Ateistiin ei mikään lääke tehoa

Anonyymi-ap

Ei auta evankeliumi, ei Jumalan sana, ei rukous eikä henkilökohtainen todistus! Mikään ei paranna ateistia.

Jääkööt siis sairaaksi ja kuolkoon pois!

Jeesuksen uskova ei kuole ikinä: näin Herra sanoi. Ja kaikki sairaat hän parantaa! Ja niin tapahtuu. Seurakunnassa ei ole yhtään sairasta, köyhää tai raihnaista.

22

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Seurakunnassa ei ole yhtään sairasta, köyhää tai raihnaista."

      Löytyy sitäkikn enemmän valehtelevia ripulivajakkeja 😹🤣

    • Anonyymi

      eiköhän se mielisairaus ole uskovien ongelma !

    • Anonyymi

      No itse olin ateisti ja Jeesus pelasti minut. Mutta ei suotta kannata tuhlata aikaa ihmisiin jotka eivät halua kuulla Jumalan armosta Jeesuksessa. Niin kauan kuin ihminen on omasta halustaan synnissä, hän ei ole valmis pelastukseen. Osalla tulee se aika kun he ymmärtävät oman tilansa, osalle ei. Ei se ylpeästi itsekäs ja itserakas ihminen usko vaikka hänelle miten todistettaisiin Jeesuksesta. Hän on iankaikkisessa kapinassa rakastamansa saatanan ja syntiensä kanssa.

      • ”Hän on iankaikkisessa kapinassa rakastamansa saatanan ja syntiensä kanssa.”

        Olitko saatanan vallassa kun olit ateisti?


      • Anonyymi

        Olitko oikeasti ateisti?


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        ”Hän on iankaikkisessa kapinassa rakastamansa saatanan ja syntiensä kanssa.”

        Olitko saatanan vallassa kun olit ateisti?

        Kyllä. Se että kielsin Jumalan oli minun tapani palvoa saatanaa. Pilkkasin Jumalaa ottamalla kunnian luomisesta pois häneltä.

        Toisekseen olin ylpeä synnistä. Kuka opetti minulle että synti on aihe ylpeydelle? Tiede? Ei tiede, vaan paholainen. Synti on vapaasti suomennettu sitä että ihminen ei osu häränsilmään maalitaulussa, eli että ei tee täydellisiä tekoja. Olin ylpeä ja tyytyväinen siihen että en osunut maaliin. Teinithän mm. ovat ylpeitä siitä kun tekevät asioita, joita eivät saisi tehdä. Samoin monet aikuiset ovat ylpeitä siitä kuinka ovat tehneet luvattomia asioita. Eräskin tuttuni kehuskeli kuinka oli maannut varatun naisen kanssa. Jumala ei opeta olemaan ylpeä synnistä, saatana opettaa. Eli kun minäkin olen ollut ylpeä synneistäni, olen palvonut paholaista. Hän kun on se, joka antaa kunniaa syntisille.
        Jumalalta saa kunnian ja kiitoksen se, joka häpeää syntiä ja toimii Jumalan tahdon mukaan uskossa Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Se että kielsin Jumalan oli minun tapani palvoa saatanaa. Pilkkasin Jumalaa ottamalla kunnian luomisesta pois häneltä.

        Toisekseen olin ylpeä synnistä. Kuka opetti minulle että synti on aihe ylpeydelle? Tiede? Ei tiede, vaan paholainen. Synti on vapaasti suomennettu sitä että ihminen ei osu häränsilmään maalitaulussa, eli että ei tee täydellisiä tekoja. Olin ylpeä ja tyytyväinen siihen että en osunut maaliin. Teinithän mm. ovat ylpeitä siitä kun tekevät asioita, joita eivät saisi tehdä. Samoin monet aikuiset ovat ylpeitä siitä kuinka ovat tehneet luvattomia asioita. Eräskin tuttuni kehuskeli kuinka oli maannut varatun naisen kanssa. Jumala ei opeta olemaan ylpeä synnistä, saatana opettaa. Eli kun minäkin olen ollut ylpeä synneistäni, olen palvonut paholaista. Hän kun on se, joka antaa kunniaa syntisille.
        Jumalalta saa kunnian ja kiitoksen se, joka häpeää syntiä ja toimii Jumalan tahdon mukaan uskossa Jeesukseen.

        Ainoastaan uskovaiset uskovat Saatanaan. Eivät ateistit usko Saatanaan eikä muihin pahoihin henkiin...

        Että sellainen ateisti olit... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Se että kielsin Jumalan oli minun tapani palvoa saatanaa. Pilkkasin Jumalaa ottamalla kunnian luomisesta pois häneltä.

