Toyotan sähköauto on parantunut nyt sekä pieniltä että suuremmilta osilta aivan parhaaseen luokkaan ja reilusti ylikin. Kun sähköautolla ajetaan niitä kuuluisia Lapin-reissuja on vain yksi vaihtoehto, nimittäin Toyota bz4x Premium AWD.
Ensin huomioni kiinnittyi aivan upeaan ja dynaamiseen ulkonäköön ja ylelliseen sisustaan jossa viihtyy paremmin kuin kotona. Varsinainen riemu alkoi kun painoin kaasupoljinta ja bZ4X hyökkäsi liikkeelle kuin ohjus, mutkissa mentiin aivan huimaa vauhtia ja alkoi jo mahassa vääntää. Ajoin jotain 400 kilometriä ja ajomatkaa olisi ollut vielä jäljellä vaikka kuinka paljon. Ei voi muuta todeta kuin bZ4X on autoilun uusi ulottovuus ja huippu.
Koeajo Toyota bz4x Premium AWD
34
2807
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö !
- Anonyymi
Toyotan omapojan surkeita yrityksiä nostaa Toyotan statusta, kovin nolo yritys.
- Anonyymi
Markku alen kehuu maasta taivaaseen
- Anonyymi
Ehkä teitää enemmän kuin kade myyjät täällä
- Anonyymi
Aivan mahtava ajokki. Ei ollut edes katsastuksessa mitään moitittavaa vaikka sähköautoja paljon parjattu.
- Anonyymi
Testien mukaan käytännössä BZ:lla pääsee 250 km, jonka jälkeen on lataus paikallaan. Tällöin 400 km:n päässä on vielä sata kilsaa jäljellä ennen latausta.
Teron hehkutusta pitää osata lukea, ja verrata testien tuloksiin. Eihän hän sanonut, ettei autoa ladattu välillä. - Anonyymi
Talvella Tojolla pääsee max. 200km ja sitten lataus kovin hitaalla ja sitkeällä tavalla.
- Anonyymi
Pelle. Ymmärtäisin jos saisit rahaa tuon iljetyksen kehumisesta mutta taidat pappa-palka ihan omalla ajallasi kehua tohjoantäällä
- Anonyymi
Ja heti tuli kateelliset ränkyttämään.
- Anonyymi
Traficom laittaa puntin tutisemaan.
- Anonyymi
Näin yhden koeajossa. Nyt on varmaan hurjat myyntiluvut.
- Anonyymi
BZ:n akut ovat aivan saman tehoisia, kuin sen tullessa markkinoille. Jos jotain pientä viilausta on softaan saatu aikaan, ei se muuta sitä faktaa. Pieni akku, suuri kulutus on huono yhdistelmä, vaikka sitä saisikin ladata enemmän, kuin kaksi kertaa vuorokaudessa.
- Anonyymi
Autostadium-foorumilla eräs vannoutunut toyotisti vaihtoi pettymykseksi osoittautuneen uusimallisen C-HR:n nelivetohybridin uuteen BeeZetaan nelivetoisena kampanjamallina. Sai superhyvityksen eli yli 40 tonnia viimevuotisesta ceehooärrästään, talvirenkaat 290 eurolla ja Stylenä beezeta vain 52 tonnia.
Toyota on ainoa automerkki missä arvo säilyy ja on helppo vaihdella vuosittain autoja.- Anonyymi
Hihii, se panttimaksu alkaa olla riski. Toyota on pudottanut joidenkin mallien hintoja reippaasti ja silloin se pantti sulaa olemattomiin. C-HR ei tee kauppaansa ja se onkin surkea, ruma ja epäkäytännöllinen. Taitaa Tuollakin saitilla Terot käydä valehtelemassa ja nostamassa Toyota henkeä päivittäin?
- Anonyymi
Saahan sitä Tojon vaihtoarvoja pidettyä noin ylhäällä, kun vaihtaa merkin sisällä ylihinnoiteltua autoa ylihinnoiteltuun autoon...
Tuosta BZ...pruitista onkin sitten muutaman vuoden päästä mielenkiintoista käydä kyselemässä vaihtoarvoa muihin merkkeihin....jo uutena epäonnistuneesta sähkiksestä ei paljon arvoa heru käytettynä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, se panttimaksu alkaa olla riski. Toyota on pudottanut joidenkin mallien hintoja reippaasti ja silloin se pantti sulaa olemattomiin. C-HR ei tee kauppaansa ja se onkin surkea, ruma ja epäkäytännöllinen. Taitaa Tuollakin saitilla Terot käydä valehtelemassa ja nostamassa Toyota henkeä päivittäin?
C-HR ei muka tee kauppaansa? Viime vuonna sitä meni kilpiin reilusti yli 1300 kpl. Vag-spedeä ketuttaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C-HR ei muka tee kauppaansa? Viime vuonna sitä meni kilpiin reilusti yli 1300 kpl. Vag-spedeä ketuttaa....
Myyntimäärä kuukusitasolla laskien koko ajan, eikä edes uusi versio noussut kärkikolmikkoon...
- Anonyymi
Ymmärtäisin jos hehkutettaisiin jotain Lamboa, Ferraria tai Rollsia, mutta tuota mitään sanomatonta aasialaista Toyotaa...
- Anonyymi
Eihän noilla ylihintaisilla Italian ja Britannian romuilla tee mitään. Toyota sen sijaan pelaa aina ja kestää.
- Anonyymi
Lähti tilaukseen.
