Paavali valehteli röyhkeästi

Anonyymi-ap

Näin Jeesuksen ja kuulin hänen puhuvan.

Jeesus valitsi minut apostoliksi.

Näin Jeesuksen uudelleen ja hän opetti minua.

Kävin taivaassa ja kuulin sanoja, joita ei ole lupa ihmisille sanoa.

Paransin sairaita ja tein voimallisia tekoja.

Kuulostaako uskottavalta?

36

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös siinä paikalla ollut muitakin, kun Jeesus valitsi Saulin seuraajakseen. Hekin kokivat jotain yliluonnollista.

• Anonyymi

Miksi saattoväen todistusta ei ole missään? Mukana oli sotilaita, jotka eivät uskoneet Jeesukseen. Luulisi heidänkin uskovan, kun näkivät mitä näkivät ja kuulivat mitä kuulivat?

Ai niin - Luukas ei tiennyt näkivätkö he vai kuulivatko he ja seisoivatko he vai kaatuivat maahan. Kertoo eri tavalla kolmessa eri kohdassa saman tapauksen.

Luukas oli Paavalin rikostoveri. Hän ei ole luotettava lähde.

• Anonyymi

Paavali herätti kuolleen.
      Mitä luulet pakkovauvakastettu rienaaja kumpi teistä on kristitty?

• Anonyymi

Sanotaan hänen herättäneen kuolleen, mutta mistä tiedät, että herätti?

Paljon on valheita tällaisesta liikkeellä...

• Anonyymi

Mistä tiedät, että Jeesus paransi kuolleen?
        Molemmat tapahtumat on kirjoittanut Luukas!

• Anonyymi

Kuule homoseksuaali ja ateisti, jos et kuulu Kristukselle, etkä Pyhälle Hengelle, niin kadotukseen menet. Seuraava linkki Paavalin vastaiselle homoseksuaalille ja ateistllle
      https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q

Muuten ei Paavali Kristinuskoa perustanut. Kannattaisi lukea Evankeliumeja, sieltä löytyy Jeesus Kristus, jolle sinä valehtelija et kelpaa.

Mikä käsky oli "Älä Välehtele", tiedätkö sen?

• Anonyymi

Olen hetero ja pidän homoseksuaalisuutta kieroutumana, joka on vahingollista ja evoluution tarkoituksen vastaista.

Paavali ei tosiaan perustanut kristinuskoa, mutta liittyi valehtelevien opetuslasten joukkoon ja laati kristillisen opin ihan yksin.

Kristinusko perustuu 100-prosenttisesti Paavalin oppiin - paitsi että katoliset ja muut ovat sitä vielä kehittäneet ja muokanneet.

• Anonyymi

Markuksen evankeliumi: 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Edeltävässä jakeessa Jeesus antoi lähetyskäskyn: 16:15 Ja hän sanoi heille: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”.

– Osa ottaa evankeliumin sanoman vastaan, osa ei. Paavalikin joutui tämän toteamaan saarnatessaan evankeliumia pakanakansoille nykyisen Turkin alueella. Ne, jotka uskoivat evankeliumin, ne myös kastettiin. Heille luvataan pelastus uskon perusteella. Kaste on vain “hyvän omantunnon pyytämistä” Jumalalta (1 Piet 3:21).

• Anonyymi

Markuksen lopun lähetyskäsky on tuntemattoman huijarin vuodatusta.

Asiasta on varoitus Mark.16:9 kohdalla

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Oikea kastekäksy on Matteuksen evankeliumin lopussa. Ei niitä Jeesuksen viimeisiä käskyjä ole erilaisia.

Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Jeesuksen järjestys on selvä: Ensin kaste syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saajaksi ja vasta sitten käskyjen opetus. Ei mitään käännytystouhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markuksen lopun lähetyskäsky on tuntemattoman huijarin vuodatusta.

Asiasta on varoitus Mark.16:9 kohdalla

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Oikea kastekäksy on Matteuksen evankeliumin lopussa. Ei niitä Jeesuksen viimeisiä käskyjä ole erilaisia.

Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Jeesuksen järjestys on selvä: Ensin kaste syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saajaksi ja vasta sitten käskyjen opetus. Ei mitään käännytystouhua.

Kaikki Jenkkilahkot pyrkii käännyttämään kristityt omiin lahkoihina ja herjaamaan lapsena saatua pyhää kastetta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen ja ottamaan lahkon saatanallisen uudestikasteen tilalle.

• Aloittaja satanisti jauhaa valheitaan.

• Anonyymi

Olen ateisti enkä mikään satanisti.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ateisti enkä mikään satanisti.

Painu sitten sinne ateistien palstalle.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Painu sitten sinne ateistien palstalle.

Pidä pienempää ääntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pidä pienempää ääntä.

Antaa heittää..

• Anonyymi

Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka eivät keinoja kaihda.

Matt.24: 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

• Anonyymi

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

Tarkoitus pyhittää keinot.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Svenkska Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

• Anonyymi

PAAVALIN PUHEISSA JUMALAN TOTUUS AINA VAIN KOROSTUI!

EIKÖ ÄLYSI RIITÄ? SAMOIN KUIN SINÄ, NIIN JUUTALAISET VÄITTIVÄT PAAVALIN VALEHTELEVAN!
        Tehdessään evankeliumin työtä Paavali puhui koko ajan totta: mitä olemme teille puhuneet, on totta, niin on myös se,
        Et ymmärrä sanojen 'mutta jos' merkitystä. Mutta jos olisit hiljaa niin typeryytesi ei näkyisi. MUTTA KUN ET OLE HILJAA, NIIN SUOLLAT KAIKET PÄIVÄT VALHEITASI JA JÄRJETTÖMYYKSIÄSI PALSTALLE?!!!

