa, tuonut vkl.3 miestä otettu alkoholia nautittu tästä alku kesästä mökillämme.
Voin todeta homma toiminut hyvin,mieheni on silminähde tyytyväine kuin mua on miehet vkl nussineet,ottaneet vittua minulta.
Mieheni järjestää aina joka vkl uudet eri miehet , joten 1kk tasolla saan noi12 eri uutta miestä jotka nussii mua tyytyväistä rva.
Hyvää kesää toivottaa M.54v N 49v.- Anonyymi
Usein kirjoitetaan me naiset olemme alistettu miehen toimesta vieraiden miesten kanssa yhdyntään. Olimme olleet naimisissa noin viisi vuotta, seksiä harrastaneet useamman kerran päivässä. Katsottiin videoita jossa parin vaimolla useampi mies sänkyssä rakasteli hänen kanssaan. Otin itse puheeksi voitaisko kokeilla mekin, mieheni ensin häkeltyi ehdotuksesta. Rakastellessa aloimme vihjailla kumpikin asiasta, kuinkas ollakkaan molemmat saimme yhtä aikaa rajun orgasmin. Asia oli molemmille selvä kumpikin kiihotuimme näkemästämme, etsimme ekaksi yhden vieraan miehen. Mies löytyi saman tein saman ikäinen sinkku, odotimme molemmat miestä jännittyneenä samalla kiihottuneena. Pukeuduin paljastavasti mini mekkoon ja läpi näkyvään puseroon ilman rintaliivejä. Miehen tultua ovellemme olin aivan silmät pyöreänä mikä ilmestys, komea tumma hyvä kroppainen. Kiihotuin näkemästä tunsin rintani kovettumisen, nännini suureni joten näkyivät paitani läpi tälle miehelle. Halasin miestä joka otti syleilyyn hellästi, suukotti molemmille poskille. Koko vartaloni tärisi kiihotuin en voinut mitään, tunsin halatessa miten hetkessä miehen kalu jäykistyi vasteni.
Menimme kahvi pöytään istuin miehen viereen, aloimme juttelee aidosti että eka kerta halumme kokeilla vierasta. Miehellä muutama kokemus parin kanssa, auttoi keskustelua ja etenemistä sänkyä kohden. Mies ihaili pöydässä rintojani oman mieheni istuessa vasta päätä, kertoi haluaa päästä nauttii kehostani joka kaunis, samalla tunsin hänen kätensä reidelläni. Hiveli hitaasti kohti sykkivää pimpiäni, huokaisin syvään kun sormet kosketti häpyäni. Välittänyt mitä mieheni ajatteli vaan aloin suutelee vierasta into himoisesti, samalla käteni etsi miehen jalkojen välistä sitä mitä juuri halusin. Onneksi mieheni sanoi menkää sänkyyn ja nussikaa toisiltanne taju kankaalle. Todellakin nussittiin pari tuntia mieheni tuli mukaan puolen tunnin päästä. Ekaa kertaa kahta miestä sain en unhoita koskaan ekaa kertaa. Olen saanut kokea sen jälkeen paljon myös viiden miehen yön yli yhdynnän, pimpissäni koko ajan vieras kiimanen kalu tyydytti halujani. Pari 45
- Anonyymi
Johtuu tunne-elämän kehittymättömyydestä, jos ei voi toimia reilusti - tällaisissakaan asioissa.
- Anonyymi
No väittäsin et teiltä puuttuu arvostus toinen toistanne kohtaan ja luultavasti teillä ei ole minkään laisia aitoja tunteita ainakaan toinen toistanne kohtaan mu onnea teillekin näisä vois ai todeta eipä ole aivot kehittyny si kivikauden jälkei mikäpä siinä jos noin olette elämäänne elämiinne edes jokseenkin tyytyväisiä
- Anonyymi
Ite tykkään että vaimo antaa myös muillekin.
- Anonyymi
Itsellekin kelpaisi tyttöystävä jota saisi myös kimpassa hoidella
- Anonyymi
Minulle kimppaseksissä on nimen omaan tärkeintä, että vaimo saa vierasta miestä ja mahdollisimman montaa vielä. Mitä isompi varustus miehellä on sitä parempi.
M54- Anonyymi
Samoin parasta.
- Anonyymi
Minun mies halusi minua kimppa-naiseksi, pistin alussa hanttiin kunnes viimein suostuin.
Nyt olen puolivuotta ollut miesten kanssa mieheni pyynnöstä.
Minulla on alkanut tulla omia haluja meidän ystävistä ja haluaisin saada sänkyyn muutaman miehen.
Minä olen alkanut haluta muita miehiä kun kerran oma mies haluaa minun antavan seksiä muillekkin miehille.
Minua häiritsee kun haluaisin olla myös siskoni miehen kanssa.
Onko miten väärin haluta oman siskon miestä?- Anonyymi
Ei ole. Ongelmasi ei ole haluissasi vaan siinä miten siskosi suhtautuisi asiaan. Sinun on ihan oikein ja tervettä haluta siskosi miestä, niin kauan kuin kunnioitat siskosi mielipiteitä, eli ettet lähde tieten tahtoen pettämään hänen selkänsä takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ongelmasi ei ole haluissasi vaan siinä miten siskosi suhtautuisi asiaan. Sinun on ihan oikein ja tervettä haluta siskosi miestä, niin kauan kuin kunnioitat siskosi mielipiteitä, eli ettet lähde tieten tahtoen pettämään hänen selkänsä takana.
Minä olen hakenut kaltaistasi naista joka suostuisi parinvaihtoon ja lolmen-kimppaan.
