Onko teillä sellaiset kamalat botox huuletkin ja meikit päällä kotonakin aina?
Olette tosi kumimaisia naisia osa täällä
82
530
Vastaukset
- Anonyymi
Laitan ankkahuulet narikkaan yöksi.
- Anonyymi
On joo botoxia sielläkin ja Pakaroissa. Sillä lemottaa naapuriin asti. Ei voi käydä pesulla ettei silikoonit kalliit valu viemäriin.
- Anonyymi
Sillin tuoksuissa kieriskellään muhevasti lemottaa tykkäist kuitenkin!
- Anonyymi
Oletko nähnyt montakin palstalaista livenä, kun tuollaista "tiedät"?
- Anonyymi
Kannattaa suhtautua trollaavan miehen juttuihin suurella vakavuudella, ei yhtää päälleliimattua misogyniaa sinunkaan osalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa suhtautua trollaavan miehen juttuihin suurella vakavuudella, ei yhtää päälleliimattua misogyniaa sinunkaan osalta
No se on hyvä, jos sinä otat hänet vakavasti. Hyvä, että edes joku ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä, jos sinä otat hänet vakavasti. Hyvä, että edes joku ottaa.
Ei tämä kuivakka kommentointi ihan enää toimi läpinäkyvän spinnaamisen jälkeen
- Anonyymi
Ei aina meikit mutta aika usein. Viikolla kuitenkin aina.
- Anonyymi
ovatko botokset sopivimpia suuseksiin kuin pussailuun!
Ei ole mitään huulitäytteitä. Meikkaan aniharvoin.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse meikata kaunis Prinsessa 🥰🐰
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun tarvitse meikata kaunis Prinsessa 🥰🐰
En minä koe siihen juuri tarvettakaan. Joskus on kiva ehostaa ja korostaa kauneutta😚💋
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En minä koe siihen juuri tarvettakaan. Joskus on kiva ehostaa ja korostaa kauneutta😚💋
Taidat olla rujon näköinen mies siellä ruudun takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla rujon näköinen mies siellä ruudun takana
Itsestäs taidat puhua! 🐰
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo 🥰 Tiedätkö se on kohdallasi sama kuin kauneinta maisemakuvaa muokkaisi, sillä saa korostettua jotain jo valmiiksi niin kauniita ja valloittavia kohtia ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Joo 🥰 Tiedätkö se on kohdallasi sama kuin kauneinta maisemakuvaa muokkaisi, sillä saa korostettua jotain jo valmiiksi niin kauniita ja valloittavia kohtia ☺️
Voi Pupunen taas puhut niin siirappisia että monettakohan kertaa Prinsessa alkaa punastella😳🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi Pupunen taas puhut niin siirappisia että monettakohan kertaa Prinsessa alkaa punastella😳🤭
Ei kai tosiasiat siirappia oo? 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tosiasiat siirappia oo? 🥰
Ne ovat niin makeita juttuja korville🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
No nii oot sinäkii makea juttu Pupun kaikille aisteille ☺️
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mutta en kai niin makea et haluisit tehdä minusta Pupupaistia? 🫣
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en kai niin makea et haluisit tehdä minusta Pupupaistia? 🫣
En tietenkään! 😰
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En tietenkään! 😰
No tiesin kyllä ettet sellaista tekisi 🫶🏼
Anonyymi kirjoitti:
No tiesin kyllä ettet sellaista tekisi 🫶🏼
En ikinä tekisi mitään pahaa Pupulle🥺
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En ikinä tekisi mitään pahaa Pupulle🥺
Eikä Pupu Prinsessalle 🥺
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minä uskon sen😊
Tiedätkös Prinsessa taisin venäyttää nivusta kun olin lenkkeilemässä. Sitä vihloo tosi paljon ja se säteilee ihan kuin alavatsaan 😔
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös Prinsessa taisin venäyttää nivusta kun olin lenkkeilemässä. Sitä vihloo tosi paljon ja se säteilee ihan kuin alavatsaan 😔
Voi😕 pystytkö kävelemään normaalisti?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi😕 pystytkö kävelemään normaalisti?