• Anonyymi

Paavali hajoitti seurakuntaa omilla opeillaan.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".

• Anonyymi

Tämä nyt on ihan selvää trollausta. Tuo kohta jatkuu.

• Anonyymi

Paavali hyväksyi valheen käytön, kun tarkoitus on hyvä. Samoin sen tekee
      ns. "Paavalismiin"hurahtaneet uskonlahkot.

He hokevat..."rakas Paavali"... ja selittävät Paavalin puheita Paavalilla,
      mikä johtaa kehäpäätelmiin, josta on vaikea päästä ulos.

Ei ne viisaat Juutalaisetkaan Paavalin opetuksia hyväksyneet, vaan tutkivat ja vertasivat niitä muihin kirjoituksiin.Jos ristiriitaisuuksia ilmeni, niin Paavalin tuomat uudet opit pitää hylätä.

Ap. t. 17:11

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

• Anonyymi

Pohdit siis itse asiassa, onko koko Raamattu kirjaimellisesti *Jumalan sanaa*. Eikö voisi ajatella väljemmin, että se on kokonaisuudessaan Jumalan ilmoitusta, ja jos siellä on virheitä, ne on Jumala sallinut. Siksi aikaa kun on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdit siis itse asiassa, onko koko Raamattu kirjaimellisesti *Jumalan sanaa*. Eikö voisi ajatella väljemmin, että se on kokonaisuudessaan Jumalan ilmoitusta, ja jos siellä on virheitä, ne on Jumala sallinut. Siksi aikaa kun on.

Raamatusta löylyy Jumalan ilmoitus. Mutta Raamattu sisältää myös katolilais-luterilaisen kirkon lisäyksiä ja väännöksiä. Sana on edeltä tietäen puhunut: Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
        ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        Luterilainen kirkko vie Raamatun käännöksissään hellereita kuin pässiä narusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on totuus ja valhe sekaisin. Ei se ole pelkkää Jumalan sanaa kuten usein hoetaan.

Jumala sallii valheen sijoittamisen totuuden sekaan koetellaakseen ihmisiä.

1 Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
        2 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
        3 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
        4 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on totuus ja valhe sekaisin. Ei se ole pelkkää Jumalan sanaa kuten usein hoetaan.

Jumala sallii valheen sijoittamisen totuuden sekaan koetellaakseen ihmisiä.

1 Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
        2 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
        3 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
        4 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.

Paavali sielussaan tiesi oman roolinsa sen eksyttäväisen valheen kylväjänä,
        koska hän tälläisia osaa puhua. Paavali puhui usein itsesään passiivilauseita ja kolmatta persoonaa käyttäen, mutta tarkoitti itseään.

2. Tess. 2:11

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska hän tälläisia osaa puhua. Paavali puhui usein itsesään passiivilauseita ja kolmatta persoonaa käyttäen, mutta tarkoitti itseään.

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

Sana varoittaa juuri sinusta: "niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää" tuomas kuusela

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juudas oli apostoli, jolla oli erikoistehtävä.
        Paavali oli apostoli, jolla oli erikoistehtävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juudas oli apostoli, jolla oli erikoistehtävä.
        Paavali oli apostoli, jolla oli erikoistehtävä.

Juudas, kavaltaja.
        Paavali, väkevän eksytyksen kirjoittaja.

• Anonyymi

Pelkästään Paavalin puheet taivaassa käymisestä ja kuolleitten vainajien henkien ja haamujen näkeminen viittaa selvään valheeseen.

Joh.3:13 "13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

• Anonyymi

Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Molemmat Saulit koki niitä hurmoskokemuksia.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

hengelliset laulut helpottaa oloa siellä lahkossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali puhui Korintossa hurmoshengen vaikutuksesta sekavia hurmoskieliä. Niistä Paavali varoiti toisiakin.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Varmalta näyttää, että Paavalin saama Saatanan enkeli, demonihenki oli hänen mukanaan Korinton matkalla ja siitä eteenpäin kaikilla lähetysmatkoilla, koska Jumala ei ottanut lähettämäänsä pahaa enkeliä Paavalista pois.

Enkelit on palvelukseen lähettyjä henkiä.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Oikea jumala kävi meillä eilen iltaa istumassa. Siinä kaljotellessamme nauroimme räkäisesti uskonharhaisille jesusianisteille ja suunnittelimme heille rangaistusta epäjumalan palvonnasta.

Ehdotin tasatunnein jaettavaa ananassuppuoa, jota hän piti mainiona ajatuksena.

• Anonyymi

Helluntailaisten lehti-ilmoituksissa lukee, että heidän tiloissa voi kohdata itsensä Jumalan.
        Päivämäärä ja kellonaikakin ilmoitetaan etukäteen, koska Jumala on tavattavissa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisten lehti-ilmoituksissa lukee, että heidän tiloissa voi kohdata itsensä Jumalan.
        Päivämäärä ja kellonaikakin ilmoitetaan etukäteen, koska Jumala on tavattavissa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Pakkovauvakastettujen tilaisuuksissa ei kohdata ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8839
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3238
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1724
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1126
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1001
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65