Olen pyrkinyt olemaan rehellinen minun haluistani.
Useat orastavat suhteeni ovat kariutuneet kun olen kertonut omista toiveistani.
Omat toiveeni ovat parinvaihto ja kolmenkimppa ja parinvaihto ei ole aivan välttämätön mutta kolmenkimppa on.
Haluan omaa kumppania panna kimpassa muiden miesten kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hakenut kaltaistasi naista joka suostuisi parinvaihtoon ja lolmen-kimppaan.
Olen pyrkinyt olemaan rehellinen minun haluistani.
Useat orastavat suhteeni ovat kariutuneet kun olen kertonut omista toiveistani.
Omat toiveeni ovat parinvaihto ja kolmenkimppa ja parinvaihto ei ole aivan välttämätön mutta kolmenkimppa on.
Haluan omaa kumppania panna kimpassa muiden miesten kanssa.Ymmärrän sua hyvin! Tiedostin kauan ennen nykyisen vaimoni tapaamistani olen " sairas" aisuri joka nautin kun etsin tuntemattoman miehen vaimolle, sovitaan paikka missä tapaavat ja mies yhtyy saman tein turhia kyselemättä. Vaimoni oppi ymmärtää heti seurustelu aikana seksuaali viettini, lähti kokeilee ilman ennakko luuloja, tänäpäivänä nauttii täysillä kanssani jopa otettu olen aisuri. Suurin osa miehiä rekkakuskeja helppoa tavata kun yöpyvät tai pakollinen tauko ajamisesta. Mikä parasta kiimaisia kun pitkään ovat pois kotoa, hytissä siistit tilat vaimokin tykkää. Harvoin uutta panoa enää tarttee etsiä, kuskit kertoo toisilleen joten vakkareiden lisäksi uusiakin löytyy. Lähtö kohta aina uuden tavatessa mies pääse nussimaan olipa minkä kokoinen tai näköinen hyvänsä. Paljaalla saa naida joskus joku haluu käyttää kumia. Pari Kärkölästä
- Anonyymi
Ei kai kukaan oikea mies halua vaimokseen ilmaisena yleisenä naisena olijaa.
- Anonyymi
Ei tarvitsekkaan olla aivan kaikkien nussittavana.
Joidenkin valittujen kanssa olisi kiva panna omaa vaimoa.
Olen saanut vaimoni saunaan kaverien kanssa ja kaverit olisi halukkaita päästä vaimoani panemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekkaan olla aivan kaikkien nussittavana.
Joidenkin valittujen kanssa olisi kiva panna omaa vaimoa.
Olen saanut vaimoni saunaan kaverien kanssa ja kaverit olisi halukkaita päästä vaimoani panemaan.Jos vaimos suostuu anna ihmeessä kavereiden panna, tekee hyvää vaimollesi tuntea vieras kiimanen kyrpä sisässä. NIKO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaimos suostuu anna ihmeessä kavereiden panna, tekee hyvää vaimollesi tuntea vieras kiimanen kyrpä sisässä. NIKO
Minun toiveeni olisi että vaimoni antaisi kaverien panna kun sillä on niin hyvä pillu.
- Anonyymi
Olen 45v vaimo on 43v.
Minulla oli halu naida vaimoani kimpassa jonkun toisen kanssa vuorotellen.
Sain vaimoltani luvan järjestää hänelle miehen panemaan toisena.
Kun vaimo oli 22v toteutimme kimpan ystäväni kanssa jota vaimo ei ollut tavannut koskaan.
Jännityksestä kiihkeänä olimme naineet jo kolmatta kertaa kun kaverini ajoi pihaan.
Vaimo alkoi kiireessä pukemaan mutta ehdin toppuutella joten vaimon kanssa oltiin alasti kun kaverini tuli
Viiden minuutin päästä hän oli vaimoni ensimmäinen vieras pano.
Siitä on nyt aikaa 21 vuotta kaveri panee vaimoa kimpassa kanssani ja myös yksin jos en ole paikalla.
Kaveri on 1-2 viikonloppua meillä kuikaudessa perjantai illasta maanantai aamuun.
Muitakin miehiä on kun vakikaveri ei ole paikalla.
Rakastan, kunnioitan, ja luotan vaimooni ja siksi on hienoa kun saamme tyydyttää vaimoani ja myös itseämme, nautimme kaikki kimpasta täysin eikä ole koskaan haitannut avioliittoamme tai kaveruussuhdettamme. - Anonyymi
Löytyisipä mies joka olisi parisuhteessa valmis tällaiseen! Olen kerran ollut neljän miehen kanssa, mutta valitettavasti se jäi siihen kertaan. Double penetration olisi kiihottavaa kokeilla, mahtuuko;)
- Anonyymi
Olen 27-vuotias mies ja sinkku.
Haen naista parisuhteeseen.
Nainen saisi mielellään olla halukas kimppanaiseksi 1N ja 2-3M kerrallaan.
Mielestäni nainen saisi halutessaan ottaa useampiakin miehiä mukaan sänkyyn.
Olen 27-vuotias mies Kanta-Hämeestä
- Anonyymi
Vaimo kysyi haluaisinko mieluummin toisen naisen sänkyyn vai toisen miehen panemaan häntä. Vastasin ehdottomasti toinen mies. Vaimo innostui todenteolla ja sain uskomattoman käsittelyn. Myöhemmin olen päässyt liukkaille, kun vaimo on tullut kotiin. Olen nähnyt myös, kun toinen mies panee vaimoani.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714605Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt923746Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623283SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219