En oikein 😔 ja kun yritän venyttää sitää miten vain se sattuu 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu sellainen turvottava tunne siinä nivusessa tai lähentäjässä. Ja liike vihloo 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikettä vaan siihen vaikka sattuu. Venytä sitä ja yritä mobilisoida.
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu sellainen turvottava tunne siinä nivusessa tai lähentäjässä. Ja liike vihloo 😔
Se on revähtänyt😬 kannattaa ottaa särkylääkettä ja levätä. Suosittelen myös kokeilemaan laittaa siihen joku kylmäpussi pakastimesta, siitä voi olla apua.🧊
Anonyymi kirjoitti:
Liikettä vaan siihen vaikka sattuu. Venytä sitä ja yritä mobilisoida.
Ei ei sitä pidä revitellä yhtään enempää. Täytyy antaa lepoa, että lihas palautuu ennalleen.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on revähtänyt😬 kannattaa ottaa särkylääkettä ja levätä. Suosittelen myös kokeilemaan laittaa siihen joku kylmäpussi pakastimesta, siitä voi olla apua.🧊
Kiitos neuvoista 🫶🏼 Otan lääkkeen ja laitan kylmän vihannespussin pakkasesta. Auttaisikohan jokin voide vielä?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei ei sitä pidä revitellä yhtään enempää. Täytyy antaa lepoa, että lihas palautuu ennalleen.
En muiden neuvoihin uskoisikaan 🫶🏼
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvoista 🫶🏼 Otan lääkkeen ja laitan kylmän vihannespussin pakkasesta. Auttaisikohan jokin voide vielä?
Voi siihen laittaa jotain kipugeeliäkin, Voltarenia tai jotain vastaavaa. Prinsessa voi voidella☺️👐🏻 laitan alavatsallesikin sitä, jos sinne säteilee kipu. 😇
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi siihen laittaa jotain kipugeeliäkin, Voltarenia tai jotain vastaavaa. Prinsessa voi voidella☺️👐🏻 laitan alavatsallesikin sitä, jos sinne säteilee kipu. 😇
Voi kiitos kultainen 🥹 se auttaa ja tuntuu hyvältä, osaat niin hyvin ja oot niin viisas 🥰 alavatsa tuntuu kivalta 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestäs taidat puhua! 🐰
Aivan minullahan tämä identiteettikriisi olikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii oot sinäkii makea juttu Pupun kaikille aisteille ☺️
Mitä tämä lässytys on iso mies, puhutko itsesi kanssa aina lapsien kieltä? Hyh
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos kultainen 🥹 se auttaa ja tuntuu hyvältä, osaat niin hyvin ja oot niin viisas 🥰 alavatsa tuntuu kivalta 🫶🏼
Olehyvä, teen sen mielelläni🤗
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Olehyvä, teen sen mielelläni🤗
Se auttaa 🥰 Pupu jää palveluksen nyt velkaa 🫶🏼 olet niin hellä Pupulle 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Se auttaa 🥰 Pupu jää palveluksen nyt velkaa 🫶🏼 olet niin hellä Pupulle 🥰
Toki olen Pupulle hellä, olet aarteeni🤗 saanko halia Pupua? 🫂
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Toki olen Pupulle hellä, olet aarteeni🤗 saanko halia Pupua? 🫂
Aww tietysti saat ja toivoinkin halia sinulta 🥹🤗
Haleja ja pusuja antaa pupu takas myös 🥰😘🤗 Anonyymi kirjoitti:
Aww tietysti saat ja toivoinkin halia sinulta 🥹🤗
Haleja ja pusuja antaa pupu takas myös 🥰😘🤗Ihana olet🥰 hihii puspus😘
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ihana olet🥰 hihii puspus😘