        Toisekseen olin ylpeä synnistä. Kuka opetti minulle että synti on aihe ylpeydelle? Tiede? Ei tiede, vaan paholainen. Synti on vapaasti suomennettu sitä että ihminen ei osu häränsilmään maalitaulussa, eli että ei tee täydellisiä tekoja. Olin ylpeä ja tyytyväinen siihen että en osunut maaliin. Teinithän mm. ovat ylpeitä siitä kun tekevät asioita, joita eivät saisi tehdä. Samoin monet aikuiset ovat ylpeitä siitä kuinka ovat tehneet luvattomia asioita. Eräskin tuttuni kehuskeli kuinka oli maannut varatun naisen kanssa. Jumala ei opeta olemaan ylpeä synnistä, saatana opettaa. Eli kun minäkin olen ollut ylpeä synneistäni, olen palvonut paholaista. Hän kun on se, joka antaa kunniaa syntisille.
        Jumalalta saa kunnian ja kiitoksen se, joka häpeää syntiä ja toimii Jumalan tahdon mukaan uskossa Jeesukseen.

        "Kyllä. Se että kielsin Jumalan oli minun tapani palvoa saatanaa. Pilkkasin Jumalaa ottamalla kunnian luomisesta pois häneltä."

        Tarkentava kysymys vielä. Olitko tätä mieltä silloin kun olit ateisti vai oletko päätynyt jälkeenpäin tähän johtopäätökseen?


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        "Kyllä. Se että kielsin Jumalan oli minun tapani palvoa saatanaa. Pilkkasin Jumalaa ottamalla kunnian luomisesta pois häneltä."

        Tarkentava kysymys vielä. Olitko tätä mieltä silloin kun olit ateisti vai oletko päätynyt jälkeenpäin tähän johtopäätökseen?

        Jälkeenpäin vasta ymmärsin asian. Kunnolla vasta vuosien jälkeen. En hetkessä ymmärtänyt kaikkea mitä olin tehnyt väärin. Ihminen etsii aina jonkun kunniaa. Jumalan kunniaa tai omaa kunniaansa, ja tuo oma kunnia, saa ihmisen etsimään myös saatanan kunniaa. Se tekee meidät synnistä ylpeiksi. Saatana on se persoona kuka kunnioittaa pahantekijöitä ja iloitsee heidän kanssaan pahasta. Siksi ihminen voi iloita ja ylpeillä vaikkapa nyt aviorikoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan uskovaiset uskovat Saatanaan. Eivät ateistit usko Saatanaan eikä muihin pahoihin henkiin...

        Että sellainen ateisti olit... :)

        Kuten totesin: en uskonut saatanaan ennenkuin uskoin Jumalaan/Jeesukseen. Palvoin saatanaa tietämättä ketä palvoin. Saatananpalvonta on hyvin yksinkertaista: ihminen palvelee häntä niin kauan kuin ei palvele Jeesusta. Palveleminen on sama kuin palvonta koska palvellessaan, ihminen antaa elämänsä sille jota palvelee. Tällaisen ohjeen Raamattu antaa uskoville:

        Kolossalaiskirje 3:23-24
        "Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle, eikä ihmisille, tietäen, että te saatte Herralta palkaksi perinnön; te palvelette Herraa Kristusta."

        Tämän vastakohta on tottakai paholaisen palvelemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten totesin: en uskonut saatanaan ennenkuin uskoin Jumalaan/Jeesukseen. Palvoin saatanaa tietämättä ketä palvoin. Saatananpalvonta on hyvin yksinkertaista: ihminen palvelee häntä niin kauan kuin ei palvele Jeesusta. Palveleminen on sama kuin palvonta koska palvellessaan, ihminen antaa elämänsä sille jota palvelee. Tällaisen ohjeen Raamattu antaa uskoville:

        Kolossalaiskirje 3:23-24
        "Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle, eikä ihmisille, tietäen, että te saatte Herralta palkaksi perinnön; te palvelette Herraa Kristusta."

        Tämän vastakohta on tottakai paholaisen palvelemista.

        "Saatananpalvonta on hyvin yksinkertaista: ihminen palvelee häntä niin kauan kuin ei palvele Jeesusta."

        Et voi olla tosissasi. Jeesusta palvelee nimellisesti noin 31,5%, joten kaikki muuta 68,5% maailman ihmisistä palvelee tuota Jeesuksen keksineen pienen vuohipaimenuskonnon Saatanaa? Ei kai se voi olla edes todellista jos esimerkiksi McDonaldsin kultaiset kaaret ovat tunnetumpi symboli maailmassa kuin risti?


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        "Saatananpalvonta on hyvin yksinkertaista: ihminen palvelee häntä niin kauan kuin ei palvele Jeesusta."

        Et voi olla tosissasi. Jeesusta palvelee nimellisesti noin 31,5%, joten kaikki muuta 68,5% maailman ihmisistä palvelee tuota Jeesuksen keksineen pienen vuohipaimenuskonnon Saatanaa? Ei kai se voi olla edes todellista jos esimerkiksi McDonaldsin kultaiset kaaret ovat tunnetumpi symboli maailmassa kuin risti?