- Anonyymi
Sinulla on iso autotalli, kun kaikkia malleja tilailet useamman kappaleen viikosta toiseen. Et ole ajatellut lääkityksen tarkentamista, moiset hallusinaatiot voivat olla vaarallisia, kun sillä vanhalla Jopolle poljet liikenteessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on iso autotalli, kun kaikkia malleja tilailet useamman kappaleen viikosta toiseen. Et ole ajatellut lääkityksen tarkentamista, moiset hallusinaatiot voivat olla vaarallisia, kun sillä vanhalla Jopolle poljet liikenteessä...
Minullakin lähti kampanja-alena Beezeta awd style edition tilaukseen, talvirenkaatkin vanteineen vain 290 eur!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin lähti kampanja-alena Beezeta awd style edition tilaukseen, talvirenkaatkin vanteineen vain 290 eur!!
Otan osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa
Jos saa 45.700 eurolla style awd:n ja uusin versio, niin aika hyvä kauppa! Neliveto on paras, tehty yhdessä Subaru-konkarin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos saa 45.700 eurolla style awd:n ja uusin versio, niin aika hyvä kauppa! Neliveto on paras, tehty yhdessä Subaru-konkarin kanssa.
Mutta edelleen puuttuu akun esilämmitys, lataus on hidas ja range lyhyt. Vastapainona sitten lyhyellä ajomatkalle pysähtymismatka on pitkä, jarrut hintaluokkansa huonoimmasta päästä.
Voihan tuotakin joku toki pitää hyvänä kauppana, mutta nuo sähkisominaisuudet Toyotaa kyllä mairittele....
- Anonyymi
Idiootti! Olet kopioinut toisen kappaleen yli 2 vuotta sitten julkaistusta aivopierusta ilman lähdeviittausta!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17629226/toyota--bz4x-koeajo - Anonyymi
Kyllä on lehdissä näkynyt paljon Toyotan paniikinomaista polttiksiensa mainontaa ja ajattelemattomat ilmastosta piittaamattomat vielä ostavat niitä kun kerran naapurillakin on.
- Anonyymi
Hauska avaus, kerrassaan. Parannuksia ei juurikaan ole latauksen suhteen, eli antavat ladata akkua useammin samana päivänä ja siinä se. Hidas lataus ilman akkujen lämmitystä on vuosia vanhaa tekniikkaa ja vain halvimmissa on noin huono systeemi.
Kovin onneton toimintamatka noin isolle autolle jossa on jopa maasto-ominaisuuksia, eli mitään asiaa ei olla mietitty loppuun asti. Eli on ihan hyvä kaupunkiin korkeana ja nelivetona uskaltaa ajella parkkihallien ramppeja talvellakin, pirun kallis kaupunki autoksi. - Anonyymi
Bz4x on muuten erittäin hyvä ja suorastaan erinomainen auto, mutta toimintamatkaltaan ja akkutekniikaltaan täysin berzeestäx.
- Anonyymi
Subaru antoi ajo-ominaisuudet ja Toyota pilasi loput. Sähköautovertailussa Toyota oli toiseksi viimeinen ja vain kiinalainen susi jäi huonommaksi.
- Anonyymi
Akkutekniikka on ihan pätevää ja auton kulutus on yksi pienimmistä.
Akku vain on pienempi kuin muiden isoakkuiset. Se kuitenkin on isompi kuin muiden pieniakkuiset. Vertailuissa on kuitenkin aina se isoakkuisin kaikilta merkeiltä.
Ehkä pieni faktan tarkistus olisi paikallaan.
No uusi BZ julkaistaan jokusen kuukauden päästä. Sehän on vasta toinen versio.
Et varmaan muista että ID3 ja ID4 oli myös ilman akun ajonaikaista lämmitystä. Se lisättiin myös volkkarilla vasta faceliftin yhteydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkutekniikka on ihan pätevää ja auton kulutus on yksi pienimmistä.
Akku vain on pienempi kuin muiden isoakkuiset. Se kuitenkin on isompi kuin muiden pieniakkuiset. Vertailuissa on kuitenkin aina se isoakkuisin kaikilta merkeiltä.
Ehkä pieni faktan tarkistus olisi paikallaan.
No uusi BZ julkaistaan jokusen kuukauden päästä. Sehän on vasta toinen versio.
Et varmaan muista että ID3 ja ID4 oli myös ilman akun ajonaikaista lämmitystä. Se lisättiin myös volkkarilla vasta faceliftin yhteydessä.Jaha, tulee uusi bZ4X pitemmällä toimintamatkalla ja akun esilämmityksellä. Se on hieno asia se.
Mutta Suomeen tuotavassa pitää aina olla LONG RANGE. Pitää päästä Hangosta Lappiin pissalle. Urbaaneja cruicereita ei kaivata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkutekniikka on ihan pätevää ja auton kulutus on yksi pienimmistä.
Akku vain on pienempi kuin muiden isoakkuiset. Se kuitenkin on isompi kuin muiden pieniakkuiset. Vertailuissa on kuitenkin aina se isoakkuisin kaikilta merkeiltä.
Ehkä pieni faktan tarkistus olisi paikallaan.
No uusi BZ julkaistaan jokusen kuukauden päästä. Sehän on vasta toinen versio.
Et varmaan muista että ID3 ja ID4 oli myös ilman akun ajonaikaista lämmitystä. Se lisättiin myös volkkarilla vasta faceliftin yhteydessä.Kolmas versio.
Volkkareita on saanut jo vuosia lämmityksellä, Toyota tulee aina perässä, vaikka tieto ja kokemus on saatavilla ja silti Toyota joutuu ostamaan tekniikkaa ja autoja muilta.
- Anonyymi
Ei ole löytynyt tojolta vertailtavaa TM-testeihin. Ei ole kuin yksi se floppi bzxy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195