Pus pus 🥰😘 ite oot ihanampi. Onko sinulla mitään kipeitä paikkoja tai tarpeita mitä Pupu voisi tehdä? 😇
Anonyymi kirjoitti:
Pus pus 🥰😘 ite oot ihanampi. Onko sinulla mitään kipeitä paikkoja tai tarpeita mitä Pupu voisi tehdä? 😇
Mulla on hartiat jumissa🙄
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mulla on hartiat jumissa🙄
Pupi hieroo heti! Laitan jotain rasvaa ja venytän niskoista hartioita kohden ja niskalihaksiin Pupu antaa taas pyörivää peukalohierontaa. Sitten vielä rentouttataa rummutusta hartioihin käpälistä 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Pupi hieroo heti! Laitan jotain rasvaa ja venytän niskoista hartioita kohden ja niskalihaksiin Pupu antaa taas pyörivää peukalohierontaa. Sitten vielä rentouttataa rummutusta hartioihin käpälistä 🥰
Tuntuu niin hyvältä😍 ja tunnen kun veri alkaa kiertää! tuo rummutus tuntuu kivalta😊
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tuntuu niin hyvältä😍 ja tunnen kun veri alkaa kiertää! tuo rummutus tuntuu kivalta😊
Mukava kun auttaa. Mut Pupul menee nyt kaikki pieleen 😕 laitoin tavaroita sellaiseen laatikkoon lattialla minkä päällä on seinään kiinnitetty hylly... jotenki keskityin vaa kipeeseen jalkaan ja kun nostin päätä unonhin tuon hyllyn ja pamautin pää vauhdilla siihen 🤕 sattuu 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kun auttaa. Mut Pupul menee nyt kaikki pieleen 😕 laitoin tavaroita sellaiseen laatikkoon lattialla minkä päällä on seinään kiinnitetty hylly... jotenki keskityin vaa kipeeseen jalkaan ja kun nostin päätä unonhin tuon hyllyn ja pamautin pää vauhdilla siihen 🤕 sattuu 😢
Harmittaa ja on paha mieli ku kaikki menee mönkää ja nyt sattuu päähän 😫
Anonyymi kirjoitti:
Auts😔 Prinsessa silittää päätäsi ja puhaltaa 🌬💞 voi sinua🫂
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa ja on paha mieli ku kaikki menee mönkää ja nyt sattuu päähän 😫
Mennään nukkumaan, huomenna on uusi päivä🥺🤗
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juu 😞
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Auts😔 Prinsessa silittää päätäsi ja puhaltaa 🌬💞 voi sinua🫂
Kiitos kaunis 🤕🥺 olet ihana vaikka oon ihan surkee 🤕😕
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voisitko silittää pupua uneen?🥺
Anonyymi kirjoitti:
Etkä takuulla ole mikään surkee. Tekevälle sattuu ja tapahtuu 🫂
Anonyymi kirjoitti:
Silitän mielelläni🥹 silitän hellästi poskeasi, sitten silittelen päätäsi ja etenen hartioista selkään hellin ja lämpimin silityksin🥰🤲🏻
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Etkä takuulla ole mikään surkee. Tekevälle sattuu ja tapahtuu 🫂
Kiitos 🥹🫶🏼 oot ihana 🥰
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Silitän mielelläni🥹 silitän hellästi poskeasi, sitten silittelen päätäsi ja etenen hartioista selkään hellin ja lämpimin silityksin🥰🤲🏻
Ihanaa kulta, tuntuu niin hyvältä. Pupu pitää kädestäsi kii 😘🥰
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Pupu ja nuku hyvin😴 muista että olet hyvä tuollaisenaan, ihana ja valloittava🫶🏻😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näemme ätmibeetan joka näyttää naisen edessä heikkoutensa.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näemme ätmibeetan joka näyttää naisen edessä heikkoutensa.