        Edes tuo 31.5% ei pidä paikkaansa. Luku on vielä vähäisempi. Kristityiksi itseään kutsuvista harva oikeasti palvelee Jeesusta, vaan moni palvelee ihmisiä eli kirkkojen johtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes tuo 31.5% ei pidä paikkaansa. Luku on vielä vähäisempi. Kristityiksi itseään kutsuvista harva oikeasti palvelee Jeesusta, vaan moni palvelee ihmisiä eli kirkkojen johtoa.

        Tosi uskovia on väestöstä noin 5-6 % kristillisissä maissa ja muualla prosentin murtoluvun verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten totesin: en uskonut saatanaan ennenkuin uskoin Jumalaan/Jeesukseen. Palvoin saatanaa tietämättä ketä palvoin. Saatananpalvonta on hyvin yksinkertaista: ihminen palvelee häntä niin kauan kuin ei palvele Jeesusta. Palveleminen on sama kuin palvonta koska palvellessaan, ihminen antaa elämänsä sille jota palvelee. Tällaisen ohjeen Raamattu antaa uskoville:

        Kolossalaiskirje 3:23-24
        "Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle, eikä ihmisille, tietäen, että te saatte Herralta palkaksi perinnön; te palvelette Herraa Kristusta."

        Tämän vastakohta on tottakai paholaisen palvelemista.

        Mutta kuten minä totesin: Ainoastaan jotkin lahkouskovaiset uskovat Saatanaan. (Kuulin tämän asian eräältä entiseltä uskovaiselta.)


      • Anonyymi

        Mä olin fanaattinen uskis ja uskoin Raamattuun ilman hölynpölyä ,mutta koska se ei kuulema ole oikeaa kristinuskoa olla lukematta rivien väliin asioita mitä siellä ei ole,niin en ole enää. Enkä todellakaan kuuntele mitä Raamatussa pitäis hihhuleiden mielestä lukea. Voitte todistella mitä haluatte ,mutta mä olen "huonoa maata missä siemen ei idä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Se että kielsin Jumalan oli minun tapani palvoa saatanaa. Pilkkasin Jumalaa ottamalla kunnian luomisesta pois häneltä.

        Toisekseen olin ylpeä synnistä. Kuka opetti minulle että synti on aihe ylpeydelle? Tiede? Ei tiede, vaan paholainen. Synti on vapaasti suomennettu sitä että ihminen ei osu häränsilmään maalitaulussa, eli että ei tee täydellisiä tekoja. Olin ylpeä ja tyytyväinen siihen että en osunut maaliin. Teinithän mm. ovat ylpeitä siitä kun tekevät asioita, joita eivät saisi tehdä. Samoin monet aikuiset ovat ylpeitä siitä kuinka ovat tehneet luvattomia asioita. Eräskin tuttuni kehuskeli kuinka oli maannut varatun naisen kanssa. Jumala ei opeta olemaan ylpeä synnistä, saatana opettaa. Eli kun minäkin olen ollut ylpeä synneistäni, olen palvonut paholaista. Hän kun on se, joka antaa kunniaa syntisille.
        Jumalalta saa kunnian ja kiitoksen se, joka häpeää syntiä ja toimii Jumalan tahdon mukaan uskossa Jeesukseen.

        "Eräskin tuttuni kehuskeli kuinka oli maannut varatun naisen kanssa. "

        Sellaisethan ovat vain kehitysvammaisia, tuhkamunia kaupparatsuja Kokkolasta.


    • Anonyymi

      Hiekkahoito parantaa ateistin.

    • Anonyymi

      Jos ihminen on päässyt eroon uskonnollisesta höperyydestään, ei hän kovin helposti lankea siihen uudestaan. Ellei sitten mene vanhuuttaan uudestaan ihan höperöksi.

      Mitä tuo henkilökohtainen todistus muuten "todistaa"?
      Se todistaa vain uskosta, ei Jumalasta. Eikö uskovaiset oikeasti tajua eroa?

    • Miksi tervettä pitäisi lääkitä? Miksi ehjää pitäisi korjata?

      Nyt tulee kultajyvä avaajalle: varmimmin pääset ateismita eroon kun hyppäät riittävän korkealta naama edelle betoniin. Kyllä se ateismi haihtuu aivovaurion myötä. Nyt ripulivajakki voi sitten pohtia, että kumpaa pitää lääkitä, teismiä vai ateismia.

    • Anonyymi

      Järki on sellainen otus, että kun se kerran iskee, sitä on paha saada pois. Ateisti on kaikkien uskontojen vihollinen numero 1. Se kiukuttaa, se vituttaa, se harmittaa, pännii, jurppii uskovia kun sitä ei saa käännytettyä vaikka miten yrittäisi. :)

      Miksi muuten valehtelet? Minä tunnen monia uskovia - ja ovat sairaita. Vai ovatko nämä sitten vääriä uskovia? :D

    • Anonyymi

      Antaapa haukkojen Lola olla

    • Anonyymi

      Ei plasebolla olekaan kummoista vaikutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe