Kuitenkin JT opettavat, että paratiisissa ei mitään sellaista ole. Eli pitää pärjätä omillaan. Jos ei pärjää, niin voi voi.
Amerikassakin on sosiaaliturva
21
338
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Kuuballakin sosiaaliturvana banaanipensaat.
- Anonyymi
Monissa msissa sosiaaliturva on perhe, jolta kerjätään kaikkea.
- Anonyymi
Painu Tekstien palstalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu Tekstien palstalle
Painu ateistien palstalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu ateistien palstalle
Jumala ei niin ihmeellisiä asioita ainakaan tänä aikana tee. Kyllä pitäisi voida äänestää. Kun rahaa ja ruokaa ei ole, niin siinä eivät rukoukset auta..
- Anonyymi
Jos paratiisissa on sama turvaton olo kuin nyt JT on, että ruokaa ei saa, en halua tulla sinne. Siellä täytyy olla jonkinlainen sosiaaliturva. Ilman sitä elämä on järkyttävää. Täytyisi koko ajan olla kerjäämässä muilta ruokaa ja rahaa. Kerran yritin lainata pienen summan pariksi päiväksi eräälätä JT, kun olin yksin vastasyntyneen lapseni kanssa. Ei tippunut.
- Anonyymi
Kaikenlisäksi hänellä oli rahaa.
- Anonyymi
Sama meininkihän se on nytkin JT. Edes ruokajonoon ei saa mennä, vaikka olisi miten nälkä. Pelätään varmaan, että vaihtaa uskontoa.
- Anonyymi
Lue Raamattua, niin ei tarvi sekoilla!
- Anonyymi
Joo on luettu.
Gal.1:7-9. JT:t on kirottuja. - Anonyymi
Raamatun lukeminen ei onnistu nälkäisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ottavat joka asiassa mallia Amerikasta, niin ottaisivat siinäkin, että sielläkin on sosiaaliturva. Amerikassa asuva ystäväni juuri kertoi siitä. Ei sitä pelkällä pyhällä hengellä elä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ottavat joka asiassa mallia Amerikasta, niin ottaisivat siinäkin, että sielläkin on sosiaaliturva. Amerikassa asuva ystäväni juuri kertoi siitä. Ei sitä pelkällä pyhällä hengellä elä.
Ei saa edes äänestää, jos on JT. Nyt näkee, mitä tavalliselle ihmiselle tapahtuu, kun on oikeistohallitus. Tuttuni joutuu kadulle asunnostaan. On mentävä kimppaan eläkeläisäidin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa edes äänestää, jos on JT. Nyt näkee, mitä tavalliselle ihmiselle tapahtuu, kun on oikeistohallitus. Tuttuni joutuu kadulle asunnostaan. On mentävä kimppaan eläkeläisäidin kanssa.
Jos äänestäisin, niin en ainakaan Republikaaneja Amerikassa, enkä Kokoomusta ja Perussuomalaisia Suomessa. Kerjäläiseksihän tuollaiset kuvaukset tekevät ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on luettu.
Gal.1:7-9. JT:t on kirottuja.Ei ole,Jumala tuntee vain JT jajuutalaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääkaapin kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa,niiltä leikataan joilla on!
- Anonyymi
Raamatun lukeminen ei auta yhtään rahan pienuuteen tai nälkään. Pelkkää satua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääkaapin kautta
Jääkaapissa on pelkät valot oikeistohallituksen aikaansaannoksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa,niiltä leikataan joilla on!
Leikkuri käy köyhien kukkarolla. Rikkailta ei juuri leikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkuri käy köyhien kukkarolla. Rikkailta ei juuri leikata.
Tämä on oikeistohallituksen fakta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279