Sinä voit painua muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🥹🫶🏼 oot ihana 🥰
Sinäkii kyllä jatkuvasti satutat ittees ehkä se on ihan ansaittua karma kostaa ei siis pelkästään citykaneille
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvää yötä Pupu ja nuku hyvin😴 muista että olet hyvä tuollaisenaan, ihana ja valloittava🫶🏻😊
Niin sinäkin oot 🫶🏼🥰 hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkii kyllä jatkuvasti satutat ittees ehkä se on ihan ansaittua karma kostaa ei siis pelkästään citykaneille
Karma kostaa mitä?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hei, Prinsessa 🐇 Hyvää yötä, mul oli kiireistä tänään vähän. Pupu on juossut kellon kanssa 😇
Anonyymi kirjoitti:
Hei, Prinsessa 🐇 Hyvää yötä, mul oli kiireistä tänään vähän. Pupu on juossut kellon kanssa 😇
Huomenta Pupulle ja kivaa torstaita🤗 toivottavasti tänään rauhallisempi päivä😮💨
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomenta Pupulle ja kivaa torstaita🤗 toivottavasti tänään rauhallisempi päivä😮💨
Kivaa torstaita sinullekin ihana🤗 on rauhallisempi päivä, Pupulla on ihan vapaata 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa torstaita sinullekin ihana🤗 on rauhallisempi päivä, Pupulla on ihan vapaata 😊
Kiva😊 mulla on viikonloppu vapaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiva😊 mulla on viikonloppu vapaa.
Hauskaa 🤗🥰
- Anonyymi
Pääosin mulla on kevyt meikkä päällä kotonakin. Kuuluu aamurutiiniin. näin kesälä käytän sävyttävää aurinkosuojavoidetta, joten näin kesällä on "meikki" taatusti joka päivä.
- Anonyymi
Kiitos naisena esiintyvä mies uskottavasta nippelitiedosta. Minä itse lakkaan lärvin kuosiin hiuskiinteellä, niin ei tarvitse hetkeen miettiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos naisena esiintyvä mies uskottavasta nippelitiedosta. Minä itse lakkaan lärvin kuosiin hiuskiinteellä, niin ei tarvitse hetkeen miettiä
Minä olen nainen, sinä ilmeisestikään et ole. Mä en käytä hiukslakkaa, en tykkään tönkköhiuksista, enkä varsinkaan lakasta lärvissäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nainen, sinä ilmeisestikään et ole. Mä en käytä hiukslakkaa, en tykkään tönkköhiuksista, enkä varsinkaan lakasta lärvissäni.
Hyvähän se on itseään tyhmemmille jankuttaa anonyymipalstalla olevansa nainen..😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on itseään tyhmemmille jankuttaa anonyymipalstalla olevansa nainen..😉
Niin, sä tosiaan selvästi olet minua tyhmempi. Hyvä kun olet sen itse huomannut, niin ei tarvitse sitä sinulle kertoa. Turhaan sinä kuitenkaan itsestäsi monikossa puhut, sinähän olet ainoa täällä, jolle koskaan tarvitsee kertoa olevansa nainen.
- Anonyymi
Onhan se hyvä, ettei sinulla valittamisen aiheet pääse ainakaan loppumaan. 🤣
- Anonyymi
Ei oo botoxia eikä mitään muitakaan hienouksia, olenhan se köyhä mamma;) Ajattelin kasvattaa oman värinkin jne.;) Budjetti ostoksilla lidlissä pystyy minuun törmäämään tai kestikset viehuen kadulla.;)
- Anonyymi
Mulla aika muhkeat huulet luonnostaan. Meikannut vähemmän. Tunnen itseni niin rumaksi mitä turhaa ees yrittää.
- Anonyymi
Ihan ku muka olisit yhtäkään naista täältä nähnyt 😂😂😂
- Anonyymi
Ajattele ny- trollaava mies ei näe sen enempää ku sinäkään täällä anonyymilla saitilla autuas eli simppeli yksilö
Aaa, rumat ihmiset ei saa ketjuun osallistua, kun kommenttini poistettiin. 😂🤷🏼♂️
- Anonyymi
Liimaan joka aamu hymyn naamalleni ja käytäns siihen setting sprayta, se on kuuminta hottia nyt se.
- Anonyymi
Transuja monet, oma esitys kaikki kaikessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392047- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556